СТАН РОЗРОБЛЕНОСТІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Акімова О. М. Педагогічні умови організації позааудиторної самостійної роботи майбутніх учителів початкової школи: автореф. дис. … канд. пед. наук: [спец.] 13.00.04 «Теорія і методика проф. освіти» / МОН України, Укр. інженер.-пед. акад. Харків, 2013. 20 с.
Байбара Т.М. Функціональна структура педагогічного мислення вчителя початкової школи. Школа першого ступеня: теорія і практика: Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту ім.. Г.С. Сковороди. 2001. Випуск 1. С. 148-161.
Дубасенюк О. А. Теорія і практика професійної виховної діяльності педагога: [монографія]. Житомир : Житомирський державний університет ім. І. Франка, 2005. C. 166-167.
Ковальчук М. О. Формування готовності майбутніх учителів до застосування мультимедійних навчальних систем у початковій школі. Дис… канд. пед. наук (доктора філософії) за спеціальністю 13.00.04. «Теорія і методика професійної освіти» (015 – Педагогічні науки). Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир, 2017.
Коломієць А. М. Теоретичні та методичні основи формування інформаційної культури майбутнього вчителя початкової школи : дис… дра пед. наук : 13.00.04. Вінниця, 2008. 526 с.
Мартиненко С. М. Діагностична діяльність майбутнього вчителя початкової школи: теорія і практика : монографія. Київ : КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2008. 434 с.
Пащенко Д. І. Формування готовності майбутніх вчителів початкової школи до гуманістичного виховання учнів : автореф. дис. … д-ра. пед. наук / Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. Київ, 2006. 36 с.
Савченко О. Я. Дидактика початкової школи. Київ: Абрис, 1997. 416 с.
References
Akimova, O. M. (2013). Pedagogical conditions of organization of extracurricular independent work of future primary school teachers: dis. … cand. ped. sciences: 13.00.04 "Theory and methods of prof. of Education »/ Ministry of Education and Science of Ukraine, Ukr. engineer-ped. acad. Kharkiv.
Baibara, T. M. (2001). Functional structure of pedagogical thinking of an elementary school teacher. School of the first degree: theory and practice: Collection of scientific works of Skovoroda Pereyaslav-Khmelnytsky state pedagogical institute, 1, 148–161.
Dubaseniuk, O. A. (2005). Theory and practice of professional educational activity of a teacher. Zhytomyr: Zhytomyr State University I. Franko.
Kovalchuk, M. O. (2017). Formation of readiness of future teachers to use multimedia educational systems in primary school. Dissertation ped. sciences (Doctor of Philosophy) in the specialty 13.00.04. "Theory and methods of vocational education" (015 - Pedagogical sciences). Ivan Franko Zhytomyr State University, Zhytomyr.
Kolomiets, A. M. (2008). Theoretical and methodical bases of formation of information culture of the future teacher of elementary school: dis. … d-ra ped. science: 13.00.04. Vinnytsia.
Martynenko, S. M. (2008). Diagnostic activity of the future primary school teacher: theory and practice: monograph. Kyiv: Kyiv State Medical University named after B.D. Grinchenko.
Pashchenko, D. I. (2006). Formation of readiness of future primary school teachers for humanistic education of students: dis. for science.
degree of dr. ped. Science / Nat. ped. univ. M. P. Dragomanova. Kyiv.
Savchenko, O. Ya. (1997). Didactics of primary school. Kyiv: Abris.
DOI: https://doi.org/10.34142/2312-2471.2019.62.03
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.