ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ВНЗ В АНГЛОМОВНИХ КРАЇНАХ (80–90-ті рр. ХХ ст.)

Л. А. Штефан, Ю. В. Бекетова

Анотація


У статті розглядаються зміст, особливості, форми та методи організації дистанційного навчання студентів у вищих навчальних закладах Канади, Великої Британії, США. Установлено, що розвиток дистанційної освіти в англомовних країнах у 80-90-ті рр. ХХ століття ґрунтується на принципах відкритого навчання, широкого використання комп’ютерних навчальних програм, створення за допомогою сучасної телекомунікації інформаційного освітнього середовища та спілкування. Доведено, що період, який вивчається, характеризується появою нових комунікаційних і мультимедійних технологій; широким використанням Інтернет-технологій; удосконаленням інформаційно-комунікаційної компетенції викладачів; уніфікацією освітніх технологій дистанційного навчання; створенням єдиного освітнього простору; започаткуванням дорадчих комітетів із запровадження новітніх технологій в освіту; якісно новим рівнем мультимедійного, інтерактивного навчання.

 

Ключові слова: студент, дистанційне навчання, дистанційна освіта, зміст, форми, методи, університет.

 

В статье рассматриваются содержание, особенности, формы и методы организации дистанционного обучения студентов в высших учебных заведениях Канады, Великобритании, США. Установлено, что развитие дистанционного образования в англоязычных странах в 80-90-е гг. ХХ века основывается на принципах открытого обучения, широкого использования компьютерных учебных программ, создания с помощью современной телекоммуникации информационной образовательной среды и общения.

 Доказано, что период, который изучается, характеризуется появлением новых коммуникационных и мультимедийных технологий; широким использованием Интернет-технологий; совершенствованием информационнокоммуникационной компетенции преподавателей; унификацией образовательных технологий дистанционного обучения; созданием единого образовательного пространства; созданием совещательных комитетов по внедрению новейших технологий в образовании; качественно новым уровнем мультимедийного, интерактивного обучения.

 

Ключевые слова: студент, дистанционное обучение, дистанционное образование, содержание, формы, методы, университет.

 

The article examines the content, the features, the forms and the methods of university students’ distance learning organization in Canada, Great Britain, The USA. It is determined that the development of distance learning in English-speaking countries in the 80th – 90th years of the XXth century is based on the principles of open learning, the widespread use of computer-based training programs, the creation of informational educational environment and communication with the help of the modern telecommunication. It is proved that the studied period is characterized by the emergence of new communicational and multimedia technologies; the widespread use of Internet technologies; improving teachers’ informational-communicational competence; the unification of distance learning educational technologies; the creation of the unified educational space; the advisory committees establishment for the introduction of new technologies in education; by the qualitatively new level of multimedia, interactive learning.

 

Keywords: student, distance learning, distance education, content, forms, methods, university.

 


Повний текст:

PDF

Посилання


Исраелян Е. В. Северное турне генерал-губернатора Канады / Е. В. Исраелян // США-Канада: Экономика политика. 2004. – №4. – С. 44-47.

Карпинська Л.О. Організація навчального процесу у вищій педагогічній школі України з використанням програмних ідей канадської педагогіки: навч. посібник / Л.О. Карпинська; Південоукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. – Одеса: Друк. 2005. – 123 с.

Кубышкин А.И. Канадский университет в структуре современного демократического общества / А. И. Кубышкин // СШАКанада. Экономика политика. – 2003. – №1. – С. 100-113.

Лунячек В.Е. Основи педагогіки вищої школи: навчальний посібник / В.Е. Лунячек. – Х.: ХНУ імені В.Н.Каразіна, 2014. – 252 с.

Осадча К. Сучасні зарубіжні дослідження дистанційних технологій навчання / К. Осадча // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №6. – С. 229-234.

Couros A. Developing fn instructional technology integration model for the teacher education programs to enhance classroom teaching and learning / A. Couros.

Garrison R., Anderson T., Arche W. Critical Thinking, Cognitive Preseice, and Computer Conferen cing in Distance Education / R. Garrison, T. Anderson, W. Arche // The Americon. Journal of Distance Education. – 2001. – Vol. 15. – №1. – P. 10-11.

REFERENCES

Israelyan, E. V. (2004). Severnoe turne general-gubernatora Kanadyi [Northern tour of the Governor-General of Canada]. SShA-Kanada: Ekonomika politika, 4, pp. 44-47 (in Russian)

Karpynska, L.O. (2005). Orhanizatsiia navchalnoho protsesu u vyshchii pedahohichnii shkoli Ukrainy z vykorystanniam prohramnykh idei kanadskoi pedahohiky [Organization of the educational process at the higher pedagogical school of Ukraine with the use of program ideas of Canadian pedagogy]. Odesa: Druk, 123 p. (in Ukrainian)

Kubyishkin, A.I. (2003). Kanadskiy universitet v strukture sovremennogo demokraticheskogo obschestva [Canadian University in the structure of a modern democratic society]. SShAKanada. Ekonomika politika, 1, pp. 100-113 (in Russian)

Luniachek, V.E. (2014). Osnovy pedahohiky vyshchoi shkoly [Fundamentals of Higher Education Pedagogy]. Kharkiv: KhNU imeni V.N.Karazina, 252 p. (in Ukrainian)

Osadcha, K. (2012). Suchasni zarubizhni doslidzhennia dystantsiinykh tekhnolohii navchannia [Modern foreign studies of distance learning technologies]. Pedahohika i psykholohiia profesiinoi osvity, 6, pp. 229-234 (in Ukrainian)

Couros,A. Developing fn instructional technology integration model for the teacher education programs to enhance classroom teaching and learning

Garrison, R., Anderson, T. & Arche, W. (2001) Critical Thinking, Cognitive Preseice, and Computer Conferen cing in Distance Education. The Americon. Journal of Distance Education. Vol. 15, 1, pp. 10-11.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.