ВЧИТЕЛЬ, ЯК СУБʼЄКТ ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ВІДПОВІДНО ДО ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Avramenko, N. & Kovalenko, L. (2022). Zastosuvannia praktychnykh aspektiv finskoho dosvidu otsiniuvannia navchalnykh dosiahnen uchniv u Novii Ukrainskii shkoli. []. Acta Paedagogica Volynienses, 2(1), S. 3-9. https://doi.org/10.32782/apv/2022.1.2.1 [in Ukrainian].
Buzhynetska, K. (2021). Osnovni kryterii otsiniuvannia navchalnykh dosiahnen uchniv z kohnityvnymy porushenniamy v umovakh kompetentnisnoho pidkhodu. []. Osoblyva dytyna: navchannia i vykhovannia, 103(3), S. 56-66. https://doi.org/10.33189/ectu.v103i3.80 [in Ukrainian].
Horoshkin, I. (2024). Do problemy otsiniuvannia navchalnykh dosiahnen uchniv himnazii u kompetentnisnomu vymiri. []. Problemy suchasnoho pidruchnyka, (32), S. 66-82. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2024-32-66-82 [in Ukrainian].
Luniachek, V. E. (2024). Zminy v ideolohii otsiniuvannia ochyma vchyteliv. []. International scientific-practical conference “Science, education, technology and society: problems and prospects”: conference proceedings (Tampere, Finland, October 4, 2024). Tampere, Finland: Scholarly Publisher ICSSH, S. 17˗19. Ofitsiinyi sait: http://www.economics.in.ua [in Ukrainian].
Luniachek, V. E. & Ihnatenko, L. Yu. (2024). Otsiniuvannia navchalnykh dosiahnen uchniv u zakladakh zahalnoi serednoi osvity SShA i Kanady. []. Nova pedahohichna dumka: naukovo-metodychnyi zhurnal. Rivne: ROIPPO. №1 (117), S. 3-11. [in Ukrainian].
Luniachek, V. E. & Ihnatenko, L. Yu. (2024). Otsiniuvannia navchalnykh dosiahnen uchniv u zakladakh zahalnoi serednoi osvity Velykoi Brytanii i Avstralii. []. Nova pedahohichna dumka: naukovo-metodychnyi zhurnal. Rivne: ROIPPO. № 2 (118), S. 3-10. [in Ukrainian].
Lunbachek, V. E. (Ed.). (2024). Pedahohika vyshchoi shkoly. Osnovy naukovykh doslidzhen []: navchalnyi posibnyk. Kh. : Kharkivskyi natsionalnyi universytet imeni V. N. Karazina. 344 s. [in Ukrainian].
Luniachek, C. B. (2023). Formuvannia kompetentnosti pedahohichnykh pratsivnykiv shchodo roboty z osvitnimy vebsaitamy. [Formation of the pedagogical staff competence in working with educational websites]. Teoriia ta metodyka navchannia ta vykhovannia. № 54. S. 85-98. [in Ukrainian].
Pro zatverdzhennia rekomendatsii shchodo otsiniuvannia rezultativ navchannia. Nakaz MON Ukrainy №1093 [On approval of recommendations for assessing learning outcomes]. (02.08.2024). URL: https://mon.gov.ua/npa/pro-zatverdzhennia-rekomendatsii-shchodo-otsiniuvannia-rezultativ-navchannia [in Ukrainian].
Professional Development (n. d.). URL: https://www.profdevelopment.com.ua/
Holovko, S., Zhuk, Y. & Naumenko, S. (2023). “The peculiarities of organizing the assessment of students’ distance learning outcomes under martial law”, ITLT, vol. 97, no. 5, pp. 35-54, doi: 10.33407/itlt.v97i5.5388.
DOI: https://doi.org/10.34142/23128046.2024.57.09
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.