СИСТЕМА ЦІННІСНИХ ІНДИКАТОРІВ ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Coote C. R. (1954): Sir Winston Churchill : A Self-Portrait. London : Eyre & Spottiswoode. 304 р.
Musil C. M. (2010). Caryn McTighe Musil. Higher education for modern societies – Competences and values [Bergan S., Damian R. (eds)]. Council of Europe Publishing. No. 15. P. 87-100.
National Strategy for Higher Education to 2030 Report of the Strategy Group (January, 2011). 130 р. Retrieved from: https://www.education.ie/en/publications/policy-reports/national-strategy-for-higher-education-2030.pdf.
Olds K. (2012). Affirming Academic Values in Internationalization of Higher Education: A Call for Action. Retrieved from: https://www.insidehighered.com/blogs/globalhighered/affirming-academic-values-internationalization-higher-education-call-action.
Priorities for Progress: Advancing Higher Education in America (Commission on the Future of Undergraduate Education) (2017). Retrieved from: https://www.amacad.org/news/priorities-progress-advancing-higher-education-america
Андрієнко О. В. Особистість у світоглядній системі координат демократичного суспільства. Наука. Релігія. Суспільство. 2010. № 1. С. 6.
Андрущенко В. П., Андрущенко Т. В., Савельєв В. Л. Конституціалізація освітнього простору Європи: аксіологічний вимір. Київ : «МП Леся», 2017. 464 с.
Гончаров В. І. Аксіологічні індикатори підвищення якості освіти та професійних компетенцій сучасного педагога. Гілея: науковий вісник: зб. наук. пр. Київ, 2013. Вип. 70. С. 626–630.
Кирьякова А. В. Ценностные ориентиры университетского образования. Вестник Оренбургского государственного университета. 2011. № 2 (121). С. 27–33.
Кирьякова А. В., Мосиенко Л. В., Ольховая Т. А. Аксиологические индикаторы качества образования в контексте Болонского процесса. Фундаментальные исследования. 2011. № 8. Ч. 3. С. 519–523.
Огнев’юк В. О. На шляху становлення до нового наукового напряму «освітологія». Освітологія – науковий напрям інтегрованого пізнання освіти: матер Всеукр. науково-практ. конф. (Київ, 16 грудня 2010 р.). Київ : Київ. ун-т імені Б. Грінченка, 2010. С. 3–9.
Ткачова Н., Ткачова А. Аксіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів. Рідна школа. 2013. Вип. 10. С. 14–18.
Ткачова Н.О. Теоретичні засади ціннісно орієнтованого шкільного педагогічного процесу як цілісної системи. Системний підхід у сучасних педагогічних дослідженнях в Україні : монографія [за ред. С.Я. Харченка]. Старобільськ : ДЗ «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка», 2016. С. 119–152.
Фещур Р. В., Самуляк В. Ю. Групи показників (індикаторів) оцінювання рівня розвитку підприємств. Вісник Національного університету «Львівська політехніка»: зб. наук. пр. Львів: Вид-во Нац. ун-ту «Львів. політехніка», 2010. № 691. С. 231–239.
Фещур Р. В., Шишковський С. В., Яворська Н. Р. Сутність та класифікація індикаторів соціально-економічного розвитку підприємства. Вісник Національного університету «Львівська політехніка»: зб. наук. пр. Львів: Вид-во Нац. ун-ту «Львів. політехніка», 2006. С. 497–500.
References
Coote C. R. (1954): Sir Winston Churchill: A Self-Portrait. London : Eyre & Spottiswoode. 304 р. (in English).
Musil C. M. (2010). Caryn McTighe Musil. Higher education for modern societies – Competences and values [Bergan S., Damian R. (eds)]. Council of Europe Publishing. No. 15. P. 87-100. (in English).
National Strategy for Higher Education to 2030 Report of the Strategy Group (January, 2011). 130 р. Retrieved from: https://www.education.ie/en/publications/policy-reports/national-strategy-for-higher-education-2030.pdf. (in English)
Olds K. (2012). Affirming Academic Values in Internationalization of Higher Education: A Call for Action. Retrieved from: https://www.insidehighered.com/blogs/globalhighered/affirming-academic-values-internationalization-higher-education-call-action. (in English).
Priorities for Progress: Advancing Higher Education in America (Commission on the Future of Undergraduate Education) (2017). Retrieved from: https://www.amacad.org/news/priorities-progress-advancing-higher-education-america. (in English).
Andriyenko O. V. Osobystist u svitoglyadnij systemi koordynat demokratychnogo suspilstva [Personality in the worldview coordinates of a democratic society]. Nauka. Religiya. Suspilstvo. 2010. No. 1. S. 6. (in Ukranian).
Andrushhenko V. P., Andrushhenko T.V., Savelyev V. L. Konstytucializaciya osvitnogo prostoru Yevropy: aksiologichnyj vymir [Structuring of the European educational space: axiological approach]. Kyyiv : «MP Lesya», 2017. 464 s. Retrieved from: https://shron1.chtyvo.org.ua/Andruschenko_Viktor/Konstytutsializatsiia_osvitnoho_prostoru_Yevropy_aksiolohichnyi_vymir.pdf?PHPSESSID=c0dc93fd24edd8c9eb595875f1a1be7e (in Ukranian).
Goncharov V. I. Aksiologichni indykatory pidvyshhennya yakosti osvity ta profesijnyx kompetencij suchasnogo pedagoga [Axiological indicators for the quality of education improvement and professional competencies of a modern teacher]. Gileya: naukovyij visnyk: zb. nauk. pr. Kyyiv, 2013. Vyp. 70. S. 626–630. (in Ukranian).
Kyryakova A.V. Cennostnie oryentyrі unyversytetskogo obrazovanyya [Values of university education]. Vestnyk Orenburgskogo gosudarstvennogo unyversyteta. 2011. No. 2 (121). S. 27–33 (in Russian).
Kyryakova A.V., Mosyenko L.V., Olxovaya T.A. Aksyologycheskye yndykatorі kachestva obrazovanyya v kontekste Bolonskogo processa [Axiological indicators of the quality of education in the context of the Bologna process]. Fundamentalnіe yssledovanyya. 2011. No. 8. Ch. 3. S. 519–523 (in Russian).
Ognevyuk V. O. Na shlyaxu stanovlennya do novogo aukovogo napryamu «osvitologiya» [On the way to foundation of a new scientific approach "educational field"]. Osvitologiya–naukovyj napryam integrovanogo piznannya osvity: mater Vseukr. naukovo-prakt. konf. (Kyyiv, 16 grudnya 2010 r.). Kyyiv : Kyyiv. un-t imeni B. Grinchenka, 2010. S. 3–9. (in Ukranian).
Tkachova N., Tkachova A. Aksiologichni zasady organizaciyi navchannya zdibnyx i obdarovanyx uchniv [Axiological principles of gifted and skilled students’ education]. Ridna shkola. 2013. Vyp. 10. S.14-18. (in Ukranian)
Tkachova N. O. Teoretychni zasady cinnisno oriyentovanogo shkilnogo pedagogichnogo procesu yak cilisnoyi systemy [Theoretical principles of value-oriented school pedagogical process as a holistic system]. Systemnyj pidxid u suchasnyx pedagogichnyx doslidzhennyax v Ukrayini : monografiya [za red. S.Ya. Xarchenka]. Starobilsk : DZ «Lugan. nacz. un-t imeni Tarasa Shevchenka», 2016. S. 119-152. (in Ukranian).
Feshhur R.V., Samulyak V.Yu. Grupy pokaznykiv (indykatoriv) ocinyuvannya rivnya rozvytku pidpryyemstv [The groups of indicators (factors) for the level of enterprise development estimation]. Visnyk Nacionalnogo universytetu «Lvivska politexnika»: zb. nauk. pr. Lviv: Vyd-vo Nacz. un-tu «Lviv. politexnika», 2010. No. 691. S. 231–239. (in Ukranian).
Feshhur R. V., Shyshkovskyj S. V., Yavorska N. R. Sutnist ta klasyfikaciya indykatoriv socialno-ekonomichnogo rozvytku pidpryyemstva [The definition and classification of the indicators for enterprise socio-economic development]. Visnyk Nacionalnogo universytetu «Lvivska politexnika»: zb. nauk. pr. Lviv: Vyd-vo Nacz. un-tu «Lviv. politexnika», 2006. S. 497–500. (in Ukranian).
DOI: https://doi.org/10.34142/2312-2471.2019.61.19
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.