МАСОВА КУЛЬТУРА ПОСТМОДЕРНІЗМУ ТА ЇЇ ЕСТРАДНІ ОБРАЗИ

В. О. Калужська

Анотація


В  статті  визначена  культурно-історична  специфіка  формування сценічних  жанрів  естради.  Надається  характеристика  видовищу як  культурно-історичному  феномену,  який  презентується  в сценічному  просторі  естради.  Естрадне  мистецтво характеризується  як  засіб  інституалізації  масових  видовищ,  як сценічний  синтез  постмодерних  мистецьких  практик.  Масова культура  першої  половини  ХХ  століття  презентується  як естрадно-сценічний синтез.

Ключові  слова:  культура,  масова  культура,  естрада,  мистецтво, шоу-бізнес,  видовище, сцена, сценічний жанр, постмодернізм

В статье определяется культурно-историческая спецификаформирования сценических жанров эстрады. Представлена характеристика  зрелища  как  культурно-исторического  феномена, который  презентуется  в  сценическом  пространстве  эстрады.Эстрадное искусство характеризуется как средство институализациимассовых  зрелищ,  как  сценический  синтез  постмодерных художественных практик. Массовая культура первой половины ХХ века презентуется как эстрадно-сценический синтез.

Ключевые  слова: культура,  массовая  культура,  эстрада,  искусство, шоу-бизнес,  зрелище, сцена, сценический жанр, постмодернизм.

The paper defined the cultural and historical specificity of forming stage variety  show  genres.  Characteristics  of  the  spectacle  as  a  cultural  and historical  phenomenon  was  provided,  which  was  presented  in  a  stage space of a variety show. Variety show art was characterized as a means of  institutionalizing  mass  shows  as  a  stage  synthesis  of  postmodern artistic  practices.  Mass  culture  of  the  first  half  of  the  XX  century  is presented as a variety show-stage synthesis.

Keywords: culture, mass culture, variety show, art, show business, show, stage, stage genre, postmodernism.

Повний текст:

PDF

Посилання


Клитин С. История искусства эстрады / С. Клитин. – СПб. : Санкт-Петербург. Госуд. академия театрального искусства, 2008. – 448 с.

Станиславский К. С. Работа актера над собой. Часть 2. / К. С. Станиславский // Искусство режисуры. ХХ век. – М.: Артист. Режисер. Театр, 2008. – С. 11 – 294.

Beniger J. R. Forward on old new paradigm: the half – century flirtation with mass’ society / J. R. Beniger // Public opinion Quarterly. – 1987. – Vol. 51. – P. 46 – 66.




DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.22402

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.