ОСОБЛИВОСТІ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН МІЖ УЧНЯМИ 5-6 КЛАСІВ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Анотація
Повний текст:
PDFПосилання
Близнюкова О. М., Мельничук І.Я. Фасилітація як психологічний механізм формування партнерських взаємовідносин у підлітковому віці. Теоретичні і прикладні проблеми психології. 2019. № 1(48). С. 28-36.
Богинская Ю. В., Байрак Т. А. Воспитание толерантности у подростков: формы и методы работы. Педагогика: традиции и инновации. 2015. С. 118-120.
Божович Л. И. Проблемы формирования личности. М.: МПСИ; Воронеж: МОДЭК, 2001. 349с.
Боришевський М. И. Особистість у вимірах самосвідомості. Суми: Видавничий будинок «Еллада», 2012. 608 с.
Выготский Л. С. Психология развития человека. М.: Изд-во Смысл; Эксмо, 2005. 1136 с.
Выготский Л. С. Психология. М.: ЭКСМО-ПРЕСС, 2000. 1008 с.
Гуцало Е.У. Вікова психологія. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. Володимира Винниченка, 2004. 187 с.
Давыдов В. В. Проблемы развивающего обучения: опыт теоретического и экспериментального исследования. М.: Педагогика, 1986. 240 с.
Доценко Е. Л. Психология манипуляции: феномены, механизмы и защита. СПб.: Изд- во: Речь, 2003. 304 с.
Закон України від 05.09.2017 № 2145-VIII «Про освіту». URL:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19.
Кон И. С. Психология ранней юности. М.: Просвещение, 1989. 255 с.
Лаврентьева О.А. Включение щкольников-подростков в партнерские отношения как педагогическое условие формирования их социальной ответственности. Вестник Красноярского государственного педагогического университета им. В.П. Астафьева. 2016. № 2(36). С. 220-225.
Лагодюк В.Ю. Дієве партнерство – успішна школа! Управління освітою. 2017. № 10. С. 11-32.
Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность. М.: Прогресс, 1975. 304 с.
Нова українська школа: концептуальні засади реформування середньої школи (НУШ). URL:
https://www.kmu.gov.ua/storage/app/media/reforms/ukrainska-shkola-compressed.pdf.
Огородова Л. Н. Содержание и структура социальных комптентностей подростковшкольников. Современные проблемы науки и образования. 2014. № 4. С. 38.
Прищепа С. М. Особистісна активність підлітка: сутність, діагностика, проектування. Умань: ФОП ОО. Жовтий, 2015. 191 с.
Токарева Н. М., Шамне А. В., Макаренко Н. М. Сучасний підліток у системі психологопедагогічного супроводу. Кривий Ріг: ТОВ ВНП «Інтерсервіс», 2014. 312 с.
Эльконин Д. Б. Избранные психологические труды. М.: Педагогика, 1989. 554 с.
Юдакина С. И. Педагогические условия формирования толерантности учащихся. Высшее образование сегодня. 2013 . № 6. С. 65-67.
REFERENCES:
Blyzniukova, O. & Melnychuk, I. (2019). Fasylitatsiia yak psykholohichnyi mekhanizm formuvannia partnerskykh vzaiemovidnosyn u pidlitkovomu vitsi [Facilitation as a psychological mechanism of forming partnerships in adolescence]. Teoretychni i prykladni problemy psykholohii, 1(48), 28-36 (in Ukrainian).
Boginskaya, Yu. & Bayrak, T. (2015). Vospitaniye tolerantnosti u podrostkov: formy i metody raboty [Education of tolerance in adolescents: forms and methods of work]. Pedagogika: traditsii i innovatsii, 118-120 (in Russia).
Boryshevskyi, M. (2012). Osobystist u vymirakh samosvidomosti [Personality in the dimensions of self-awareness]. Sumy: Publishing House Ellada, 608 p. (in Ukrainian).
Bozhovich, L. (2001). Problemy formirovaniya lichnosti [Personality formation problems]. Мoscow: MPSI; Voronezh: MODEK, 349 p. (in Russia).
Vyigotskiy, L. (2000). Psihologiya [Psychology]. Мoscow: EXMO-PRESS, 2000. 1008 p. (in Russia).
Vyigotskiy, L. (2005). Psihologiya razvitiya cheloveka [Human Development Psychology]. Мoscow: Publishing House Meaning; Exmo, 2005. 1136 р. (in Russia).
Hutsalo, E. (2004). Vikova psykholohiia [Age psychology]. Kirovohrad: Volodymyr Vynnychenko Regional State Pedagogical University, 187 p. (in Ukrainian).
Davyidov, V. (1986). Problemyi razvivayuschego obucheniya: opyit teoreticheskogo i eksperimentalnogo issledovaniya [Problems of developing learning: the experience of theoretical and experimental research]. Мoscow: Pedagogy, 240 p. (in Russia).
Dotsenko, E. (2003). Psihologiya manipulyatsii: fenomenyi, mehanizmyi i zaschita [Psychology of manipulation: phenomena, mechanisms and protection]. St. Petersburg: Rech, 304 p. (in Russia).
Zakon Ukrainy «Pro osvitu» (2017). [Law of Ukraine of 05.09.2017 № 2145-VIII "On Education]. Retrieved from: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19. (in Ukrainian).
Kon, I. (1989). Psihologiya ranney yunosti [The Psychology of Early Youth]. Мoscow: Prosveshcheniye, 255 p. (in Russia).
Lavrenteva, O. (2016). Vklyuchenie schkolnikov-podrostkov v partnerskie otnosheniya kak pedagogicheskoe uslovie formirovaniya ih sotsialnoy otvetstvennosti [The inclusion of teenage schoolchildren in partnerships as a pedagogical condition for the formation of their social responsibility]. Vestnik Krasnoyarskogo gosudarstvennogo pedagogicheskogo universiteta im. V.P. Astafeva, 2(36), 220-225. (in Russia).
Lahodiuk, V. (2017). Diieve partnerstvo – uspishna shkola! [An effective partnership is a successful school!]. Upravlinnia osvitoiu, 10, 11-32 (in Ukrainian).
Leontev, A. (1975). Deyatelnost. Soznanie. Lichnost [Activity. Consciousness. Personality]. Мoscow: Progress, 304 p. (in Russia).
Nova ukrainska shkola: kontseptualni zasady reformuvannia serednoi shkoly (NUSh) (2017). [New
Ukrainian school: conceptual principles of secondary school reform (NUS)]. Retrieved from: https://www.kmu.gov.ua/storage/app/media/reforms/ukrainska-shkolacompressed.pdf. (in Ukrainian).
Ogorodova, L. (2014). Soderzhanie i struktura sotsialnyih komptentnostey podrostkov-shkolnikov [The content and structure of the social competencies of teenage schoolchildren]. Sovremennyie problemyi nauki i obrazovaniya, 4, 38. (in Russia).
Pryshchepa, S. (2015). Osobystisna aktyvnist pidlitka: sutnist, diahnostyka, proektuvannia [Adolescent personal activity: essence, diagnosis, design]. Uman: FOP OO. Zhovtyi, 191 p. (in Ukrainian).
Tokareva, N., Shamne, A. & Makarenko, N. (2014). Suchasnyi pidlitok u systemi psykholohopedahohichnoho suprovodu [The modern teenager in the system of psychological and pedagogical support]. Kryvyi Rih: LLC VNP "Interservice", 312 p. (in Ukrainian).
Elkonin, D. (1989). Izbrannyye psikhologicheskiye trudy [Selected Psychological Works]. Мoscow: Pedagogy, 554 p. (in Russia).
Yudakina, S. (2013). Pedagogicheskiye usloviya formirovaniya tolerantnosti uchashchikhsya [Pedagogical conditions for the formation of student tolerance]. Vyssheye obrazovaniye segodnya, 6, 65-67. (in Russia).
DOI: https://doi.org/10.34142/23128046.2020.49.08
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.