ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ТА ШЛЯХИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ
Анотація
У даній статті розглядаються питання, що стосуються активізації виховного потенціалу уроку іноземної мови, який направлений на моральноетичне та культурне піднесення учнів; робиться детальний аналіз основних методів і прийомів реалізації виховного потенціалу на уроці іноземної мови. Запропонована робота також містить практичні поради та зразки вправ, які практикуються на заняттях з іноземної мови та є своєрідним прикладом деяких форм реалізації виховного потенціалу уроку (рольова гра, проектна робота та інші). Представлений матеріал ґрунтується на широкій джерельній базі, основний масив якої утворили наукові і методичні твори, та призначений для студентів вищих педагогічних навчальних закладів, викладачів, науковців, учителів іноземних мов загальноосвітніх та спеціалізованих навчальних закладів, а також вихователів.
Ключові слова: виховний потенціал уроку, методи і прийоми реалізації виховного потенціалу, колективні форми взаємодії, дидактичні ігри, рольова гра, проектна методика.
В данной статье рассматриваются вопросы, касающиеся активизации воспитательного потенциала урока иностранного языка, который направлен на морально-этический и культурный подъем учащихся; делается подробный анализ основных методов и приемов реализации воспитательного потенциала на уроке иностранного языка. Предложенная работа содержит практические советы и образцы упражнений, которые практикуются на занятиях по иностранному языку и являются своеобразным примером некоторых форм реализации воспитательного потенциала урока (ролевая игра, проектная работа и другие). Представленный материал базируется на прочной основе источников, главный массив которой составляют научные и методические работы, и предназначен для студентов высших педагогических учебных заведений, преподавателей, научных работников, учителей иностранных языков общеобразовательных и специализированных учебных заведений, а также воспитателей.
Ключевые слова: воспитательный потенциал урока, методы и приемы реализации воспитательного потенциала, коллективные формы взаимодействия, дидактические игры, ролевая игра, проектная методика.
In this article the issues relate to the educational potential’s activization of foreign language’s lessons, which is aimed to ethical and cultural development of pupils. The detailed analysis of the main methods and techniques of the implementation of the educational potential at a foreign language’s lesson is being made. This work also contains practical advices and examples of exercises which can be practiced at the lessons of foreign languages. They are unique examples of some forms of the implementation of the educational potential at the lesson (role play, project work etc.). This presented material is based on a wide range of sources, which consist of the scientific and methodical works, and are intended to the students of higher educational institutions, lecturers, researchers, as well as to the teachers of foreign languages of the secondary and specialized educational institutions and educators.
Keywords: educational potential of the lesson, methods and techniques of the educational potential’s implementation, collective forms of interaction, educational games, role-playing game, project methodology.
Повний текст:
PDFПосилання
Верещагіна І. М. Методика навчання англійської мови на початковому етапі в загальноосвітніх установах / І. М. Верещагіна. – М.: Освіта, 1998. – 43 c.
Кліментієва Т. Б. Щаслива англійська / Т. Б. Климентієва. – М., 1992. – 96 с.
Кульчицька Н. Л. Реалізація виховного потенціалу на уроках англійської мови / Н. Л. Кульчицька. – Омск, 2012. – 42 с.
Негневицька Є. І. Англійська мова: Книга для вчителя / Є. І. Негневицька. –М.: Освіта, 1992. – 189 с.
Рогова Г. В. Методика навчання іноземній мові / Г. В. Рогова. – Москва: Просвіта, Вища школа, 1999. – 427 с.
Соцька Є. В. Виховний потенціал іноземної мови як навчального предмету у міжкультурній освітній парадигмі / Є. В. Соцька. – Ставропіль, 2011. – 55 с.
Фатохов Д. В. Питання морального виховання на уроках іноземної мови / Д. В. Фатохов. – Уфа: Вид-во УГКР, 2003. – 56 с.
Щерба Л. В. Мовна система і мовна діяльність / Л. В. Щерба. – М.: Прогрес, 1994. – 381 с.
REFERENCES
Vereshchahina, I. M. (1998). Metodyka navchannia anhliiskoi movy na pochatkovomu etapi v zahalnoosvitnikh ustanovakh [Methodology of teaching English at an early stage in general education institutions]. Moskva : Osvita, 43 p. (in Russian)
Klimentiieva, T. B. (1992). Shchaslyva anhliiska [Schaslyva English]. Moskva, 96 p. (in Russian)
Kulchytska, N. L. (2012). Realizatsiia vykhovnoho potentsialu na urokakh anhliiskoi movy [Implementation of educational potential in English lessons]. Omsk, 42 p. (in Russian)
Nehnevytska, Ye. I. (1992). Anhliiska mova: Knyha dlia vchytelia [English Language: A Book for a Teacher]. Moskva: Osvita, 189 p. (in Russian)
Rohova, H. V. (1999). Metodyka navchannia inozemnii movi [Methodology of teaching a foreign language]. Moskva: Prosvita, Vyshcha shkola, 427 p. (in Russian)
Sotska, Ye. V. (2011). Vykhovnyi potentsial inozemnoi movy yak navchalnoho predmetu u mizhkulturnii osvitnii paradyhmi [The educational potential of a foreign language as a subject in the intercultural educational paradigm]. Stavropil, 55 p. (in Russian)
Fatokhov, D. V. (2003). Pytannia moralnoho vykhovannia na urokakh inozemnoi movy [Questions of moral education at the lessons of a foreign language]. Ufa: Vyd-vo UHKR, 56 p. (in Russian)
Shcherba, L. V. (1994). Movna systema i movna diialnist [Language system and linguistic activity]. Moskva: Prohres, 381 p. (in Russian)
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.