РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАКСЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО УСПІШНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Зуев П.В. Праксеологичекий подход к решению проблемы повышения эффективности обучения. Педагогическое образование и наука. 2008. №3. С. 7 –15.
Котарбинський Т. Избранные произведения. Москва. Издательство иностранной литературы, 1963. 911 с.
Котарбинский Т. Трактат о хорошей работе; под ред. проф. Г.Х. Попова; пер. с польск. Л.В. Васильева и В.И. Соколовского. Москва: Экономика, 1975. С.16 – 17.
Майборода В.К. Проблеми розвитку праксеологічних умінь майбутніх компетентних фахівців вищої школи України. Вища освіта України. 2012. № 4.С. 31–36.
Малихін А.О. Сутність і принципи праксеологічного підходу в методичній підготовці майбутнього вчителя технологій. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль. 2014. № 3. С. 72–77
Проварова Є.М. Теорія і практика методичної підготовки майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу: дис. д-ра пед. наук: 13.00.02. Національний пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. Київ, 2018. 502 с.
Пщоловский Т. Принципы совершенной деятельности: (Введение в праксеологию). Киев., Ин-т праксеологии, 1993. 271 с.
Сацков Н.Я. Практический менеджмент. Методы и приемы деятельности руководителя. Донецк: Сталкер, 1998. 448 с.
References
Zuev P.V. (2008). Prakseologichekij podhod k resheniju problemy
povyshenija jeffektivnosti obuchenija. Pedagogicheskoe obrazovanie i nauka. [Praxeological approach to solving the problem of increasing the effectiveness of training ] Pedagogical education and science, 3, 7–15. (in Russian).
Kotarbinskij T. (1963). Izbrannye proizvedenija. [Selected works.] Moscow. Foreign Literature Publishing House. (in Russian).
Kotarbinskij T. (1975). Traktat o horoshej rabote [Treatise on Good Work; ed. by prof. G. Kh. Popova; per. from Polish. L.V. Vasiliev and V.I. Sokolovsky. Moscow. Economics. (in Russian).
Majboroda V.K. (2012). Problemy rozvytku prakseologhichnykh uminj majbutnikh kompetentnykh fakhivciv vyshhoji shkoly Ukrajiny. [Problems of development of praxeological skills of future competent specialists of higher education of Ukraine]. Higher education in Ukraine, 4, 31–36. (in Ukrainian).
Malykhin A.O. (2014). Sutnistj i pryncypy prakseologhichnogho pidkhodu v metodychnij pidghotovci majbutnjogho vchytelja tekhnologhij.[ The essence and principles of praxeological approach in the methodological training of future teachers of technology.] Journal of V. Hnatyuk. Ternopil National Pedagogical University. Pedagogy, 3, 72–77. (in Ukrainian).
Provarova Je.M. (2018). Teorija i praktyka metodychnoji pidghotovky majbutnjogho vchytelja muzyky na zasadakh prakseologhichnogho pidkhodu [Theory and practice of methodical training of future music teachers on the basis of praxeological approach]. (Doctor’s Thesis). National Pedagogical Dragomanov University. Kyiv. 502 p. (in Ukrainian).
Pshholovskij T. (1993). Principy sovershennoj dejatel’nosti: Vvedenie v prakseologiju. [Principles of Perfect Activity: Introduction to Praxeology].Kiev. Institute of Praxeology. (in Russian).
Sackov N.Ja. (1998). Prakticheskij menedzhment. Metody i priemy
dejatel'nosti rukovoditelja.[ Practical management. Methods and techniques of the head.] Donetsk. Stalker. (in Russian).
DOI: https://doi.org/10.34142/2312-2471.2020.63.16
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.