ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА ДОРОСЛИХ У КРАЇНАХ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ У 50-Х – 70-Х РОКАХ ХХ СТОЛІТТЯ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Brödel R. Lebenslanges Lernen. Handbuch der Erziehungswissenschaft.
Erwachsenenbildung. Weiterbildung. Schöningh. Paderborn, 2011. 236 s.
Filla W. Erwachsenenbildung in Europa. Skriptum Deutschland. Wien,
70 s.
Knoll J. H., Siebert H. Wilhelm von Humboldt – Politiker und Pädagoge.Heidelberg: Quelle, Meyer, 1969. 156 s.
Krabbe W.R. Gesellschaftsveränderung durch Lebensreform.
Strukturmerkmale einer sozialreformerischen Bewegung im Deutschland der Industrialisierungsepoche. Göttingen, 1974. 224 s.
Langewiesche D. Die Gewerkschaften und die kulturellen Bemühungen der Arbeiterbewegung in Deutschland und Österreich (1890er bis 1920er Jahre). Internationale wissenschaftliche Korrespondenz zur Geschichte der deutschen Arbeiterbewegung. Berlin, 1982. H. 1. S. 1–17.
Olbrich J. Konzeption und Methodik der Erwachsenenbildung bei Eduard Weitsch. Stuttgart, 1972. 196 s.
Seitter W. Geschichte der Erwachsenenbildung. Eine Einführung. Bielefeld, 2007. 200 р.
Боярська-Хоменко А.В. Освіта дорослих у країнах Центральної таСхідної Європи: ретроспективний аналіз : монографія. Харків: ХНПУ, Мітра, 2019. 386 с. А.В. Боярська-Хоменко, Л.М. Калашнікова
Ничкало Н.Г. Розвиток професійної освіти в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів: монографія. Київ: Видавництво НПУ імені М.П.
Драгоманова, 2014. 125 с.
Освіта дорослих: теоретичні і методологічні засади / авт. кол.:
Лук’янова Л.Б., Сігаєва Л.Є., Аніщенко О.В., Зінченко С.В., Баніт О. В., Лапаєнко С.В., Василенко О.В. К.: Педагогічна думка, 2012. 272 с.
Особистісний і професійний розвиток дорослих: теорія і практика:[монографія] / авт. кол.: Аніщенко О.В., Баніт О.В., Василенко О.В., Волярська О.С., Дорошенко Н.І., Зінченко С.В., Сігаєва Л. Є.; за ред. Аніщенко О.В. Київ : ІПООД НАПН України, 2016. 354 с.
Сучасні моделі професійної освіти і навчання в країнах Європейського Союзу: порівняльний досвід: монографія / В. О. Радкевич, Л. П. Пуховська, О. В. Бородієнко, О. П. Радкевич, Н. В. Базелюк, Н. М. Корчинська, С. О. Леу, В. В.Артемчук ; за заг. ред. В. О. Радкевич. Київ: ІПТО НАПН України, 2018. 223 с.
References
Brödel, R. (2011). Lebenslanges Lernen. Handbuch der Erziehungswissenschaft. Erwachsenenbildung. Weiterbildung. Schöningh. Paderborn. 236 s.
Filla, W. (2009). Erwachsenenbildung in Europa. Skriptum Deutschland.Wien. 70 s.
Knoll, J. H., Siebert, H. (1969). Wilhelm von Humboldt – Politiker und Pädagoge. Heidelberg: Quelle, Meyer. 156 s.
Krabbe, W.R. (1974). Gesellschaftsveränderung durch Lebensreform.Strukturmerkmale einer sozialreformerischen Bewegung im Deutschland der Industrialisierungsepoche. Göttingen. 224 s.
Langewiesche, D. (1982). Die Gewerkschaften und die kulturellen
Bemühungen der Arbeiterbewegung in Deutschland und Österreich (1890er bis 1920er Jahre). Internationale wissenschaftliche Korrespondenz zur Geschichte der deutschen Arbeiterbewegung. Berlin. H. 1. S. 1–17.
Olbrich, J. (1972) Konzeption und Methodik der Erwachsenenbildung bei Eduard Weitsch. Stuttgart. 196 s.
Seitter, W. (2007). Geschichte der Erwachsenenbildung. Eine Einführung.Bielefeld,. 200 р.
Boiarska-Khomenko, A.V. (2019). Osvita doroslykh u krainakh
Tsentralnoi ta Skhidnoi Yevropy: retrospektyvnyi analiz [Adult education in Central and Eastern Europe: a retrospective analysis]: monohrafiia. Kharkiv : KhNPU, Mitra, 2019. 386 s.
Nychkalo, N.H. (2014). Rozvytok profesiinoi osvity v umovakh
hlobalizatsiinykh ta intehratsiinykh protsesiv. [Development of vocational education in the context of globalization and integration processes] Kyiv: Vydavnytstvo NPU imeni M.P. Drahomanova. 125 s.
Osvita doroslykh: teoretychni i metodolohichni zasady [Adult education: theoretical and methodological principles]. / Lukianova L.B., Sihaieva L.Ie., Anishchenko O.V., Zinchenko S.V., Banit O. V., Lapaienko S.V., Vasylenko O.V. K.: Pedahohichna dumka, 2012. 272 s.
Osobystisnyi i profesiinyi rozvytok doroslykh: teoriia i praktyka [Personal and professional development of adults: theory and practice] (2016) / Anishchenko O.V., Banit O.V., Vasylenko O.V., Voliarska O.S., Doroshenko N.I., Zinchenko S.V., Sihaieva L. Ye.; za red. Anishchenko O.V. Kyiv : IPOOD NAPN Ukrainy. 354s.
Suchasni modeli profesiinoi osvity i navchannia v krainakh Yevropeiskoho Soiuzu: porivnialnyi dosvid [Modern models of vocational education and training in the countries of the European Union: comparative experience] (2018) /V.O. Radkevych, L.P. Pukhovska, O.V. Borodiienko, O.P. Radkevych,N.V. Bazeliuk, N.M. Korchynska, S.O. Leu, V.V. Artemchuk ; za zah. red. V. O. Radkevych. Kyiv: IPTO NAPN Ukrainy. 223 s.
DOI: https://doi.org/10.34142/2312-2471.2019.62.05
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.