ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД СІМЕЙ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ПО ЗОРУ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Дегтяренко Т.М. Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегія
управління. Суми: Видавець ПП Кочубей Н.В., 2011. 432 c.
Клопота Є.А. Особливості процесу інтеграції в суспільство осіб з глибокими порушеннями зору. Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. 2015. № 12 (14). С. 142–155.
Кобильченко В.В. Проблема супроводу в науковій та методичній
психолого-педагогічній літературі. Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. 2010. №2. С. 31–36.
Костенко Т.М., Гошовський В.І. Тифлоприлади в освітньому
процесі: роль, функції, забезпечення. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 2019. Вип. 14. С. 91–95.
Синьова Є.П. Проблеми соціальної реабілітації зору. Соціальна
політика і соціальна робота. 1998. № 1. С.109–115.
Прохоренко Л.І., Романенко О.В. Особливості класифікації об’єктів інформаційного поля дітьми із затримкою психічного розвитку. Інформаційні технології і засоби навчання. 2019. т. 74, № 6, 266–277. URL: https://www.researchgate.net/publication/338334638_OSOBLIVOSTI_KLASIFIKACII_OB'EKTIV_INFORMACIJNOGO_POLA_DITMI_IZ_ZATRIMKOU_PSIHICNOGO_ROZVITKU
Reverson T., Kayser K., Bodenmann G. Emerging perspectives on
couples coping with stress. Washington: American Psychological Association.2005.
Vash C.L., Crewe, N.M. Psychology of disability. New York: Springer
Publishing Company. 2004.
References
Dehtiarenko, T.M. (2011). Korektsiino-reabilitatsiina diialnist: stratehiia upravlinnia: monohrafiia. [Correctional and rehabilitation activities: management strategy: monograph]. Sumy: Vydavets PP Kochubei N.V. (in Ukrainian).
Klopota, Ye.A. (2015). Osoblyvosti protsesu intehratsii v suspilstvo osib z hlybokymy porushenniamy zoru [Features of the process of integration into society of persons with profound visual impairments]. Aktualni problemy navchannia ta vykhovannia liudei z osoblyvymy potrebamy. Current problems of education and upbringing of people with special needs, 12(14), 142–155. (in Ukrainian).
Kobylchenko, V.V. (2010). Problema suprovodu v naukovii ta metodychnii psykholoho-pedahohichnii literaturi [The problem of support in the Збірник наукових праць «Педагогіка та психологія». scientific and methodological psychological and pedagogical literature]. Defektolohiia. Osoblyva dytyna: navchannia i vykhovannia. Defectology. Special child: education and upbringing, 2, 31–36. (in Ukrainian).
Kostenko, T.M., & Hoshovskyi, V.I. (2019). Tyfloprylady v osvitnomu
protsesi: rol, funktsii, zabezpechennia. Osvita osib z osoblyvymy potrebamy: shliakhy rozbudovy [Naukovo-metodychnyi zbirnyk], 14, 91–95. (in Ukrainian).
Synova, Ye.P. (1998). Problemy sotsialnoi reabilitatsii zoru [Problems
of social rehabilitation at dawn]. Sotsialna polityka i sotsialna robota. Social policy and social work, 1,109–115.
Prokhorenko, L.I., & Romanenko, O.V. (2019). Osoblyvosti klasyfikatsii obiektiv informatsiinoho polia ditmy iz zatrymkoiu psykhichnoho rozvytku. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia, 74, 6, 266–277. [Elektronnyi resurs] Dostupno:https://www.researchgate.net/publication/338334638_OSOBLIVOSTI_KLASIFIKACII_OBEKTIV_INFORMACIJNOGO_POLA_DITMI_IZ_ZATRIMKOU_PSIHICNOGO_ROZVITKU (in Ukrainian).
Reverson, T., Kayser, K., & Bodenmann, G. (2005). Emerging perspectives on couples coping with stress. Washington: American Psychological Association.
Vash, C.L., & Crewe, N.M. (2004). Psychology of disability. New York: Springer Publishing Company.
DOI: https://doi.org/10.34142/2312-2471.2020.63.10
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.