БІЛІНГВІЗМ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ЛІНГВОСТИЛІСТИКУ РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ (на матеріалі реклами Слобожанщини)

І. Б. Іванова

Анотація


Статтю присвячено проблемі білінгвізму та його впливу на лінгвостилістику рекламного тексту, оприлюдненого на Слобожанщині. У статті окреслені провідні тенденції подальшого розвитку лінгвокреативного аспекту україномовної друкованої реклами.

Ключові слова: лінгвокреативність, білінгвізм, рекламний текст, дискурсивна практика, лінгвостилістика, лінгвістична прагматика.

 

Статья посвящена проблеме билингвизма и его влиянию на лингвостилистику рекламного текста, опубликованного на территории Слободской Украины. В статье определены основные тенденции дальнейшего развития лингвокреативного аспекта украиноязычной печатной рекламы.

Ключевые слова: лингвокреативность, билингвизм, рекламный текст, дискурсивная практика, лингвостилистика, лингвистическая прагматика.

 

The article is dedicated to the problem of bilingualism and its impact on stylistics advertising text, published in Slobozhanschyna. This article also mentioned major trends of further development of linguistic creative aspect of being in Ukrainian printed advertising.

Keywords: linguistic creativity, bilingualism, advertising text, discursive practice, linguistic stylistics, linguistic pragmatics.


Повний текст:

Без заголовку

Посилання


Арутюнова Н.Д. Дискурс / Н.Д. Арутюнова // Лингвистический энциклопедический словарь. – М. : Советская энциклопедия, 1990. – С. 136–137.

Головлева Е.Л. Основы рекламы: учебное пособие для вузов / Е. Л. Головлева. – М. : Академический Проект, 2008. – 330 с.

Зайцева Л.Г. Педагогическая система «Билингвистическое обучение глухих» // Московский педагогические чтения: актуальные проблемы специальной педагогики и специальной психологии / Л. Г. Зайцева. – М. : МГУ, 1999. – С. 68–74.

Кісь Р. Мова, думка і культурна реальність / Р. Кісь. – Львів : Літопис, 2002. – 304 с.

Мацько Л.І. Риторика / Л. І. Мацько, О. М. Мацько. – К. : Вища школа, 2003. – 311 с.

Павлюк Л.С. Риторика, ідеологія, персуазивна комунікація / Л. С. Павлюк. – Львів : ПАІС, 2007. – 168 с.

Слухай Н.В. Художественный образ в аспекте лингвистики текста / Н. В. Слухай. – Симферополь : Крымское учебно-педагогическое государственное издательство, 2000. – 84 с.

Эффективная коммуникация: история, теория, практика. – М. : ООО «Агенство КРПА Олимп», 2005. – 960 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.