НАСТУПНІСТЬ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ У ФОРМУВАННІ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Базовий компонент дошкільної освіти / наук. ред. А.М. Богуш. Київ: Видавництво, 2012. 26 с.
Богуш А.М., Котирло В.К. Головні аспекти підготовки дітей до школи. Збірник наукових праць «Педагогіка та психологія». – Харків, 2019. Педагогічна спадщина. Дошкільне виховання, 2011. № 10. С. 2–3.
Богуш А.М. Передшкільна освіта: реалії сьогодення. Наукові записки: науковий журнал. Серія «Психолого-педагогічні науки». Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011. № 4. – 206с.
Гаврилова Н.С. Особливості засвоєння математичних знань
молодшими школярами з порушеннями мовленнєвого розвитку: дис. ... канд. психол. наук: 19.00.08 / Інст. спец. педагогіки АПН України. Київ, 2004. 212 с.
Державний стандарт початкової освіти, 2018. [Електронний ресурс].
URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/688-2019-%D0%BF#Text
Калмикова Л. Сучасні проблеми наступності й перспективності та шляхи їх вирішення. Наступність і перспективність у навчанні й вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: матеріали конференції. Переяслав-Хмельницький, 2000. С.10-15.
Назаренко Г.Н. Організаційно-методичні умови забезпечення
наступності в навчанні дітей дошкільного віку та молодшого шкільного віку: автореф. дис. …канд. пед. наук: 13.00.09. Кривий Ріг, 2002. 20 с.
Савченко О.Я. Дидактика початкової школи: підручник. Київ: Абрис,
416 с.
Сінопальнікова Н.М. Особливості логіко-математичного розвитку
дітей з вадами мовлення Педагогіка здоров'я : зб. наук. праць: матеріали VI Всеукр. наук.-практ. конф. / ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. Харків : ХНПУ, 2016. С. 705-708.
Скворцова С.О. Оновлена програма «Математика 1-4 класи» (2016 р.): реалізація принципу наступності між дошкіллям і початковою школою. Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи: зб. наук. праць: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., м.Одеса, 15-16 вересня 2016 р. / МОН України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського». Харків: Вид-во «Ранок», 2016. С. 37-40.
Тарасенко Г.С. Підготовка майбутніх педагогів до реалізації
наступності дошкільної і початкової освіти (контекст пошуку оновлення методологічних та методичних засад. Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: матеріали Міжнарод. наук.-практ. Інтернет-конф. Вінниця:ТОВ «Нілан–ЛТД», 2015. С. 9–15.
Тарасун В.В., Гаврилова Н.С. Особливості навчання математики
молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку: навч. посіб. Кам’янець-Подільський: ПП Мошинський В.С., 2007. 268 с.
Философский энциклопедический словарь / ред.-сост. Е.Ф. Губский и др. Москва: ИНФРА-М, 2002. С. 327.
References
Bohush, A.M. (Ed.). (2012). Bazovyi komponent doshkilnoi osvity Kyiv: Vydavnytstvo.
Bohush, A.M., & Kotyrlo, V.K. (2011) Holovni aspekty pidhotovky ditei do О.М. Масюк, Н.М. Сінопальнікова, Л.І. Титаренко
shkoly. Pedahohichna spadshchyna. Doshkilne vykhovannia, 10, 2–3.
Bohush, A.M. (2011) Peredshkilna osvita: realii sohodennia. Naukovi zapysky: naukovyi zhurnal. Seriia “Psykholoho-pedahohichni nauky”. Nizhyn, 4.
Havrylova, N.S. (2004) Osoblyvosti zasvoiennia matematychnykh znan molodshymy shkoliaramy z porushenniamy movlennievoho rozvytku. Kyiv.
Derzhavnyi standart pochatkovoi osvity (2018). Retrieved from
zakon.rada.gov.ua/laws/show/688-2019-%D0%BF#Text
Kalmykova, L. (2000) Suchasni problemy nastupnosti y perspektyvnosti ta shliakhy yikh vyrishennia. Nastupnist i perspektyvnist u navchanni y vykhovanni ditei doshkilnoho ta molodshoho shkilnoho viku. Pereiaslav-Khmelnytskyi, 10-15.
Nazarenko, H.N. (2002) Orhanizatsiino-metodychni umovy
zabezpechennia nastupnosti v navchanni ditei doshkilnoho viku ta molodshoho shkilnoho viku. Kryvyi Rih.
Savchenko, O.Ya. (1997) Dydaktyka pochatkovoi shkoly. Kyiv: Abrys.
Sinopalnikova N. M. Osoblyvosti lohiko-matematychnoho rozvytku ditei z vadamy movlennia Pedahohika zdorovia : zb. nauk. prats: materialy VI Vseukr. nauk.-prakt. konf. / KhNPU im. H. S. Skovorody. Kharkiv : KhNPU, 2016. S. 705-708.
Skvortsova, S.O. (2016) Onovlena prohrama «Matematyka 1-4 klasy»: realizatsiia pryntsypu nastupnosti mizh doshkilliam i pochatkovoiu shkoloiu. Realizatsiia nastupnosti v matematychnii osviti: realii ta perspektyvy. Kharkiv: Vydvo «Ranok», 37-40.
Tarasenko, H.S. (2015). Pidhotovka maibutnikh pedahohiv do realizatsii nastupnosti doshkilnoi i pochatkovoi osvity (kontekst poshuku onovlennia
metodolohichnykh ta metodychnykh zasad. Aktualni problemy formuvannia tvorchoi osobystosti pedahoha v konteksti nastupnosti doshkilnoi ta pochatkovoi osvity. Vinnytsia:TOV «Nilan – LTD», 9–15.
Tarasun, V.V., & Havrylova, N.S. (2007). Osoblyvosti navchannia
matematyky molodshykh shkoliariv z porushenniamy movlennievoho rozvytku Kamianets-Podilskyi: PP Moshynskyi V.S.
Fylosofskyi эntsyklopedycheskyi slovar. (2002). Hubskyi Е.F. (Ed.).
Moskva: YNFRA-M.
DOI: https://doi.org/10.34142/2312-2471.2019.62.15
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.