ПІДГОТОВКА ВИХОВАТЕЛІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ)
Анотація
Повний текст:
PDFПосилання
Бабишин С. Д., Митюров Б. Н. Антология педагогической мысли Древней Руси и Русского государства XIV – XVII вв. 1985. 357 с.
Гуз А. А. Система контроля в дошкольном учреждении [учебно-методическое пособие]. Минск. 2010. 180 с.
Давкуш Н. В. Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до прогностичної діяльності: автореф. дис. канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти»; Республіканський вищий навчальний заклад «Кримський гуманітарний університет». Ялта, 2011. 20 с.
Дичківська І. Інноваційна компетентність педагога. Дошкільне виховання, 2010, № 1. С. 7-11.
Дошкольная педагогика. Под редакцией В. И. Ядэшко. М.: Просвещение, 1978. 429 с.
Житникова Т. Курси для керівників методичних об‟єднань. Дошкільне виховання. 1962. № 7. С. 47-48.
Закон України «Про дошкільну освіту». Електронний ресурс. Режим доступу:
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2628-14
История дошкольной педагогики в России: Хрестоматия. Под ред. С. Ф. Егорова. М. : Изд. центр «Академия», 1999. 520 с.
История дошкольной педагогики. М.: Просвещение, 1989. 352 с.
Інструктивно-методичний лист МОН України від 01.10.2002 р. «Про планування освітньогопроцесу в дошкільному навчальному закладі».
REFERENCES:
Babishin, S. D. & Mityurov, B. N. (1985). Antologiya pedagogicheskoj mysli Drevnej Rusi i Russkogo gosudarstva XIV – XVII vv. [Anthology of the pedagogical thought of Ancient Rus and the Russian state of the XIV - XVII centuries]. 357 s. (in Russian).
Davkush, N. V. (2011). Pidhotovka maibutnikh vykhovateliv doshkilnykh navchalnykh zakladiv do prohnostychnoi diialnosti. [Preparation of future educators of preschool educational institutions for prognostic activity]. (Abstract of candidate‟s thesis, Respublikanskyi vyshchyi navchalnyi zaklad «Krymskyi humanitarnyi universytet»). Yalta, Ukraine (in Ukranian).
Dychkivska, I. (2010). Innovatsiina kompetentnist pedahoha. [Innovative competence of a teacher]. Doshkilne vykhovannia, № 1. S. 7-11. (in Ukranian).
Egorov, S. F. (Ed.) (1999). Istoriya doshkol'noj pedagogiki v Rossii: Hrestomatiya. [History of preschool pedagogy in Russia: Reader]. M. : Izd. centr «Akademiya». 520 s. (in Russian).
Guz, A. A. (2010). Sistema kontrolya v doshkol'nom uchrezhdenii [Monitoring system in a preschool institution]. Minsk. 180 s. (in Russian).
Instruktyvno-metodychnyi lyst MON Ukrainy (2002, October 1). Pro planuvannia osvitnoho protsesu v doshkilnomu navchalnomu zakladi. [About planning of educational process in
preschool educational institution]. (in Ukranian).
Istoriya doshkol'noj pedagogіki. (1989). [History of preschool pedagogy]. M.: Prosveshchenie, 352 s. (in Russian).
Yadeshko, V. I. (Ed.) (1978). Doshkol'naya pedagogіka. [Preschool pedagogy]. M.: Prosveshchenie. 429 s. (in Russian).
Zakon Ukrainy «Pro doshkilnu osvitu». (n. d.). [Law of Ukraine "On Preschool Education"]. Retrieved from: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2628-14 (in Ukranian).
Zhytnykova, T. (1962). Kursy dlia kerivnykiv metodychnykh obiednan. [Курси для керівників методичних об‟єднань]. Doshkilne vykhovannia. № 7. S. 47-48. (in Ukranian).
DOI: https://doi.org/10.34142/23128046.2020.49.09
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.