ТЕХНОЛОГІЧНИЙ АРСЕНАЛ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФАСИЛІТАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Гончаренко, С.У., Олійник, П.М., & Федорченко В.К. (2003). Методика навчання і наукових досліджень у вищій школі: навч. посіб. Київ:Вища школа.
Загвязинский, В.И., & Атаханов, Р.А. (2003). Методология и методы психолого-педагогического исследования: учеб. пособ. М.: Академия.
Лозова, В.І. (2003). Стратегічні питання сучасної дидактики. Шлях освіти, 2, 11–16.
Пєхота, О.М. (2000). Освітні технології: Київ: А.С.К.
Поташник, М.М. (2011). Управление профессиональным ростом
учителя в современной школе. М.: Центр педагогического образования.
Прокопенко, І.Ф., & Євдокимов, В.І. (2005). Педагогічні технології: навч. посібник. Харків: Колегіум.
Прокопенко, І.Ф. та колектив авторів. (2018). Педагогічні технології в підготовці вчителів: навч. посібник. Харків: Мітра.
Прокопенко, І.А. (2019). Обґрунтування системи підготовки майбутніх учителів до фасилітаційної взаємодії з учнями закладів загальної середньої освіти. Теорія та методика навчання та виховання, 47, 101–112. doi:10.34142/23128046.2019.47.09.
Янкович, О., Беднарек, Ю., & Анджеєвська, А. (2015). Освітні технології сучасних навчальних закладів: навчально-методичний посібник. Тернопіль: ТНПУ ім В. Гнатюка.
O’Mally, J.M., & Charnot, A.U. (1990). Learning Strategies in Second Language Acquisition. Cambridge.
References
Honcharenko, S.U., Olіinyk, P.M., Fedorchenko, V.K. (2003). Metodyka navchannia і naukovykh doslіdzhen u vyshchіi shkolі [Methods of teaching and research in higher education]. K.: Vyshcha shk. (in Ukrainian).
Zagvyazinskij, V.I., Atahanov, R.A. (2003). Metodologiya i metody
psihologo-pedagogicheskogo issledovaniya [Methodology and methods of psychological and pedagogical research]: ucheb. posob. M.: Akademiya. (in Russian).
Lozova, V.I. (2003). Stratehіchnі pytannia suchasnoi dydaktyky [Strategic issues of modern didactics]. Shliakh osvіty, 2, 11–16. (in Ukrainian).
Piekhota, O.M. (2000). Osvіtnі tekhnolohіi [Educational technologies]. K.: A.S.K. (in Ukrainian).
Potashnyk, M.M. (2011). Upravlenye professyonalnym rostom uchytelia v sovremennoi shkole [Management of teacher professional development in a modern school]. M.: Tsentr pedahohycheskoho obrazovanyia. (in Russian).
Prokopenko, I.F., Yevdokymov, V.I. (2005). Pedahohіchnі tekhnolohіi [Pedagogical technologies]: navch. posіbnyk. Kharkіv: Kolehіum. (in Ukrainian).
Prokopenko, I.F. et al. (2018). Pedahohіchnі tekhnolohіi v pidhotovtsi vchyteliv [Pedagogical technologies in preparing teachers]: navch. posіbnyk. Kharkіv: Mitra. (in Ukrainian).
Prokopenko, I.A. (2019). Obgruntuvannia systemy pіdhotovky maibutnіkh uchytelіv do fasylіtatsіinoi vzaiemodіi z uchniamy zakladіv zahalnoi serednoi osvіty [Substantiation of the system of preparation of future teachers for facilitation interaction with students of general secondary education institutions]. Teorіia ta metodyka navchannia ta vykhovannia, 47, 101–112. doi:10.34142/23128046.2019.47.09. (in Ukrainian).
Yankovych, O., Bednarek, Yu., Andzheievska, A. (2015). Osvіtnі
tekhnolohіi suchasnykh navchalnykh zakladіv [Educational technologies of modern educational institutions]: navchalno-metodychnyi posіbnyk. Ternopіl: TNPU іm V. Hnatiuka. (in Ukrainian).
O’Mally, J.M., & Charnot, A.U. (1990). Learning Strategies in Second Language Acquisition. Cambridge. (in English).
DOI: https://doi.org/10.34142/2312-2471.2020.63.14
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.