АЛГОРИТМ УПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ КУРСУ «ІСТОРІЯ СТАРОДАВНІХ ГРЕЦІЇ ТА РИМУ»

С. В. Мірошніченко

Анотація


У статті визначено законодавчу базу регламентації дистанційного навчання в Україні, його переваги та основні елементи, коло авторів, алгоритм та основні аспекти впровадження курсу «Історія Стародавніх Греції та Риму» в навчальний процес із використанням як окремих сервісів, які надають комплексне забезпечення навчального процесу, та і допоміжних задля залучення максимальної кількості стандартних онлайн та офлайн сервісів для більш ефективної організації навчального процесу, зокрема, і платформи Mооdle. Сформульовані принципи впровадження курсу на цій платформі, його елементи та змістове наповнення, визначені переваги та недоліки його використання як під час навчальних занять, так і під час впровадження його як елементу самостійної роботи, а також описаний алгоритм проведення іспиту в дистанційному форматі

Ключові слова


дистанційне навчання; Mооdle; сервіси Google; Zoom; LearningApps

Повний текст:

PDF

Посилання


Kontseptsiia rozvytku dystantsiinoio svity v Ukraini (zatverdzheno Postanovoiu MON Ukrainy V.H. Kremenem 20 hrudnia 2000 r.). [The concept of development of distance education in Ukraine (approved by the Resolution of the Ministry of Education and Science of Ukraine VG Kremen on December 20, 2000)] docs.google.com. Retrieved from https://docs.google com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=emFraW5wcG8ub3J nLnVhfGRvfGd4OjU0Nzg0OTc5ZmU3OWJlYzA [in Ukrainian].

Adamova, I. Z., Holovachuk, T. I. (2012). Dystantsiine navchannia: suchasnyi pohliad na perevahy ta problemy [Distance learning: a modern look at the benefits and challenges]. Visnyk Chernivetskoho torhovelno-ekonomichnoho instytutu. Vytoky pedahohichnoi maisternosti - Bulletin of the Chernivtsi Trade and Economic Institute. The origins of pedagogical skills, 10, 3-6 [in Ukrainian].

Kukharenko, V.M. (2018). Pereshkody vprovadzhenniu dystantsiinoho navchannia [Obstacles to the introduction of distance learning]. Proceedings from Distance education: realities and prospects `18: І Vseukrainska naukovo-praktychna konferentsiia (12 hrudnia 2018 r.) - The first all-Ukrainian scientific-practical conference (pp. 35-38). Kharkiv: KhNPUim. H. S. Skovorody [in Ukrainian].

Mukoviz, O. P. (2016). Osnovy orhanizatsii dystantsiinoho navchannia u systemi neperervnoi osvity [Fundamentals of distance learning in the system of continuing education]. Uman: FOP Zhovtyi O. O. [in Ukrainian].

Radkevych, V. O. (2020). Suchasni tendentsii rozvytku profesiinoi osvity [Current trends in vocational education]. Proceedings from Current issues of technological and vocational education `20: Mizhnarodna naukovopraktychna konferentsiia (14 travnia 2020 r.) – International scientific-practical conference (рр. 60-66). Hlukhiv: Hlukhivskyi NPU im. O. Dovzhenka [in Ukrainian].




DOI: https://doi.org/10.34142/2313-2345.2020.58.10

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.