РОЛЬ РЕЛІГІЙНОЇ СВІДОМОСТІ У ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Р. І. Олексенко

Анотація


Розвиток  гуманної,  вільної  і  відповідальної  особистості  підприємця безпосередньо  пов’язаний  із  системою  його  духовних  цінностей,  що протистоять  утилітарно-прагматичним  цінностям.  Процес  релігійної соціалізації, як і будь-якої іншої (політичної, етнічної), має активний характер. Свідомість особистості відіграє тут вирішальну роль, відображаючи форму і зміст маніпулятивних впливів соціального середовища. У процесі релігійної соціалізації підприємець виступає як складова суспільного процесу. Вона є одночасно і об’єктом, і суб’єктом суспільних  відносин.  Духовність  так  чи  інакше  передбачає  вихід  за межі  егоїстичних  інтересів,  особистої  користі,  зосередженість  на моральній культурі людства.

Ключові  слова:  особистість,  релігія,  релігійна  соціалізація,  підприємець

Развитие  гуманной,  свободной  и  ответственной  личности  предпринимателя  непосредственно  связан  с  системой  его  духовных ценностей,  противостоящих  утилитарно-прагматическим  ценностям. Процесс религиозной социализации, как и любой другой (политической, этнической), имеет активный характер. Сознание личности играет здесь решающую роль, отражая форму и содержание манипулятивных воздействий социальной среды. В процессе религиозной  социализации  предприниматель  выступает  как  составляющая общественного процесса. Она является одновременно и  объектом,  и  субъектом  общественных  отношений.  Духовность так или иначе предполагает выход за пределы эгоистических интересов, личной выгоды, сосредоточенность на нравственной культуре человечества.

Ключевые  слова:  личность,  религия,  религиозная  социализация, предприниматель.

The development of a humane, free and responsible person entrepreneur is directly linked to its system of spiritual values, opposing utilitarian and pragmatic  values.  The  process  of  religious  socialization,  as  well  as  any other (political, ethnic) is active. Consciousness of personality plays a decisive role, reflecting the form and content of the manipulative influence of the social environment. In the process of religious socialization entrepreneur acts as part of the social process. It is both the object and the subject of public relations. Spirituality somehow involves going beyond selfish interests and personal gain, focus on the moral culture of humanity.

Keywords: identity, religion, religious socialization, businessman.

Повний текст:

PDF

Посилання


Августин Йосип SJ Про духовне життя і молитву / Августин Й. SJ - Кайрос. Київ, 2011. — С. 21-22

Кант І. Критика практичного розуму. / І. Кант.- Пер. з нім. — СПб .: Наука, 1995.

Патрик де Лобьє. Социальная доктрина католической церкви (Опыт воплощения христианского идеала). – Брюссель, 1989. – 254 с.

В. М. Лосcкий «За образом і подобою Бога», 1967

Соловйов В. С. Соч. В 2-х т. — М., 1990.- Т.2 — С. 282

Софокл. Трагедії. М., 1979, с. 71

Степанова Е. А. Нова духовність і старі релігії // Науково-теоретичний журнал «Релігієзнавство». — 2011. — № 1. — С. 127-134.

Ясперс К. Сенс і призначення історії. — М., 1991. С.289-290




DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.32484

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.