ПРОЄКЦІЯ БІНАРНИХ ЗАНЯТЬ З ГАЛУЗЕВОГО ТЕРМІНОЗНАВСТВА: МІЖПРЕДМЕТНА КОЛАБОРАЦІЯ ВИКЛАДАЧІВ МОВНИХ ДИСЦИПЛІН
Анотація
У пропонованій статті репрезентовано методичні напрацювання для викладання галузевого термінознавства в курсі «Українська мова (за професійним спрямуванням)», вказано на особливості й специфіку навчальних занять, що на сучасному етапі не можливі без використання новітніх технологій як інструмента вдосконалення й оптимізації навчального процесу. Застосування бінарних технік під час викладання мовних дисциплін активізує інтерес здобувачів вищої освіти до обраного фаху, підсилює мотивацію до навчання, урізноманітнює навчальні заняття.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Калініна, Л. В. & Климович, Ю. Ю. (2024). Бінарні заняття як ефективна форма розвитку цілісного сприйняття професії майбутніми вчителями іноземної мови. Педагогічні науки: теорія та практика, 1, 50–57.
Кочан, І. М. (2016) Посібники з термінознавства й навчальний процес. Вісник Національного унту «Львівська політехніка». Серія «Проблеми української термінології», 842, 18–23.
Куньч, З. Й. (2022). Найважливіші аспекти вивчення термінної лексики зі студентами інженерно-технічних спеціальностей. Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Філологічні науки», 1, 175–183. 4. Саєнко, Н. В. (2023). English For Automotive Engineers: навч. посіб. з англ. мови для студентів автомобіл. спец. Харків : ХНАДУ.
Тарасенкова, Н. А. (2021) Інтегроване навчання фахового змісту й іноземної мови: аналіз ціннісного ставлення викладачів. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 201, 32–35.
References
Kalinina, L. V. & Klymovych, Yu. Iu. (2024). Binarni zaniattia yak efektyvna forma rozvytku tsilisnoho spryiniattia profesii maibutnimy vchyteliamy inozemnoi movy [Binary Classes as an Effective Form of Developing a Holistic Perception of the Profession by Future Foreign Language Teachers]. Pedahohichni nauky: teoriia ta praktyka – Pedagogical sciences: Theory And Practice, 1, 50–57 [in Ukrainian].
Kochan, I. M. (2016). Posibnyky z terminoznavstva y navchalnyi protses [Terminology Manuals and the Learning Process]. Visnyk Nats. un-tu «Lvivska politekhnika». Seriia «Problemy ukrainskoi terminolohii» – Bulletin of Lviv Polytechnic National University. Series “Problems of Ukrainian terminology” , 842, 18–23 [in Ukrainian].
Kunch, Z. I. (2022) Naivazhlyvishi aspekty vyvchennia terminnoi leksyky zi studentamy inzhenerno-tekhnichnykh spetsialnostei [The Most Important Aspects of Studying Term Vocabulary with Engineering Students]. Visnyk universytetu imeni Alfreda Nobelia. Seriia «Filolohichni nauky», 1 (23), 175–183 [in Ukrainian].
Saienko, N. V. (2023) English For Automotive Engineers: navch. рosib. z anhl. movy dlia stud. avtomobil. spets. Kharkiv: KhNADU [in Ukrainian].
Tarasenkova, N. A. (2021). Intehrovane navchannia fakhovoho zmistu y inozemnoi movy: analiz tsinnisnoho stavlennia vykladachiv [Integrated Teaching of Professional Content and a Foreign Language: Analysis of Teachers’ Value Attitudes]. Naukovi zapysky. Seriia: Pedahohichni nauky – Scientific papers. Series: Pedahohichni nauky, 201, 32–35 [in Ukrainian].
DOI: https://doi.org/10.34142/23127546.2025.62.16
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.