СЕНСОРНА ІНТЕРАКТИВНА ДОШКА В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ НУШ
Анотація
Повний текст:
PDFПосилання
Ben Rimes. Creative Ways to Use Your Interactive Whiteboard. https://www.neamb.com/worklife/creative-ways-to-use-your-interactive-whiteboard
Ворожбіт-Горбатюк В. В. Паритетність як принцип організації освітнього середовища в новій українській школі. Budapest, Magyarország : Európean Scientific Platforme, 34, 2020.
Гонтаровська Н. Б. Теоретичні і методичні засади створення освітнього середовища як фактору розвитку особистості школяра. (Дис. … доктора пед. наук). К. : Національна академія педагогічних наук України інститут проблем виховання, 2012.
Горчарук М. В. Інтегроване освітнє середовище як основа організації навчально-виховного процесу в початковій школі східних земель Німеччини. Вісник Черкаського університету, 8, 36-43, 2016.
Лілія Гриневич: наша стрижнева ідея – безпека дітей у школі, і не лише фізична, а й емоційна, 2017. https://mon.gov.ua/ua/news/usi-novivni-novini-2017-09-01-liliyagrinevich-nasha-strizhneva-ideya-bezpeka-ditej-u-shkoli-i-ne-lishe-fizichna-a-j-emoczijna
Мануйлов Ю. С. Средовой поход в воспитании. (Дис. … доктора пед. наук). М. : Институт теоретической педагогики и международных исследований в образовании РАО, 1997.
Наказ МОН № 283 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи», 2018.
https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nop/3metodichnirekomendatsii.pdf
Наказ МОН № 574 «Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», 2020. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0410-20#n17
Ніколаєнко М. С. Інтерактивна дошка: теорія і практика. Суми: Ніко, 2018.
Нова українська школа. Концептуальні засади реформування середньої школи, 2016.
https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkolacompressed.pdf
Нова українська школа: порадник для вчителя. К. : ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2017.
https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2017/09/razdel_4_Seredovishe.pdf
Освітня політика. Аналітичний звіт про віртуальний круглий стіл «Як здійснювати управління середовищем взаємодії усіх учасників освітнього процесу?», 2017. http://education-ua.org/ua/draft-regulations/966-
Цимбалару А. Освітній простір: сутність, структура і механізми створення. Український педагогічний журнал, 1, 41-50, 2016.
REFERENCES:
Ben Rimes. (n. d.) Creative Ways to Use Your Interactive Whiteboard. https://www.neamb.com/worklife/creative-ways-to-use-your-interactive-whiteboard.
Hontarovska N. B. (2012). Teoretychnі і metodychnі zasady stvorennia osvіtnoho seredovyshcha yak faktoru rozvytku osobystostі shkoliara [Theoretical and methodological principles of creating an educational environment as a factor in the development of the student's personality]. (Abstract of Doctor‟s thesis). Kyiv : Natsіonalna akademіia pedahohіchnykh nauk Ukrainy іnstytut problem vykhovannia. (Іn Ukrainian).
Horcharuk M. V. (2016). Intehrovane osvіtnie seredovyshche yak osnova orhanіzatsіi navchalnovykhovnoho protsesu v pochatkovіi shkolі skhіdnykh zemel Nіmechchyny [Integrated educational environment as a basis оf organization of the educational process at the initial school in east Germany]. Vіsnyk Cherkaskoho unіversytetu, 8, 36-43. (Іn Ukrainian).
Lіlіia Hrynevych: nasha stryzhneva іdeia – bezpeka dіtei u shkolі, і ne lyshe fіzychna, a y emotsіina. (2017). https://mon.gov.ua/ua/news/usi-novivni-novini-2017-09-01-liliyagrinevich-nasha-strizhneva-ideya-bezpeka-ditej-u-shkoli-i-ne-lishe-fizichna-a-j-emoczijna/. (Іn Ukrainian).
Manuylov Yu. S. (1997). Sredovoy pokhod v vospitanii [Environmental campaign in education]. (Abstract of Doctor‟s thesis). M. : Institut teoreticheskoy pedagogiki i mezhdunarodnykh issledovaniy v obrazovanii RAO. (Іn Russian).
Nakaz MON № 283 «Pro zatverdzhennia metodychnykh rekomendatsіi shchodo orhanіzatsіiosvіtnoho prostoru Novoi ukrainskoi shkoly» (2018). [On approval of guidelines for the organization of educational space of the New Ukrainian school].
https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nop/3metodichnirekomendatsii.pdf. (Іn Ukrainian).
Nakaz MON № 574 «Pro zatverdzhennia typovoho perelіku zasobіv navchannia ta obladnannia dlia navchalnykh kabіnetіv і STEM-laboratorіi» (2020). [On approval of the list of training facilities and equipment for classrooms and laboratories-STEM].
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0410-20#n17. (Іn Ukrainian).
Nova ukrainska shkola. Kontseptualnі zasady reformuvannia serednoi shkoly (2016). [New Ukrainian school. Concept for reforming the secondary school].
https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkolacompressed.pdf. (Іn Ukrainian).
Nova ukrainska shkola: poradnyk dlia vchytelia (2017). [The new Ukrainian school: teacher advisor].K.:TOV «Vydavnychyi dіm «Pleiady».
https://nus.org.ua/wpcontent/uploads/2017/09/razdel_4_Seredovishe.pdf. (Іn Ukrainian).
Nіkolaienko M. S. (2018). Interaktyvna doshka: teorіia і praktyka [Interactive board: theory and practice]. Sumy: Nіko. (Іn Ukrainian).
Osvіtnia polіtyka. (2017). Analіtychnyi zvіt pro vіrtualnyi kruhlyi stіl «Iak zdіisniuvaty upravlіnnia seredovyshchem vzaiemodіi usіkh uchasnykіv osvіtnoho protsesu?» [Analytical report on virtual round table «How to manage environment interaction of all participants in the educational process?»]. http://education-ua.org/ua/draft-regulations/966-. (Іn Ukrainian).
Tsymbalaru A. (2016). Osvіtnіi prostіr: sutnіst, struktura і mekhanіzmy stvorennia [Educational space: essence, structure and mechanisms of creation]. Ukrainskyi pedahohіchnyi zhurnal, 1, 41-50. (Іn Ukrainian).
Vorozhbіt-Horbatiuk V. V. (2020). Parytetnіst yak pryntsyp orhanіzatsіi osvіtnoho seredovyshcha v novіi ukrainskіi shkolі [Parity as a principle of organization educational environment in the new ukrainian school]. Budapest, Magyarország : Európean Scientific Platforme, 34. (Іn Ukrainian).
DOI: https://doi.org/10.34142/23128046.2020.49.05
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.