ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Анотація
У статті розглянуто проблему професійного зростання майбутніх вчителів початкових класів. Проаналізовано погляди знаних вчених на процес професійного зростання. Зазначено умови професійного зростання майбутніх вчителів, що висвітлені у змісті навчання в системі підготовки майбутніх вчителів початкових класів у вищих навчальних закладах. На основі напрацювань відомих науковців визначено сутність поняття "професійне зростання". Проаналізовано складові процесу професійного зростання та їх особливості. Визначено та узагальнено сутність сучасних підходів до професійного зростання майбутніх вчителів початкових класів. Зазначено та проаналізовано етапи професійного зростання майбутніх вчителів початкових класів. Доведено, що актуальність даного дослідження полягає в детальному вивченні професійного зростання майбутніх вчителів початкових класів, оскільки саме професійне зростання є важливим чинником у становленні майбутнього вчителя, як професіонала для його подальшої успішної професійної діяльності.
Ключові слова: професійне зростання, майбутні вчителі, початкові класи, саморозвиток, самоосвіта, самовиховання, педагогічна умілість, майстерність, творчість, новаторство.
В статье рассмотрена проблема профессионального роста будущих учителей начальных классов. Проанализированы взгляды известных ученых на процесс профессионального роста. Указаны условия профессионального роста будущих учителей, освещены в содержании обучения в системе подготовки будущих учителей начальных классов в высших учебных заведениях. На основе наработок известных ученых определена сущность понятия "профессиональный рост". Проанализированы составляющие процесса профессионального роста и их особенности. Определены и обобщенно сущность современных подходов к профессиональному росту будущих учителей начальных классов. Указаны и проанализированы этапы профессионального роста будущих учителей начальных классов. Доказано, что актуальность данного исследования заключается в детальном изучении профессионального роста будущих учителей начальных классов, поскольку именно профессиональный рост является важным фактором в становлении будущего учителя, как профессионала для его дальнейшей успешной профессиональной деятельности.
Ключевые слова: профессиональный рост, будущие учителя, начальные классы, саморазвитие, самообразование, самовоспитание, педагогическая умелость, мастерство, творчество, новаторство.
In the article the problem of professional growth of future primary school teachers. Analyzed the views of prominent scientists in the process of professional growth. These conditions of future teachers professional development that highlights the content of education in training future elementary teachers in higher education. On the basis of developments known scientists the essence of the concept of "professional growth."Components of the process of professional growth and their features. Determined and summarized the essence of modern approaches to professional development of future elementary teachers. These and the stages of professional development of future teachers of primary klasiv. It is proved that the relevance of this study is a detailed study of the professional growth of future elementary school teachers, since professional growth is an important factor in the development of future teachers as professionals for its further successful professional activity.
Key words: professional growth, future teachers, elementary school, self, self, self, teaching craft, skill, creativity, innovation.Повний текст:
PDFПосилання
Бондаренко Л. В. Я - мир: механизмы и этапы формирования личности. - К. :Вища шк., 1991.- 131с.
Елканов С. Б. Профессиональное самовоспитание учителя: кн. для учителя. - М. : Просвещение, 1986. - 143 с.
Мешко Г. М. Вступ до педагогічної професії: навч. посіб. / Г.М. Мешко. – К.: Академвидав, 2010. – 200 с.
Рогозіна М. Ю. Самоосвіта як фактор особистісно-професійного становлення майбутнього вчителя / М. Ю.Рогозіна // Особистісні та ситуативні детермінанти поведінки і діяльності людини. - Донецьк, 2007. - С. 175-184.
Харламов И.Ф. Педагогика: учеб.пособ. / И.Ф. Харламов- М.: Гардарики, 1999- 520 с.
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.578398
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.