НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ГРОМАДСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ХХ СТ.
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Бастун М.В. Культурологічний підхід в освіті та його психолого-педагогічне забезпечення. Горизонты образования. 2012. №3 Т.2. С. 170–175.
Горбань Ю.А. Історичне дослідження: науково-методичні підходи до написання дисертаційної роботи. Історія науки і біографістика. 2012. №1. С.1–12. URL: //http:inb.dnsgb.com.ua2012-112_gorban.pdf
Гура В.В. Культурологический поход как теоретикометодологическая основа гуманизации информационных технологий обучения :
автореф. дис. канд. пед. наук. 13.00.01. Ростов-на-Дону, 1994. 16 c.
Козлов Н. Энциклопедия практической психологии. Москва : Эксмо, 2015. 752 c.
Корнетов Б.Г. Цивилизационный подход к изучению всемирного
историко-педагогического процесса. Москва, 1994. 265 с.
Кушнір В.М. Профільне навчання в історії розвитку вітчизняної
школи (друга половина ХІХ – ХХ ст.): монографія. Умань: Видавець «Сочінський», 2016. 418 с.
Паркулаб О.Г. Феноменологічний аналіз у віковому екзистенційному консультуванні : автореф. дис. канд. психол. наук. 19.00.01. Івано-Франківськ, 2004. 19 с.
Посохов С.І., Куделя С.М., Зайцев Л.Ю. Історіографічний словник: навч. посіб. для студентів історичних факультетів університетів. Харків: Східнорегіональний центр гуманітарноосвітніх ініціатив, 2004. 320 с.
Сластенин В.А. Педагогика. М., 1996, 576 с.
Соколов С.В. Феноменологическая социология : учеб. пособие для вузов. Москва, 2010. 176 с.
Хакен Г. Синергетика (Synergetics). Москва, 1980. 405 c.
Шипилина Л.А. Методология и методы психолого-педагогических
исследований: учебное пособие. Москва., 2011. 204 с.
Шкабара И.Е. Современные методологические подходы в организации историко-педагогического исследования. Екатеринбург : Образование и наука, 2005. С. 39–43.
Ящук І. Виховання майбутніх педагогів у вищому педагогічному
навчальному закладі (1920–1991 рр.) як предмет історико-педагогічного дослідження. Педагогічний дискурс. 2013. Вип. 15. С. 792–799.
Kuhn T.S. The Structure of Scientific Revolutions. Chicago : University of Chicago Press, 2012. 264 р.
References
Bastun, M. (2012). Kulturolohichnyi pidkhid v osviti ta yoho psykholohopedahohichne zabezpechennia [Culturological approach in education and its psychological and pedagogical support]. Horyzonty obrazovaniia,. 3, 170–175.
Horban, Yu. (2012). Istorychne doslidzhennia: naukovo-metodychni
pidkhody do napysannia dysertatsiinoi roboty [Historical research: scientific and methodological approaches to writing a dissertation]. Istoriia nauky i biohrafistyka, 1, 1–12.
Hura, V.V. (1994). Kulturolohycheskyi pokhod kak teoretykometodolohycheskaia osnova humanyzatsyy informatsyonnukh tekhnolohyi obuchenyia [Culturological approach as a theoretical and methodological basis for the humanization of information technologies of education] (Abstract of candidate’s thesis). Rostov-on-Don.
Kozlov, N. (2015). Entsyklopedyia praktycheskoi psykholohyy
[Encyclopedia of practical psychology]. Moscow : Eksmo.
Kornetov, B. (1994). Tsivilizatsionnyiy podhod k izucheniyu vsemirnogo istoriko-pedagogicheskogo protsessa [Civilizational approach to the study of the world historical and pedagogical process]. Moscow.
Kushnir, V. (2016). Profilne navchannia v istorii rozvytku vitchyznianoi shkoly (druha polovyna ХІХ – ХХ st.) [Profile training in the history of development of domestic school development (second half of the 19th
– 20th centuries)]. Uman: Vydavets «Sochinskyi».
Parkulab, O.H. (2004). Fenomenolohichnyi analiz u vikovomu
ekzystentsiinomu konsultuvanni [Phenomenological analysis in age-related existential counseling] (Abstract of candidate’s thesis). Ivano-Frankivsk.
Posokhov, S., Kudelia, S. & Zaitsev, L. (2004). Istoriohrafichnyi slovnyk [Historiographical dictionary]. Kharkiv: Skhidnorehionalnyi tsentr humanitarnoosvitnikh initsiatyv.
Slastenyn, V. (1996). Pedahohika [Pedagogy]. Moscow.
Sokolov, S. (2010). Fenomenolohycheskaia sotsyolohyia [Phenomenological Sociology]. Moscow.
Khaken, H. (1980). Sinerhetika [Synergetics]. Moscow.
Shypylyna, L. (2011). Metodologiya i metodyi psihologo-pedagogicheskih issledovaniy [Methodology and methods of psychological and pedagogical research]. Moscow.
Shkabara, Y. (2005). Sovremennyie metodologicheskie podhodyi v
organizatsii istoriko-pedagogicheskogo issledovaniya [Modern methodological approaches in the organization of historical and pedagogical research]. Ekaterinburg : Obrazovanie i nauka.
Yashchuk, I. (2013). Vykhovannia maibutnikh pedahohiv u vyshchomu pedahohichnomu navchalnomu zakladi (1920–1991 rr.) yak predmet istorykopedahohichnoho doslidzhennia [Education of future teachers in higher pedagogical educational institution (1920–1991) as a subject of historical and pedagogical research]. Pedahohichnyi dyskurs, 15, 792–799.
Kuhn, T. (2012). The Structure of Scientific Revolutions. Chicago:
University of Chicago Press.
DOI: https://doi.org/10.34142/2312-2471.2020.63.08
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.