ОСВІТНІ ПРАКТИКИ ФОРМУВАННЯ ВСЕБІЧНО РОЗВИНЕНОЇ, ТВОРЧОЇ, ВІЛЬНОЇ ОСОБИСТОСТІ

Р І. Пашов

Анотація


У  сучасну  епоху  бурхливого  розвитку  науки  і  техніки  особливо  актуальним  та нагальним  постає  питання  виховання  творчих  особистостей.  Освіта  –  це найоптимальніший спосіб входження людини у світ науки та культури, концентрована форма соціалізації особистості, яка формується. Підготовка до самостійного життя полягає  в  саморозвитку,  актуалізації  потенціалу  людини  у  векторі  творчості. Послідовний розвиток української системи освіти має вивести її з режиму виживання у режим розвитку, від режиму бюджетного утримання – до режиму інвестування в неї

В современную эпоху  бурного развития науки и техники особенно актуальным и насущным  встает  вопрос  воспитания  творческих  личностей.  Образование  -  это оптимальный  способ  вхождения  человека  в  мир  науки  и  культуры,  концентрированная форма социализации формирующейся личности. Подготовка к самостоятельной жизни заключается в саморазвитии, актуализации потенциала человека в векторе творчества. Последовательное  развитие  украинской  системы  образования  должно  вывести  ее  из режима выживания в режим развития, из режима бюджетного содержания - к режиму инвестирования в нее.

In the modern era of rapid development of science and technology, particularly relevant and urgent question is educating creative individuals. Education  - is the optimal way of enter people  into  the  world  of  science  and  culture,  a  concentrated  form  of  socialization  of  the developing  individual.  Preparing  for  an  independent  life  is  self-development,  actualization  of human potential in the vector creativity. Continuing development of Ukrainian education system should print her from survival mode of development mode, from the mode the budget of contents - to the regime of investing in it

Повний текст:

PDF

Посилання


Андріяко Ю. В. Концептуальні засади управління вищим навчальним закладом з орієнтацією на потреби споживачів освітніх послуг / Ю. В. Андріяко, Т. Ю. Андріяко // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». – 2011. – № 201. – Ч. 2. – С. 3–6.

Атаманчук Ю. М. Особливості та механізми управління освітою в умовах інформаційного суспільства / Ю. М. Атаманчук, Т.М. Десятов, М. П. Іщенко, С. О. Швидка // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». – 2011. – № 201. – Ч. 2. – С. 7–11.

Бех В. П. Соціальний організм навчального закладу: самоорганізація, саморегуляція та управління: моногр. / В. П. Бех, Л. М. Семененко. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – 330 с.

Бублій Г. А. Система управління діяльністю вищих навчальних закладів в Україні / Г. А. Бублій // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2011. – № 1. – С. 186–191.

Васильєва Л. В. Сучасні інформаційні технології в навчанні студентів економічних спеціальностей / Л. В. Васильєва, І. А. Гетьман // Вісник Черкаського університету. Серія педагогічні науки. – 2008. – № 120. – С. 148–152.

Иванов В. П. Человеческая деятельность – познание – искусство / В. П. Иванов. – К.: Наук. думка, 1977. – С. 5.

Кант И. О форме и принципах чувственно воспринимаемого и интеллигибельного мира / И. Кант. Собр. сочинений: В 8 т. // Под общ. ред. А. В. Гулыги. – М.: ЧОРО, 1994. – Т. 2. – C. 285.

Новіков Б. В. Творчість як спосіб здійснення гуманізму: моногр. / Б. В. Новіков. – К.: НТУУ «КПІ», 2006. – 2-ге вид., перероб. та допов. – 308 с.

Нравственный идеализм в философии права. Проблемы идеализма: сб. статей // под общ. ред. П. И. Новгородцева. – М., 1902. – С. 318.

Тюлєнєв Г. Д. Завдання вищого навчального закладу у сучасному суспільстві / Г. Д. Тюлєнєв // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля – 2012. – №11 (182). – С. 483–493


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.