Рецензія на монографію «ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ»
Анотація
Рецензована монографія присвячена дослідженню актуальної проблеми підготовки майбутніх учителів інформатики до професійної орієнтації школярів на ІТ-спеціальності. Особливої значущості розглядуваному аспекту професійної підготовки майбутніх вчителів інформатики надає розпочатий в Україні процес реформування освіти в умовах, коли сучасний стан розвитку суспільства характеризується прискореним розвитком технологій та докорінними змінами у структурі ринку праці.
У трьох розділах монографії автором розкриваються теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів інформатики до професійної орієнтації школярів на ІТ-спеціальності. У першому розділі монографії досліджено стан і проблеми підготовки майбутнього вчителя інформатики до роботи з професійної орієнтації школярів у загальноосвітніх навчальних закладах з огляду на специфіку становлення системи професійної орієнтації в контексті особливостей суспільного розвитку. Другий розділ монографії присвячений науковому обґрунтуванню сутності готовності майбутнього учителя інформатики до профорієнтаційної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах.Повний текст:
PDFПосилання
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10711123
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.