ВИВЧЕННЯ ПІДХОДІВ ДО РОБОТИ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В НАПРЯМУ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ СТУДЕНТІВ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Єжова О.О. Формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів професійно-технічних навчальних закладів : монографія. Суми: МакДен, 2011. 412 с.
Кабацька О.В., Поколодна І.О. Дослідження особливостей оцінювання здоров’язбережувальних знань учнів майбутніми педагогами. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / гол. ред. Т.І. Сущенко. Запоріжжя, 2017. Вип. 55 (108). С. 187–194.
Маджуга А.Г. Педагогическая концепція здоровьесозидающей функции образования : автореф. дис. … д-ра пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования». Владимир : ВлГУ, 2011. 49 с.
Karski J.B. Praktyka i teoria promocjiz drowia. Warszawa :Wyd-wo
«CeDeWu », 2003. 296 s.
Paksi B. Prevenciós / egészségfejlesztési tevékenység a közoktatásban, A közoktatási intézményekben alkalmazott prevenciós [Electronic resource] / B. Paksi, K. Felvinczi, A. Schmidt. Kutatási, 2004. URL: http://www.nefmi.gov.hu/2005/prevencios-tevekenyseg.
Rooks R.N., Ford C.D. Family Health History and Behavioral Change
among Undergraduate Students: A Mixed Methods Study. Health. 2016. Vol. 8. P. 325–335. URL: doi: 10.4236/health.2016.84034.
Štumarová Н. Výchovakezdravína ZŠ a rodina: diplomovápráce. Brno: Masarykovauniverzita, 2007. 140 s.
Factors affecting health-promoting behaviors of university students in Jordan / A. Shaheen, O. Nassar, H. Amre [et al.]. Health. 2015. Vol. 7. P. 1–8. URL: doi : 10.4236/health.2015.71001.
References
Jezhova, O.O. (2011). Formuvannja cinnisnogho stavlennja do zdorov’ja v uchniv profesijno-tekhnichnykh navchaljnykh zakladiv [Formation of a valueattitude to health in students of vocational schools]. Sumy : MakDen (in Ukrainian).
Kabatska, O.V., & Pokolodna, I.O. (2017). Doslidzhennia osoblyvostei otsiniuvannia zdoroviazberezhuvalnykh znan uchniv maibutnimy pedahohamyvaleolohamy [Research on the features of assessing students' health-saving knowledge by future educators-valeologists]. Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitni ishkolakh – Pedagogy of formation of creative Збірник наукових праць «Педагогіка та психологія».personality in higher and secondary schools. T. I. Sushchenko (Ed). (Vol. 55(108), (pp. 187-194). Zaporizhzhia (in Ukrainian).
Madzhuga, A.G. (2011). Pedagogicheskaja koncepcija zdorov’esozedajushhej funkcii obrazovanija [Pedagogical concept of health creative function of education]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Vladimir: VlGU (in Russian).
Karski, J. B. (2003). Praktyka i teoria promocji zdrowia. Warszawa:
CeDeWu (in Poland).
Paksi, B., Felvinczi, K., &Schmidt A. (2004). Prevenciós /egészségfejlesztési tevékenység a közoktatásban, A közoktatási intézményekben alkalmazott prevenciós. Retrieved from http://www.nefmi.gov.hu/2005/prevenciostevekenyseg (in Hungarian).
Rooks, R., & Ford, C. (2016). Family Health History and Behavioral Change among Undergraduate Students: A Mixed Methods Study. Health, 8, 325–335. Retrieved from doi: 10.4236/health.2016.84034 (in English).
Štumarová, Н. (2007). Výchovakezdravína ZŠ a rodina: diplomovápráce. Brno: Masarykovauniverzita (in Czech).
Shaheen, A., Nassar, O., Amre, H. & Hamdan-Mansour, A. (2015). Factors Affecting Health-Promoting Behaviors of University Students in Jordan. Health, 7, 1–8. Retrieved from doi: 10.4236/health.2015.71001 (in English).
DOI: https://doi.org/10.34142/2312-2471.2020.63.07
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.