ПРАКТИКИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ У ФОРМУВАННІ ВСЕБІЧНО РОЗВИНЕНОЇ, ТВОРЧОЇ, ВІЛЬНОЇ ОСОБИСТОСТІ

Р. І. Пашов

Анотація


У  сучасну  епоху  бурхливого  розвитку  науки  і  техніки  особливо  актуальним  та нагальним  постає  питання  виховання  творчих  особистостей.  Освіта  –  це найоптимальніший спосіб входження людини у світ науки та культури, концентрована форма соціалізації особистості, яка формується. Підготовка до самостійного життя полягає  в  саморозвитку,  актуалізації  потенціалу  людини  у  векторі  творчості. Послідовний розвиток української системи освіти має вивести її з режиму виживання у режим розвитку, від режиму бюджетного утримання – до режиму інвестування в неї. 

Ключові  слова:  освітня  система,  болонський  процес,  бюрократія,  творчість, пізнання, соціалізація особистості, самоідентифікація

В современную эпоху бурного развития науки и техники особенно актуальным и насущным  встает  вопрос  воспитания  творческих  личностей.  Образование  -  это оптимальный  способ  вхождения  человека  в  мир  науки  и  культуры,  концентрированная форма  социализации  формирующейся  личности.  Подготовка  к  самостоятельной  жизни заключается  в  саморазвитии,  актуализации  потенциала  человека  в  векторе  творчества. Последовательное  развитие  украинской  системы  образования  должно  вывести  ее  из режима  выживания  в  режим  развития,  из  режима  бюджетного  содержания  -  к  режиму инвестирования в нее

Ключевые  слова:  система  образования,  болонский  процесс,  бюрократия, творчество, познание, социализация личности, самоидентификация.

In the modern era of rapid development of science and technology, particularly relevant and urgent question is  educating creative individuals.  Education  - is  the  optimal way  of enter people  into  the  world  of  science  and  culture,  a  concentrated  form  of  socialization  of  the developing  individual.  Preparing  for  an  independent  life  is  self-development,  actualization  of human potential in the vector creativity. Continuing development of Ukrainian education system should print her from survival mode of development mode, from the mode the budget of contents - to the regime of investing in it.

Keywords: educational system, the bologna process, bureaucracy, creativity, knowledge, socialization of the individual, self-identification.

Повний текст:

PDF

Посилання


Андріяко Ю. В. Концептуальні засади управління вищим навчальним закладом з орієнтацією на потреби споживачів освітніх послуг / Ю. В. Андріяко, Т. Ю. Андріяко // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». – 2011. – № 201. – Ч. 2. – С. 3–6.

Атаманчук Ю. М. Особливості та механізми управління освітою в умовах інформаційного суспільства / Ю. М. Атаманчук, Т.М. Десятов, М. П. Іщенко, С. О. Швидка // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». – 2011. – № 201. – Ч. 2. – С. 7–11.

Бех В. П. Соціальний організм навчального закладу: самоорганізація, саморегуляція та управління: моногр. / В. П. Бех, Л. М. Семененко. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – 330 с.

Бублій Г. А. Система управління діяльністю вищих навчальних закладів в Україні / Г. А. Бублій // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2011. – № 1. – С. 186–191.

Васильєва Л. В. Сучасні інформаційні технології в навчанні студентів економічних спеціальностей / Л. В. Васильєва, І. А. Гетьман // Вісник Черкаського університету. Серія педагогічні науки. – 2008. – № 120. – С. 148–152.

Иванов В. П. Человеческая деятельность – познание – искусство / В. П. Иванов. – К.: Наук. думка, 1977. – С. 5.

Кант И. О форме и принципах чувственно воспринимаемого и интеллигибельного мира / И. Кант. Собр. сочинений: В 8 т. // Под общ. ред. А. В. Гулыги. – М.: ЧОРО, 1994. – Т. 2. – C. 285.

Новіков Б. В. Творчість як спосіб здійснення гуманізму: моногр. / Б. В. Новіков. – К.: НТУУ «КПІ», 2006. – 2-ге вид., перероб. та допов. – 308 с.

Нравственный идеализм в философии права. Проблемы идеализма: сб. статей // под общ. ред. П. И. Новгородцева. – М., 1902. – С. 318.

Тюлєнєв Г. Д. Завдання вищого навчального закладу у сучасному суспільстві / Г. Д. Тюлєнєв // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля – 2012. – №11 (182). – С. 483–493.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.