МОВНА ПАРАДИГМА РЕКЛАМНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ

Т. Й. Жалко

Анотація


У статті аналізуються лінгвістичні аспекти вивчення рекламних повідомлень. Наголошується, що реклама функціонує у сфері комунікації і пов’язана з певними соціальними правилами та нормами. Складні комунікативні обставини спричиняють особливі вимоги до рекламного тексту. Основний акцент зроблено на описі найчастіше вживаних помилок в українських рекламних текстах.

Ключові слова: мова, рекламні повідомлення, текст, помилки, мовна парадигма.

 

В статье проанализированы лингвистические основы изучения рекламных сообщений. Подчеркивается, что реклама функционирует в сфере коммуникации, она связана с определенными социальными правилами и нормами. Сложные коммуникативные обстоятельства выдвигают особые требования к рекламному тексту. Основное внимание сосредоточено на описании наиболее распространенных ошибок в украинских рекламных текстах.

Ключевые слова: язык, рекламное сообщение, текст, ошибки, языковая парадигма.

 

In the article the lingual aspects of the advertising messages studying are analyzed. The main thesis is that advertising functions in the communication sphere and is connected with the social rules and norms. Difficult communicative circumstances provides special requirements to the advertising text. The accent is on the describing the often used errors in the Ukrainian advertising text.

Keywords: language, advertising messages, text, errors, lingual paradigm.


Повний текст:

Без заголовку

Посилання


Гриценко Т.Б. Українська мова та культура мовлення / Т.Б. Гриценко. – К.: Центр навч. літер., 2003. – 536 с.

Зірка В.В. Мовна парадигма маніпулятивної гри в рекламі : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора філол. наук : спец. 10.02.02 –

«Російська мова» / В.В. Зірка. – НАН України. Ін-т мовознав. ім. О.О. Потебні. – К., 2005. – 32 с.

Непийвода Н. Мовні ігри та гумор в рекламному тексті / М. Непийвода // Урок української. – 2001. – № 10. – С. 20–23.

Старых Н.В. История рекламы / Н.В. Старых, В.В. Ученова. – СПб.: Питер, 2002. – 304 с.

Теременко Б.С. Реклама и современная культура: аспект взаимодействия / Б.С. Теременко // Общественные науки и современность. – 2002. – № 1. – С. 184–191.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.