ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ТРАГІКОМЕДІЇ У П'ЄСІ КРІСТОФЕРА МАРЛО «ДІДОНА, ЦАРИЦЯ КАРФАГЕНУ»

В. В. Георгієвська

Анотація


Дослідники Н. Мікєладзе, Д. Коул, Е. Бартел, Л. Едінбург досі визначають яке місце в англійській літературі доби Відродження посідають трагедії Крістофера Марло. Очевидним є те, що драма письменника багато в чому дивна за своєю природою. У більшості випадків твори драматурга аналізують із під тіні його відомого послідовника В. Шекспіра. 1 тому вони здаються менш моральними, здатними на відображення внутрішнього світу персонажа, менш впорядкованими, передбачуваними та стабільними. Або, висловлюючись позитивно, трагедії К. Марло вважаються більш блискучими, яскравими і сміливими. Через такий стан речей аналіз творчої спадщини письменника не зазнав особливих нововведень протягом багатьох століть.

Исследователи Н. Микеладзе, Д. Коул, Э. Бартел, Л. Эдинбург до сих пор определяют какое место в английской литературе эпохи Возрождения занимают трагедии Кристофера Марло. Очевидно, что драма писателя во многом странная по своей природе. В большинстве случаев произведения драматурга анализируют из-под тени его известного последователя В. Шекспира. 1 поэтому они кажутся менее нравственными, способными на отражение внутреннего мира персонажа, менее упорядоченными, предсказуемыми и стабильными. Или, выражаясь положительно, трагедии К. Марло считаются более блестящими, яркими и смелыми. Через такое положение вещей анализ творческого наследия писателя не претерпел особых нововведений на протяжении многих веков.

Researchers N. Mikeladze, D. Cole, E. Barthel, L. Edinburgh still determine what place in the English literature of the Renaissance the tragedies of Christopher Marlow take. Obviously, the drama of the writer is in many ways strange in nature. In most cases, the works of the playwright are analyzed from under the shadow of his famous follower V. Shakespeare. 1 therefore, they seem less moral, capable of reflecting the character’s inner world, less ordered, predictable and stable. Or, to put it positively, the tragedies of K. Marlo are considered more brilliant, bright and bold. Through this state of affairs, the analysis of the writer's creative heritage has not undergone special innovations over many centuries.


Повний текст:

PDF

Посилання


Галич О. Теорія літератури: [Підручник] / О.Галич, В. Назарець, Є. Васильєв – К.: Либідь, 2008. – 488с.

Літературознача енциклопедія / [авт.-уклад. Ковалів Ю.І.]. Т. 1. – К. : ВЦ «Академія», 2007. – 608с.

Літературознача енциклопедія / [авт.-уклад. Ковалів Ю.І.]. Т. 2. – К. : ВЦ «Академія», 2007. – 624с.

Микеладзе Н. Э. Шекспир и Макиавелли: тема «макиавеллизма» в шекспировской драме / Микеладее Наталья Эдуардовна – М.: <<ВК», 2005.-492 с.

Парфенов А. Т. Кристофер Марло / Парфенов Александр Тихонович. – М.: Художественная литература, 1964. – 221 с.

Bartel Е. Critical Essays on Christopher Marlow / Emily Bartel. – N.Y.: Twayne Press, 1997,240 p.

Cole D. Christopher Marlowe and the Renaissance Tragedy / Douglas Cole. – London: Cambridge University Press, 1995. -119 p.

Cope J. I. Marlowe's Dido and the Titillating Children / Jackson I. Cole. – London: English Literary Renaissance, 1974. – 325 p.

Edinburg L. Christopher Marlowe, Renaissance Dramatist / Lisa Edinburgh. – London: University Press, 2008. -179 p.

Munson S. Sex, Gender, and Desire in the Plays of Christopher Marlowe / Sara Munson. – London: University of Delaware Press, 1998. – 210 p.

The Complete Works of Christopher Marlowe: All Ovid's Elegies, Lucan's First Book, Dido Queen of Carthage, Hero and Leander, Vol. I. – London: Benediction Classics, 2012. – 274 p.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.