ОСОБЛИВОСТІ ГЛОБАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ЯК ТЕОРЕТИЧНОГО КОНСТРУКТУ ТА ДИДАКТИЧНОЇ ПРАКТИКИ

М. В. Триняк, С. О. Руденко

Анотація


У статті досліджуються особливості феномену глобального навчання як теоретичного конструкту та дидактичної практики в умовах сучасних соціокультурних контекстів. Проаналізовано засади формування концепції глобального навчання, однією з яких є англо-американська традиція аналітичной філософії. Проводяться паралелі із сучасними реаліями конструювання освітнього вітчизняного простору.

Ключові слова: глобальне навчання, теоретичний конструкт, дидактична практика, освітній простір.

В  статье  исследуются  особенности  феномена  глобального  обучения как теоретического конструкта и дидактической практики в  условиях  современных  социокультурных  контекстов.  Проанализированы  основы  концепции  глобального  обучения,  одной  из которых  является  англо-американская  традиция  аналитической философии.  Проводятся  параллели  с  современными  реалиями конструирования образовательного отечественного пространства.

Ключевые  слова:  глобальное  обучение,  теоретический  конструкт, дидактическая практика, образовательное пространство.

In this article the features of global learning phenomenon as theoretical construct and didactic practice is researched under conditions of modern socially cultural practice. Basis of global learning conception is analyzed including British-American tradition of analytical philosophy. Parallels with modern reality of national education space construction are shown.

Keywords: global learning, theoretical construct, didactic practice, education space.

Повний текст:

PDF

Посилання


Luhmann Niklas. Die gesellschaft der gesellschaft / N. Luhmann, Zweiter Teilband. – frankfurt am Main, 1998. – 340 S.

Seitz K. Bildung in der Weltgesellschaft / K. Seitz. – frankfurt am Main : Brandes&Apsel Verlag, 2002. – 492 S.

Selby David. global education as Transformative education / Selby David // ZeP, 23. 2000

Юр`єва К.А. Порівняльно-культурологічна етнопедагогика у боротьбі з міфами педагогічної свідомості / Юр`єва К.А. // Постметодика. – 2010. — №2 (93). – С. 32 – 40.. – P. 2 – 10.

Hanway robert g. An Attainable global Perspective global perspectives in education / Hanway robert g. – New York: Univer. Press. 1982. – 326 p.

Tye Kennet A. global education. from Thought to Action. The 1991 ASCD Yearbook. Alexandria / Tye Kennet A. / USA: Univer. Press. 1990. – 136 p.

Апель К.-О. Спрямування англо-американського „комунітаризму” у світлі дискурсивної етики / К.-О. Апель // А.М.Єрмоленко Комунікативна практична філософія. – К., 1999. – С. 372 – 394




DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.32476

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.