НАВЧАЛЬНА АВТОНОМІЯ ЯК ОСНОВА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ MOODLE
Анотація
У статті розглядається проблема реалізації автономного навчання англійської мови студентів фармацевтичних спеціальностей як базис самостійної роботи (СР) у системі інноваційної парадигми освітньої технології MOODLE; обґрунтовується, спираючись на результати практичного вивчення наукового дослідницького дискурсу сучасних зарубіжних та вітчизняних вчених, раціональність розробки і впровадження в практику викладання парціальних функціональних програм, що охоплюють змістовні та процесуальні компоненти організації СР; представлена схематична структура відповідності між рівнем автономії і способом управління навчальною діяльністю в залежності від моделі взаємодії викладача та студента; проаналізовано ведення навчального процесу у форматі особистісно-орієнтованого навчання, оволодіння студентом здатністю здійснювати визначення власного стилю дій.
Ключові слова: автономія, фармацевтичні спеціальності, самостійна робота, саморегуляція, самокорекція, MOODLE.
В статье рассматривается проблема реализации автономного обучения английскому языку студентов фармацевтических специальностей как базис самостоятельной работы (СР) в системе инновационной парадигмы образовательной технологии MOODLE; обосновывается, исходя из практического изучения научного исследовательского дискурса современных зарубежных и отечественных ученых, рациональность разработки и внедрения парциальных функциональных программ, включающие содержательные и процессуальные компоненты организации СР; представлена схематическая структура соответствия между уровнем автономии и способом гибкого управления учебной деятельностью в зависимости от модели взаимодействия преподавателя и студента; проанализировано ведение учебного процесса в формате личностно- ориентированного обучения, овладение студентом способностью осуществлять определение собственного стиля действий.
Ключевые слова: автономия, фармацевтические специальности, самостоятельная работа, саморегуляция, самокоррекция, MOODLE.
English autonomous learning realization of students-pharmacists as the basis for individual work in the innovative paradigm system of MOODLE educational technology is considered; the ways of developing autonomy of the students are described; taking into account the scientific research discourse practical study of the obtained generalized results of different contemporary domestic and foreign investigaters, the development and implementation rationality of partial functional program incorporated the lexical, contextual and procedural components in terms of self-study work organization is substantiated; the conception of that duo-modular program in the interrelated dominant format of individual work within and outside the auditorium via complex of the traditional and interactive forms training for approximating teaching to real professionally oriented situations of pharmaceutical practice involving three main parts: Searching for Information, Reading and Context-based Talk Experience, Formative - Summative Evaluation Tests included meaningful material drilling is suggested; schematic structure of correlation between autonomy level and students’ learning instruction rigid management depending on a teacher - student interaction model, which materialize their creative activity, is presented; it is analyzed the possibility of the educational guide arrangement concerning the individual concentrated parameters formula to ensure students’ ability for their own action style determination in the professional English mastering. Thus, we may conclude that the work out hypothesis of the content and procedural kinds of students` independence learning functioning in the respect to ESL teaching methodology correspond to the unity of key aspects: cognitive (knowledge), operational (ways of action) and autonomy grows.
Key words: autonomy, pharmaceutical specialties, required programs, self-study, self-regulation, self-correction, MOODLE.
Повний текст:
PDFПосилання
Задорожна І. П. Розвиток автономії студентів мовних спеціальностей у процесі вивчення фахових дисциплін. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогіка та психологія. Чернігів. 2015. Вип. 131. С. 60-65.
Зимняя И. А. Психология обучения не родному язику. Москва: Логос, 2001. 291 с.
Ніколаєва С. Ю. Сучасні технології навчання іноземних мов і культур у загальноосвітніх і вищих навчальних закладах. Київ: Ленвіт, 2015. 444 с.
Петровська Ю. В. Прийоми реалізації автономного навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностей. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія: Педагогіка та психологія. Київ. 2006. Вип. 11. С. 146.
Соловова О. М. Методическая подготовка и переподготовка учителя иностранного языка: интегративно-рефлексивный подход. Москва. 2004. 336 с.
Соломко З. К. Формування німецькомовної лексичної компетенції майбутніх юристів у процесі самостійно роботи з використанням інформаційних технологій. дис. ...канд.пед.наук: 13.00.02. Київ. 2014. 194 с.
Яльцева Л.А. Условия организации самостоятельной работы. Высокие технологии в педагогическом процессе. Нижний Новгород: ВГИПА, 2003. С. 48.
Littlewood W. Self Autonomy and independence in language learning. London and New York: Longman, 1997. P.79-91.
Prégent, R. Charting your Course: How to Prepare to Teach More Effectively. Madison: Magna Publications, 1994. 229 p.
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.843223
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.