ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Анотація
Стаття присвячена розвитку та формуванню професійної компетентності студентів технічних ЗВО, на основі професійно-орієнтованого підходу до навчання іноземних мов, який передбачає формування у студентів здібності іншомовного спілкування у конкретних професійних, ділових, наукових сферах та ситуаціях з урахуванням особливостей професійного мислення. Автор звертає увагу на проблеми, з якими стикаються студенти при вивченні іноземної мови, на активне навчання та партнерство «викладач-студент».
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Арістова Н. О. Формування мотивації вивчення іноземної мови у студентів вищих нелінгвістичних навчальних закладів. Київ : ТОВ «ГЛІФМЕДІЯ, 2015. 240 с.
Іванова О. В. Іноземна мова як засіб професійної підготовки студентів немовних спеціальностей // VIRTUS. 2016. № 73.
Ломакіна Л. В. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови у вищому технічному навчальному закладі // Materials of the XI International Research and Practice Conference «Fundamental and applied science–2015». Sheffield UK. Р. 30–10.
Панасенко Г., Акопян Т. Особливості професійно орієнтованого навчання іноземних мов студентів у немовних вищих навчальних закладах // Рідна шк. 2010. №1-2. С. 30–34.
Полікарпова Ю. О. Сучасні тенденції у викладанні англійської мови в Україні // Народна освіта. 2017. № 2. С. 60–65.
Скіба Н. Я. Поняття іноземна мова за професійним спрямуванням, його сутність і структура // Імідж сучасного педагога. 2017. №2. С. 48–52.
Столяренко О. В., Столяренко О. В. Особливості професійно-орієнтованого навчання іноземній мові в немовних ЗВО // Doctoral dissertation. ВНТУ. 2020.
Шаров С. В. Компетентнісний підхід: переваги, структура та особливості // Наук. вісник Миколаїв. нац. ун-ту імені В. О. Сухомлинського. Серія: Пед. науки. 2019. № 4. С. 194–199.
DOI: https://doi.org/10.34142/nc.2025.2.92
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.