РОЗБУДОВА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ ЗАСОБАМИ ОСВІТИ

К. А. Бондар

Анотація


В умовах сучасних перетворень освіта виступає провідним чинником у формуванні соціальної держави, що спонукає особистість до вільного розвитку у суб’єктивованому вимірі та на формування сталих соціальних систем в об’єктивованому вимірі. Україна постає перед важливим вибором щодо подальшого розвитку в напрямку соціальності, а також викликами глобалізованого світу і ринку, інтегруючись в світовий і європейський економічний і освітній простір.

Ключові  слова:  держава,  освіта,  модернізація,  демократизація  освіти, світоглядні пріоритети, тенденція, еволюція

В условиях современных превращений образование выступает в качестве ведущего фактора  в  формировании  социального  государства,  которое  побуждает  личность  к свободному  развитию  в  субъективном  измерении  и  на  формирование  постоянных социальных  систем  в  объективном  измерении.  Украина  оказывается  перед  важным выбором  относительно  дальнейшего  развития  в  направлении  социальности,  а  также вызовами  глобализованого  мира  и  рынка,  интегрируясь  в  мировое  и  европейское экономическое и образовательное пространство.

Ключевые  слова:  государство,  образование,  модернизация,  демократизация образования, мировоззренческие приоритеты, тенденция, эволюция. 

In the conditions of modern transformations education comes forward as a leading factor in  forming  of  the  social  state  that  induces  personality  to  free  development  in  the суб'єктивованому  measuring  and  on  forming  of  permanent  frames  of  society  in  the об'єктивованому measuring. Ukraine appears before an important choice in relation to further development in direction of sociality, and also by the calls of the globalized world and market, integrated in outer and European economic and educational space.

Key words: the state, education, modernisation, democratization of education, world view priorities, tendency, evolution

Повний текст:

PDF

Посилання


Андрущенко В.П. Роздуми про освіту: Статті, нариси, інтерв’ю / В.П. Андрущенко. – К.: Знання України, 2005. – 804 с.

Андрущенко В. П. Світанок Європи : Проблема формування нового учителя для об’єднаної Європи ХХІ століття [Текст] / Віктор Андрущенко. – К. : Знання України, 2011. – 1099 с.

Гіденс Е. Нестримний світ: як глобалізація перетворює наше життя / Е. Гіденс; [пер. з англ. Н. Поліщук]. – К.: «Альтерпрес», 2004. – 100 с.

Квієк М. Університет і держава: вивч.глобал.трансформацій / М. Квієк; [пер.з англ. Т. Цимбала]. – К.: Таксон, 2009. – 380 с.

Конституція України // Відомості Верховної Ради України (ВВР). – 1996. – № 30. – ст. 141.

Уваркіна О. В. Освітній потенціал нації: [монографія] / О. В. Уваркіна. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – 383 с.

Указ Президента України «Про Національну доктрину розвитку освіти» від 17 квітня 2002 року № 347/2002 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.rada.gov.ua


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.