ПРОЄКЦІЯ БІНАРНИХ ЗАНЯТЬ З ГАЛУЗЕВОГО ТЕРМІНОЗНАВСТВА: МІЖПРЕДМЕТНА КОЛАБОРАЦІЯ ВИКЛАДАЧІВ МОВНИХ ДИСЦИПЛІН

Неля Василівна Нікуліна

Анотація


У пропонованій статті репрезентовано методичні напрацювання для викладання галузевого термінознавства в курсі «Українська мова (за професійним спрямуванням)», вказано на особливості й специфіку навчальних занять, що на сучасному етапі не можливі без використання новітніх технологій як інструмента вдосконалення й оптимізації навчального процесу. Застосування бінарних технік під час викладання мовних дисциплін активізує інтерес здобувачів вищої освіти до обраного фаху, підсилює мотивацію до навчання, урізноманітнює навчальні заняття.


Ключові слова


бінарні заняття, міжпредметна колаборація, термінна лексика, українське термінознавство

Повний текст:

PDF

Посилання


Калініна, Л. В. & Климович, Ю. Ю. (2024). Бінарні заняття як ефективна форма розвитку цілісного сприйняття професії майбутніми вчителями іноземної мови. Педагогічні науки: теорія та практика, 1, 50–57.

Кочан, І. М. (2016) Посібники з термінознавства й навчальний процес. Вісник Національного унту «Львівська політехніка». Серія «Проблеми української термінології», 842, 18–23.

Куньч, З. Й. (2022). Найважливіші аспекти вивчення термінної лексики зі студентами інженерно-технічних спеціальностей. Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Філологічні науки», 1, 175–183. 4. Саєнко, Н. В. (2023). English For Automotive Engineers: навч. посіб. з англ. мови для студентів автомобіл. спец. Харків : ХНАДУ.

Тарасенкова, Н. А. (2021) Інтегроване навчання фахового змісту й іноземної мови: аналіз ціннісного ставлення викладачів. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 201, 32–35.

References

Kalinina, L. V. & Klymovych, Yu. Iu. (2024). Binarni zaniattia yak efektyvna forma rozvytku tsilisnoho spryiniattia profesii maibutnimy vchyteliamy inozemnoi movy [Binary Classes as an Effective Form of Developing a Holistic Perception of the Profession by Future Foreign Language Teachers]. Pedahohichni nauky: teoriia ta praktyka – Pedagogical sciences: Theory And Practice, 1, 50–57 [in Ukrainian].

Kochan, I. M. (2016). Posibnyky z terminoznavstva y navchalnyi protses [Terminology Manuals and the Learning Process]. Visnyk Nats. un-tu «Lvivska politekhnika». Seriia «Problemy ukrainskoi terminolohii» – Bulletin of Lviv Polytechnic National University. Series “Problems of Ukrainian terminology” , 842, 18–23 [in Ukrainian].

Kunch, Z. I. (2022) Naivazhlyvishi aspekty vyvchennia terminnoi leksyky zi studentamy inzhenerno-tekhnichnykh spetsialnostei [The Most Important Aspects of Studying Term Vocabulary with Engineering Students]. Visnyk universytetu imeni Alfreda Nobelia. Seriia «Filolohichni nauky», 1 (23), 175–183 [in Ukrainian].

Saienko, N. V. (2023) English For Automotive Engineers: navch. рosib. z anhl. movy dlia stud. avtomobil. spets. Kharkiv: KhNADU [in Ukrainian].

Tarasenkova, N. A. (2021). Intehrovane navchannia fakhovoho zmistu y inozemnoi movy: analiz tsinnisnoho stavlennia vykladachiv [Integrated Teaching of Professional Content and a Foreign Language: Analysis of Teachers’ Value Attitudes]. Naukovi zapysky. Seriia: Pedahohichni nauky – Scientific papers. Series: Pedahohichni nauky, 201, 32–35 [in Ukrainian].




DOI: https://doi.org/10.34142/23127546.2025.62.16

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.