АРХЕТИПОВИЙ СИМВОЛ СЕРЦЕ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ НЕВЕРБАЛІЦІ
Анотація
У статті проаналізовано репрезентацію архетипового символа СЕРЦЕ засобами невербальної комунікації з урахуванням асоціативно мотивованої візуалізації зазначеного жесту як семіотичного знака і невербального концепту в аспекті його семантики, прагматики, оцінки. Продемонстровано єдність вербального і невербального складників комунікативної лінгвістики, феномена вербалізації невербаліки в сучасному художньому й публіцистичному дискурсі.
Ключові слова
архетип, асоціативна мотивація, візуалізація, жести, комунікація, концептуалізація, невербальний засіб, оцінка, прагматика, публіцистичний дискурс, семантика, семіотика, феномен невербальної комунікації, художній дискурс
DOI: https://doi.org/10.34142/23127546.2024.61.14
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.