ДО ПИТАННЯ ПРО ФОРМУВАННЯ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО КОМПОНЕНТУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

В. В. Слабоуз, С. В. Рижкова

Анотація


У статті теоретично обґрунтовуються питання про формування полікультурного компоненту професійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. Автори аналізують вплив полікультурного компоненту на формування професійної компетентності майбутніх учителів, підкреслюють необхідність формування інтеркультурної компетенції.

Ключові слова: полікультурний компонент, професійна компетентність, учитель іноземних мов, інтеркультурна компетенція, Національна доктрина розвитку освіти.

 

В статье теоретически обосновываются вопросы формирования поликультурного компонента профессиональной компетентности будущих учителей иностранных языков. Авторы анализируют влияние поликультурного компонента на формирование профессиональной

компетентности будущих учителей, подчеркивают необходимость формирования ин-

теркультурной компетенции.

Ключевые слова: поликультурный компонент, профессиональная компетентность,

учитель иностранных языков, интеркультурная компетенция, Национальная доктрина

развития образования.

 

In the article there are grounded the problems of the formation of the multicultural component of the professional competence of future foreign languages teachers. The authors analyze the influence of the multicultural component on the formation of the professional competence of future foreign languages teachers, underline the necessity of the formation of the intercultural competence.

Keywords: multicultural component, professional competence, foreign languages teacher, intercultural competence, the National doctrine of the development of education.


Повний текст:

Без заголовку

Посилання


Коджаспирова Г.М., Коджаспиров А.Ю. Педагогический словарь: Для студ. высш. и сред. пед. учеб. Заведений / Г. М. Коджаспирова, А. Ю. Коджаспиров. – М.: Издательский центр «Академия», 2001. – 176 с.

Пассов Е.И. Коммуникативное иноязычное образование. Концепция развития индивидуальности в диалоге культур / Е. И. Пассов. – Липецк: ЛГПИ – РЦИО, 2000. – 204 с.

Сафонова В.В. Культуроведение и социология в языковой педагогике / В. В. Сафонова. – Воронеж: Истоки, 1992. – 430 с.

Modern Language Learning, Teaching, Assessment // A Common European Framework of Reference / Council of Europe, Education Committee. – 1998. –Strasbourg. – 224 p.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.