АКСІОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ СИСТЕМИ ОСВІТИ КРАЇН ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Базалук О.О., Кравченко О.П., Харченко Л.М. Аксіологічні засади сучасної системи освіти України. Переяслав-Хмельницький : «Видавництво КСВ», 2019. 87 с.
Винничук Р., Кравченко Л. Аксіологічний підхід у вітчизняній
педагогічній науці та практиці: історико-педагогічна ретроспектива. Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Полтава : ПНПУ імені В.Г.Короленка, 2019. Вип. 23. С. 22–28. URL : https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.23.183168
Євдотюк А. Аксіологічні засади сучасної системи освіти в Україні.
Педагогічний пошук. 2014. № 2(82). С. 12–15.
Калюжна Т.Г. Педагогічна аксіологія в умовах модернізації
професійно-педагогічної освіти: монографія / за наук. ред. О.В. Уваркіної. Київ: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. 128 с.
Левківська К.В. Ціннісні засади діяльності освітніх закладів: навч.- метод. посібн. Житомир: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2017. 136 с.
Ткачова Н.О. Аксіологічний підхід. Наукові підходи до педагогічних досліджень : колективна монографія / за заг. ред. В.І. Лозової. Харків: Вид-во Віровець А. П. «Апостроф», 2012. С. 126–146.
Ткачова Н.О. Історія розвитку цінностей в освіті: монографія. Харків:ХНУ імені В.Н. Каразіна. 2004. 423 с.
Bunikowski D. Values and Axiology in the European Union Legal System in Context of the European Culture and the Constitution for Europe. Why does the EU Need the Axiology? 2013. URL:
https://www.researchgate.net/publication/303971870
Drelich S. European Axiological Community: a Unity Impossible to Deny. 4Liberty. 2013. September 13. URL: http://4liberty.eu/european-axiologicalcommunity-a-unity-impossible-to-deny/
Educational Roots, Reform in the Twentieth Century, Contemporary
Reform Trends, Future Challenges. URL:
https://education.stateuniversity.com/pages/2547/Western-Europe.html
Joint Statement on Citizenship Education & EU Common Values by the EU CONVINCE Project Partners. A Joint Initiative on Promoting EU Common Values and Inclusive Education. URL: https://www.esha.org/esha-projects/eucommon-values-and-inclusive-education/
Kiryakova A.V., Olkhovaya T.A., Melekesov G.A., Presnov A.A. The
Axiological Approach to the Analysis of the Problems of Modern University Education. Mediterranean Journal of Social Sciences. 2015. Vol. 6. № 2(3). P. 22–28.
Paolicchi P. Values-Education in Context. URL: http://good-id-inschools.eu/artikel/values-education-context
Parra-Luna F. Axiological Systems Theory. Encyclopedia of Life Support Systems. URL: https://www.eolss.net/Sample-Chapters/C02/E6-46-01-07.pdf
Veugelers W., Groot I., Stolk V. Teaching Common Values in Europe. 2017. URL: https://research4committees.blog/2017/03/15/teaching-common-values-in-europe-2/
Valeev, A.A., Kondrat’eva I.G. Axiological Approach to the Development of Students’ Intercultural Competences by Foreign Language Means. Procedia – Social and Behavioral Sciences. 2015. № 191. Р. 361–365.
References
Bazaluk, O.O., Kravhenko, O.P., Kharchenko, L.M. (2019). Aksiolohichni zasady sychasnoi systemy osvity v Ukraini [Axiological principles of the modern education system of Ukraine]. Pereyaslav-Khmelnytsky: «KSV».
Vynnychuk, R., Kravchenko, L. (2019). Aksiolohichnyi pidhid u
vitchyznianiy pedahohichniy nautsi ta praktytsi: istoryko-pedahohichna retrospektyva [Axiological approach in domestic pedagogical science and practice: historical and pedagogical retrospective]. Vytoky pedahohichnoi maisternosi, 23, 22–28. Retrieved from https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.23.183168
Yevdotiuk, A. (2014). Aksiolohichni zasady sychasnoi systemy osvity v Ukraini [Axiological principles of the modern education system in Ukraine]. Pedahohichnyi poshuk, 2(82), 12–15.
Kaliuzhna, T.G. (2012). Pedahohichna aksiologiia v umovah modernizatsii profesiyno-pedahohichnoi osvity [Pedagogical axiology in the conditions of modernization of professional and pedagogical education] / za red. O. V. Uvarkinoi. Kyiv: National Pedagogical Dragomanov University.
Levkivska, K.V. (2017). Tsinnisni zasady diialnosti osvitnih zakladiv
[Values of activity of educational institutions]. Zhytomyr: Zhytomyr Ivan Franko State University.
Tkachova, N.O. (2012). Aksiolohichnyi pidhid [Axiological approach]. Naukovi pidhody do pedahohichnyh doslidzhen / za zag. red. V. I. Lozovoi. Kharkiv: «Apostrophe».
Tkachova, N.O. (2004). Istoriia rozvytku tsinnostei v osviti [History of the development of values in education]. Kharkiv: V.N. Karazin Kharkiv National University.
Bunikowski, D. (2013). Values and Axiology in the European Union Legal System in Context of the European Culture and the Constitution for Europe. Why does the EU Need the Axiology? Retrieved from
https://www.researchgate.net/publication/303971870
Drelich, S. (2013). European Axiological Community: a Unity Impossible to Deny. 4Liberty, September 13. Retrieved from http://4liberty.eu/europeanaxiological-community-a-unity-impossible-to-deny/
Educational Roots, Reform in the Twentieth Century, Contemporary
Reform Trends, Future Challenges. (n.d.). Retrieved from
https://education.stateuniversity.com/pages/2547/Western-Europe.html
Joint Statement on Citizenship Education & EU Common Values by the EU CONVINCE Project Partners. A Joint Initiative on Promoting EU Common Values and Inclusive Education. (n.d.). Retrieved from https://www.esha.org/eshaprojects/eu-common-values-and-inclusive-education/
Kiryakova, A.V., Olkhovaya, T.A., Melekesov, G.A., Presnov, A.A.
(2015). The Axiological Approach to the Analysis of the Problems of Modern University Education. Mediterranean Journal of Social Sciences, 6, 2(3), 22–28.
Paolicchi, P. (n.d.). Values-Education in Context. Retrieved from
http://good-id-in-schools.eu/artikel/values-education-context
Parra-Luna, F. (n.d.). Axiological Systems Theory. Encyclopedia of Life Support Systems. Retrieved from https://www.eolss.net/Sample-Chapters/C02/E6-46-01-07.pdf
Veugelers, W., Groot, I., Stolk, V. (2017). Teaching Common Values in Europe. Retrieved from https://research4committees.blog/2017/03/15/teachingcommon-values-in-europe-2/
Valeev, A.A., Kondrat’eva, I.G. (2015). Axiological Approach to the
Development of Students’ Intercultural Competences by Foreign Language Means. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 191, 361–365.
DOI: https://doi.org/10.34142/2312-2471.2020.63.11
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.