ГЕРМЕНЕВТИКА ТВОРІВ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ (ЛІТЕРАТУРА, МОВА, ФІЛОСОФІЯ) НА СТОРІНКАХ «ЗАПИСОК НТШ» (1990–2024)
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Бомко, Л. (2024). Образ Пресвятої Богородиці у творах Йоаникія Ґалятовського. Записки Наукового товариства імені Шевченка, CCLXХVІ, 48–69.
Гнатюк, О. (1995). «Богогласник» як антологія духовної поезії XVII–XVIII століть. Записки Наукового товариства імені Шевченка, CCXXIX, 7–15.
Гребеняк, С. (2021). «Decus et Gloria...»: латиномовна шкільна драма про Костянтина Великого 1759 року в Бучацькому василіянському колегіумі. Записки Наукового товариства імені Шевченка, CCLXХIV, 300–332.
Закала, М. (2013). Ідейні джерела філософії свободи Григорія Сковороди. Записки Наукового товариства імені Шевченка, CCLXV, 251–265.
Корпанюк, М. (1996). Ніжинський літопис XVIII століття [Додаток: Літопис з Ніжина 1425–1757 [рр.]. Записки Наукового товариства імені Шевченка, CCXХХІ, 473–482.
Крекотень, В. (1992). Освітня реформа Петра Могили й утвердження бароко в українській поезії. Записки Наукового товариства імені Т. Шевченка, CCXXІV, 7–24.
Криса, Б. (1990). Різдвяні та великодні вірші в українській поезії XVII–XVIII ст. Записки Наукового товариства імені Т. Шевченка, ССХХІ, 33–46.
Криса, Б. (1992). Характер самоусвідомлення української поезії у XVII–XVIII століттях. Записки Наукового товариства імені Т. Шевченка, CCXXІV, 44–55.
Криса, Б. (1995). Від риторики до нормативної поетики (XVII–XVIII століття). Записки Наукового товариства імені Шевченка, CCXXIX, 16–28.
Криса, Б. (2009). Українські ранньобарокові вірші: парадигма книжности. Записки Наукового товариства імені Шевченка, CCLVII, 45–53.
Криса, Б. (2012). Проповіді Маркіяна Шашкевича і традиції української гомілетики. Записки Наукового товариства імені Шевченка, CCLXIII, 23–31.
Криса, Б. (2019). «Сад Божественних пісень» Григорія Сковороди на тлі української барокової традиції. Записки Наукового товариства імені Шевченка, CCLXХІІ, 38–49.
Криса, Б. (2023). Проблеми сковородинознавства у виданнях НТШ. У 150 років на службі української науки та культури. Гуманітарні науки (с. 353–379). Львів: Наукове товариство ім. Шевченка; Дослідно-видавничий центр НТШ.
Криса, Б. (2024). Різдво, Хресна дорога, Воскресіння у віршованих декламаціях львівської братської школи. Записки Наукового товариства імені Шевченка, CCLXХVІ, 32–47.
Малкович, І. (1992). Вірші. Київ: Український письменник.
Медведик, Ю. (2014). Автори пісень почаївського Богогласника (Джерелознавчо-текстологічне дослідження). Записки Наукового товариства імені Шевченка, CCLXVII, 287–317.
Пашук, А. (1991). Проблема «истиннаго человѣка» у філософській концепції Григорія Сковороди. Записки Наукового товариства імені Т. Шевченка, CCXXІІ, 181–200.
Пашук, А. (1994). Проблема свободи у філософії Григорія Сковороди. Записки Наукового товариства імені Шевченка, CCXXVIII, 405–423.
Пашук, А. (2002). «Серце» і духовна сутність людини у філософській концепції Григорія Сковороди. Записки Наукового товариства імені Шевченка, CCХLІІІ, 169–191.
Пилип’юк, Н. (1992). «EYXAPIΣTHPION, ÃЛБО ВДѦЧНОСТЬ». Перший панегірик Києво-Могилянської школи: його зміст та історичний контекст. Записки Наукового товариства імені Т. Шевченка, CCXXІV, 25–43.
Русина, О. (2000). Василь Никольський – невідомий книжник XVI століття і його творчість. Записки Наукового товариства імені Шевченка, CCХL, 43–52.
Савченко, С. (2006). Руська (українська) церковна історія у висвітленні католицької полемічної літератури кінця XVI–XVII століть. Записки Наукового товариства імені Шевченка, CCLI, 86–111.
Сас, П. (1993). Концепція хрещення Русі Лаврентія Зизанія. До питання про методи ренесансного історизму в українській літературі та історіографії другої половини XVI – першої третини XVII століть. Записки Наукового товариства імені Т. Шевченка, CCXXV, 204–231.
Сироїд, Д. (2019). Риторика тексту і риторика часу: «Комбіноване» Мучеництво святої Теклі з Торжественника мінейного 1603 року. Записки Наукового товариства імені Шевченка, CCLXХІІ, 21–28.
Сироїд, Д. (2024). Апокрифічні діяння апостолів у «Житіях Святих» Димитрія Туптала: особливості метафразису. Записки Наукового товариства імені Шевченка, CCLXХVІ, 7–22.
Сковорода, Григорій (2011). Повна академічна збірка творів. Харків–Едмонтон–Торонто: Майдан.
Трофимук, М. (1990). Вплив творчості Марціала на зародження і становлення теорії української літератури. На матеріалі курсів словесності Києво-Могилянської академії XVII–XVIII ст. Записки Наукового товариства імені Т. Шевченка, CCXXІ, 21–32.
Трофимук, М. (2005). Латиномовна література в оцінці Івана Франка (На матеріалі зауваг про твір «Roxolania» Себастіяна Фабіяна Кленовича). Записки Наукового товариства імені Шевченка, CCL, 548–559.
Чапля, О. (2019). Танатологічні мотиви в поезії Лазаря Барановича. Записки Наукового товариства імені Шевченка, CCLXХІІ, 29–37.
Чижевський, Д. (1934). Фільософія Г. С. Сковороди. Варшава.
Чижевський, Д. (2004). Філософія Г. С. Сковороди. Харків: Прапор.
Шевельов, Ю. (2000). Попередні зауваги до вивчення мови та стилю Сковороди. Записки Наукового товариства імені Шевченка, CCХХХIХ, 177–211.
Яковенко, Н. (2015). Описи чуд як непоціноване джерело XVII століття. Записки Наукового товариства імені Шевченка, CCLXVIII, 294–310.
Яковенко, Н. (2018). Творення локальних «просторів віри»: топографія і соціальна стратиграфія паломництв в Україні ХVІІІ століття (за книгами чуд Почаївської та Охтирської богородичних ікон). Записки Наукового товариства імені Шевченка, CCLXХI, 209–230.
Shevelov, G. Y. (1991). Prolegomena to Studies of Skovoroda’s Language and Style. In In and around Kiev (р. 251–297). Heidelberg: Winter.
DOI: https://doi.org/10.34142/2312-1076.2024.2.104.04
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.