ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЧЕРЕЗ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Анотація
У статті визначено особливості навчання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів в умовах автономізації процесу навчання шляхом дистанційного навчання. Аналізуються теоретичні та організаційні аспекти застосування мережі Інтернет та комп’ютерних засобів навчання.
Ключові слова: іноземні мови, інформатизація, комп’ютеризація, дистанційне навчання, тенденції розвитку, автономізація процесу навчання.
В статье определены осособенности обучения иностранному языку студентов высших учебных заведений в условиях автономизации процесса обучения посредством дистанционного обучения. Анализируются теоретические и организационные аспекты использования сети Интернет и компьютерных способов обучения.
Ключевые слова: иностранные языки, информатизация, компьютеризация, дистанционное обучение, тенденции развития, автономизация процесса обучения.
The features of the foreign language learning of the University students under the conditions of
developing autonomy in the teaching and learning process through distance learning have been
defined. Theoretical and organizational aspects of the application of the Internet and computerbased
methods of teaching have been analyzed.
Keywords: foreign languages, informatization, computerization, distance learning, trends of
development, developing autonomy in the teaching and learning process.
Повний текст:
Без заголовкуПосилання
Андреев А. А. Дидактические основы дистанционного обучения в высших учебных заведениях : дис. ... д-ра пед. наук / А. А. Андреев. — М. : МЭСИ, 1999. — 289 с.
Бим И. Л. Методика обучения иностранным языкам как наука и проблема школьного ученика /И. Л. Бим — М. : Русский язык, 1977. — 288 с.
Зимняя И. А. Психология обучения неродному языку / И. А. Зимняя. — М. : Русский язык,1989. — 220 с.
Коваль Т. І. Професійна підготовка з інформаційних технологій майбутніх менеджерів-економістів: (Монографія) / Т. І. Коваль – К. : Ленвіт, 2007. — 264 с. — Бібліогр. : — с. 202–232.
Коломієць В. Служби Інтернету в неперервній освіті вчителів англійської мови / В. Коломієць // Рідна школа. — К., 2005. — № 2. — С. 42–44.
Кужель О.М., Коваль Т.І. Використання персонального комп’ютера у вивченні іноземних мов / О.М. Кужель, Т.І. Коваль // Нові інформаційні технології навчання в навчальних закладах України: Науково-методичний збірник: — Вип.8: Педагогіка / Редкол. : 1.1. Мархель (гол. ред.).та ін. — Одеса: Друк, 2001. — С. 23.
Кухаренко В. М. Дистанційне навчання: енциклопедичне видання : навч.-метод. Посіб. / В. М. Кухаренко — К. : ТОВ Редакція «Комп’ютер», 2007. — 128 с.
Маркетинг туризму (навч. посібник). — Мунін Г.Б., Тимошенко З.І., Самарцев Є. В., Змійов А. О. — Ч. І. — К. : Вид-во Європ. ун-ту. —2005. — 324 с.
Маслова Н. В. Ноосферное образование: технология. методология, методика / Н. В. Маслова. — М. : РАЕН, 1998. — 58 с.
Новые педагогические и информационные технологии в системе образования : [учеб. пособие для студ. пед. вузов и системы повышения квалификации пед. кадров] / [Е.С. Полат, М.Ю. Бухаркина, М.В. Моисеева, А.Е. Петров];под ред. Е.С. Полат. — М. : Изд. центр «Академия», 2002. — 272 c.
Олійник О.В. Інформаційні технології дистанційного навчання у вищій бібліотечній освіті США: дис. … к-та наук з соціальних комунікацій: 27.00.03 / О.В Олійник; Харк.держ акад. культури. – Харків, 2008. – 229 c.
Соколов А. В. Введение в теорию социальной коммуникации / А. В. Соколов. — СПб., 1996. — 327 с.
Сорока М. Б. Система реферування українських наукових видань (основні концептуальніположення) / М. Б. Сорока // Бібл. вісник. —1999. — № 3. — С. 5–7.
Социальные коммуникации в Интернет-среде // Социальная коммуникация в современном мире : коллект. моногр. / Н. Н. Азаров [и др.] ; под ред. А. А. Деркача, Е. Б. Перелыгиной. — М. : Альтекс, 2004. — С. 351–363.
Тарнопольский О.Б., Кожушко С.П. Методика обучения английскому языку для делового общения. — К. : Ленвит, 2004. — 192 с.
Юсуфбекова Н. Р. К проблеме разработки основ педагогической инноватики / Н. Р. Юсуфбекова // Новые исследования в педагогических науках. / сост. И. К. Журавлев, В. С. Шубинский. — М. : Педагогика, 1990. — Вып. 1 (55) — 80 с.
Allan M. Teaching English with video. — London,1991. — 119 p.
Chauminot G. Comprehension orale. Apports et limites du multimedia // FDLM — Cle international. — Paris, 2002. — № 322. — P. 33.
Higgins J. Computer and English Language Learning.— Oxford : Intellect, 1995. — 138 p.
Hollett V. Business Objectives. — Oxford : OUP, 2001. — 191 p.
Pothier M. Multimedias, Dispositifs D’apprendreet Acquisition des Langues. Ochrys. — 140 p.
Strategic management in the hospitality industry /Michael D. Olsen, Eliza Ching-Yick Tse, joseph J. West. — 2nd ed. — John Wiley & Sons, Inc., 2006. — 385 p.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.