РОДИНА І ШКОЛА: ПЕРСПЕКТИВИ ВЗАЄМОДІЇ У НОВИХ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ КОНТЕКСТАХ

В. В. Сагуйченко

Анотація


У  статті  визначено  тенденції  та  перспективи  розвитку  діалогу родини і школи з врахуванням сучасних соціокультурних контекстів через  систему  післядипломної  педагогічної  освіти.  Пропонується залучати  філософію  освіти  як  методологію  педагогічного проектування співпраці школи і родини.    

Ключові  слова:  філософія  освіти,  школа,  сім’я,  взаємодія,  соціум, культура.

В  статье  определены  тенденции  и  перспективы  развития  диалога семьи и школы с учетом современных социокультурных контекстов через  систему  последипломного  педагогического  образования. Предлагается  использовать  философию  образования  как  методологию  педагогического  проектирования  сотрудничества  школы  и семьи.

Ключевые слова: философия образования, школа, семья, взаимодействие, социум, культура

The article identifies the trends and prospects of development of the family dialogue, and the school with current socio-cultural context through the system of postgraduate education. It is proposed to use the philosophy of education as a pedagogical methodology for the design of the school and family cooperation.

Key words: philosophy of education, school, family, interaction, society, culture

Повний текст:

PDF

Посилання


Барбара Кассен. Більше однієї мови / Кассен Барбара. К.: Дух і літера, 2016. – 64 с

Джон Холст. Причини детских неудач / Пер. с англ. – СПб: Кристалл, «Дельта», 1996. – 448 с.

Ермоленко А.М. Комунікативна практична філософія: підручник / А.М. Ермоленко. – К.: Лібра, 1999. – 488 с.

Иван Иллич. Освобождение от школ. Пропорциональность и современный мир. – М.: Просвещение, 2006. – 160 с.

К. де Віт. Співпраця між школою і батьками. У інтересах дитини. / К. де Віт // Постметодика. Нідерландська освіта. – 2009. – № 5-6 (89-90). – С. 69-76.

Колупаєва, А.А. Діти з особливими потребами та організація їх навчання. Науково-метод. Посібник / А.А.Колупаєва, Л.О.Савчук., К.: Видавнича група «АТОПОЛ», 2011. – 274 с. – (Серія «Інклюзивна освіта»).

Концепція сімейного виховання в системі освіти України “Щаслива родина”. Схвалено Вченою радою Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (протокол № 9 від 14 листопада 2012 року).

Кристина Гросс-Ло. Родители без границ [Текст]: секреты воспитания со всего мира / Кристина Гросс-Ло ; [пер. с англ. Екатерины Колябиной]. – Москва : Синдбад, 2014. – 366 с.

Сагуйченко В.В. Сім’я і школа: Соціальне партнерство / В.В. Сагуйченко // Aktualne naukowe problemy. Rozpatrzenie, decyzja, praktyka. 29.06.2015 – 30.06.2015, Gdansk, Polska. С. 99-101.

Як досягти змін: Посібник для батьків і педагогів з обстоювання та захисту прав дітей з особливими освітніми потребами та громадської діяльності. – Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» – К.: ФО-П Придатченко П.М., 2006. – 140 с.

Beck U. Risk Society. Toward a New Modernity / U. Beck. – L.: SAGE, 1992. – 260 p.

Information about the Finnish education system. A guide for immigrant parents. City of Vantaa, The Department of Education 2013. – 9.

Social determinants of health and well-being among young people : health behaviour in school-aged children (HBSC) study : international report from the 2009/2010 survey / World Health Organization, Regional Office for Europe, 2012. – 272 p.

Ясперс К. Смысл и назначение истории: Пер. с нем. – М.: Политиздат, 1991. – 527 с. (Мыслители XX в.). – С. 287-418.




DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.46953

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.