ПРОГРАМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗА ТЕМОЮ «ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО ТА ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ»
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Вукіна Н., Дементієвська Н., Сущенко І. Критичне мислення: як цього навчити. Харків, 2007. 190 с.
Кроуфорд А., Саул В., Метьюз С., Макінстер Д. Технології розвитку критичного мислення учнів. К.: Вид-во «Плеяди», 2006. 220 с.
Башмаков М.И. Теория и практика продуктивного обучения. Москва: «Народное образование», 2000. 248 с.
Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии. Москва:
Педагогика, 1989. 192 с.
Горькова С.О. Дебати як засіб розвитку критичного мислення. Засоби навчальної та науково-дослідницької роботи. Харків: ХДПУ–ОВС, 2002. Вип. 17. С. 98–102.
Кравченко Н.А. Критична освіта як основа педагогічної концепції Паулу Фрейре. Засоби навчальної та науково-дослідницької роботи. Харків: ХДПУ–ОВС, 2002. Вип. 17. С. 50–52.
Лозова В.І. Пізнавальна активність школярів. Х.: Основа, 1990. 85 с.
Олійник Т.О. Спецкурс з критичного мислення. Засоби навчальної та науково-дослідницької роботи. Харків: ХДПУ–ОВС, 2002. Вип. 17. С. 102–110.
Троцко А.В., Трубавина И.Н. Основы эвристической деятельности в управлении. Харьков: ХГПУ, 1998. 219 с.
Тягло А.В., Воропай Т.С. Критическое мышление: проблема мирового образования в ХХІ в. Харьков: НУВС, 1999. 285 с.
References
Vukina, N., Dementiievska, N. & Sushchenko, I. (2007). Critical thinking: how to teach it. Kharkiv.
Krouford, A., Saul, V., Metiuz, S., & Makinster, D. (2005). Teaching and learning strategies for the thinking classroom. New York: Open Society Institute.
Bashmakov, M. (2000). Theory and practice of productive learning.
Moscow: Narodnoe obrazovanye.
Bespalko, V. (1989). Components of pedagogical technology. Moscow: Pedagogy.
Horkova, S. (2002). Debate as a means of developing critical thinking. Means of teaching and research work, 17, 98–102.
Kravchenko, N. (2002). Critical education as the basis of Paulo Freire’s pedagogical concept. Means of teaching and research work, 17, 50–52.
Lozova, V. (1990). Cognitive activity of schoolchildren. Kharkiv: Osnova.
Oliinyk, T. (2002). Special course on critical thinking. Means of teaching and research work, 17, 102–110.
Trotsko, A. & Trubavina, I. (1998). Fundamentals of heuristic activities in management. Kharkov : HGPU.
Tiahlo, A., & Voropai, T. (1999). Critical Thinking: The Problem of
World Education in the 21st Century. Kharkov.
DOI: https://doi.org/10.34142/2312-2471.2020.63.19
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.