РОЛЬ КУРАТОРА АКАДЕМІЧНОЇ ГРУПИ В ОРГАНІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОГО ДОЗВІЛЛЯ

А. О. Денисенко

Анотація


У статті порушується питання про необхідність цілеспрямованого змістовно організованого студентського дозвілля під час навчання молоді у вищому навчальному закладі. Автор доводить, що в обов’язки куратора академічної групи ВПНЗ входить організація дозвілля своїх вихованців. Розглядаються організаційні та професійні якості куратора студентської групи від яких залежить вектор професійного та особистісного зростання майбутніх спеціалістів.

У статті наведені форми роботи куратора зі студентством вищого навчального закладу. Підкреслюється, що чітко організоване змістовне студентське дозвілля дає можливість для формування інтелектуального потенціалу майбутнього фахівця, професійної культури сучасної студентської молоді та забезпечує платформу оволодіння засобами самореалізації, самоактуалізації, самовиховання, саморозвитку, самоосвіти.

 

Ключові слова: куратор, академічна група, студентство, студентське дозвілля, дозвіллєва діяльність, майбутні педагоги, напрями та форми кураторської роботи.

 

В статье поднимается вопрос о необходимости целенаправленного, содержательно организованного студенческого досуга во время учёбы молодого человека в высшем учебном заведении. Автор доказывает, что в обязанности куратора академической группы ВПНЗ входит организация досуга своих воспитанников. Рассматриваются организационные и профессиональные качества куратора студенческой группы от которых зависит вектор профессионального и личностного роста будущих специалистов.

В статье предложены формы работы куратора со студенчеством высшего учебного заведения. Подчеркивается, что четко организованный содержательный студенческий досуг дает возможность для формирования интеллектуального потенциала будущего специалиста, профессиональной культуры современной студенческой молодежи и обеспечивает платформу овладения средствами самореализации, самоактуализации, самовоспитания, саморазвития, самообразования.

 

Ключевые слова: куратор, академическая группа, студенчество, студенческий досуг, досуговая деятельность, будущие учителя, направления и формы кураторской работы.

 

The article deals with the necessity of purposeful, rich in content, organized students’ leisure during a young person’s studies at University. The author proves that the duties of an academic group counsel of a HPEE include students’ leisure organizing. Organizational and professional student group curator’s qualities are considered and its correlation with individual and professional growth of future specialists.

The article suggests forms of work for an academic group counsel of a higher educational establishment. It is underlined that thoroughly-organized  students’ leisure empowers the formation of intellectual potential of future specialist, professional culture of modern student mass and provides the background for acquiring means of self-organization, self-actualization, self- bringing, self-development and self-education.

 

Keywords: academic group, counsel, students, students’ leisure, leisure activity, future teachers, directions and forms of counsel’s work.

Повний текст:

PDF

Посилання


Виховна робота в Харківському національному педагогічному університету імені Г. С. Сковороди (зб. Матеріалів до ІV міжнародної виставки навчальних закладів «Сучасна освіта в Україні – 2001») / За ред. член-кор. АПН України, доктора педагогічних наук, проф. А. В. Троцко. – Х. : ХДПУ, 2001. – 106 с.

Воспитательная деятельность педагога: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / Под общ. ред. В. А. Сластенина и И. А. Колесниковой. – М. : Изд. центр «Академия», 2006. – 336 с.

Виховна робота зі студентською молоддю: Навч. посіб. / За заг. ред. Т. Ю. Осипової. – Одеса: Фенікс, 2006. – 288 с.

Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. / За ред. З. Н. Курлянд. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К. : Знання, 2005. – 399 с.

Сухомлинський В. О. Вибр. пед. тв. : в 5 т. – Т. 2. – К. : Рад. шк., 1976. – С. 420.

Туркот Т. І. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. – К. : Кондор, 2011. – 628 с.

Ушинський К. Д. Твори в 6 т. – К. : Рад. шк., 1952. – Т.1. – С. 123.4

REFERENCES

Vykhovna robota v Kharkivskomu natsionalnomu pedahohichnomu universytetu imeni H. S. Skovorody [Educational work at the Kharkiv National Pedagogical University named after H. S. Skovoroda] (2001). Suchasna osvita v Ukraini – 2001. Kharkiv : KhDPU, 106 p. (in Ukrainian).

Slastenin, V. A. , Kolesnikova, I. A. (Ed.). (2006). Vospitatelnaya deyatelnost pedagoga [Educational activity of the teacher]. Moskva : Izd. tsentr «Akademiya», 336 p. (in Russian).

Osypova, T. Yu. (Ed.). (2006). Vykhovna robota zi studentskoiu moloddiu [Educational work with student youth]. Odesa: Feniks, 288 p. (in Ukrainian).

Kurliand, Z. N. (Ed.) Pedahohika vyshchoi shkoly [Pedagogy of higher education]. Kyiv : Znannia, 399 p. (in Ukrainian).

Sukhomlynskyi, V. O. (1976). Vybrani pedahohichni tvory [Selected pedagogical works]. Kyiv: Rad. shk., 420 p. (in Ukrainian).

Turkot, T. I. (2011). Pedahohika vyshchoi shkoly [Pedagogics of higher education]. Kyiv : Kondor, 628 p. (in Ukrainian).

Ushynskyi, K. D. (1952). Tvory [Works]. Kyiv : Rad. shk., V.1, 123 p. (in Ukrainian).


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.