ДОШКІЛЬНА ОСВІТА У ТЕОРЕТИЧНИХ КОНСТРУКТАХ ВАЛЬДОРФСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ
Анотація
Здійснено філософський аналіз дошкільного виховання у теоретичних конструктах вальдорфської педагогіки. Доведено, що дошкільна освіта у теоретичних конструктах вальдорфської педагогіки є невід’ємною частиною процесу соціалізації індивіда. Уточнено питання про ефективність вальдорфської педагогіки у контексті дошкільної освіти.
Ключові слова: філософія освіти, дошкільна освіта, вальдорфська педагогіка, вальдорфський дитячий садок, Р.Штайнер
Осуществлен философский анализ дошкольного образования в теоретических конструктах вальдорфской педагогики. Доказано, что дошкольное образование в теоретических конструктах вальдорфской педагогики – это неотъемлемая часть процесса социализации индивида. Уточнен вопрос об эффективности вальдорфской педагогики в контексте дошкольного образования.
Ключевые слова: философия образования, дошкольное образование, вальдорфская педагогика, вальдорфский детский сад, Р.Штайнер.
The philosophical analysis of the pre-school education in the theoretical constructs of Waldorf pedagogy is implemented. It is proved that the pre-school education in the theoretical constructs of Waldorf pedagogy is an essential part of the process of the individual's socialization. The issue of the effectiveness of Waldorf pedagogy in the pre-school education context is specified.
Key words: philosophy of education, pre-school education, Waldorf pedagogy, Waldorf kindergarden, R.Steiner
Повний текст:
PDFПосилання
Дев’яносто років вальдорфській педагогіці // Позакласний час.-2010.-№1.-С. 18-32.
Загвоздкин В. К.Вальдорфский детский сад. – Москва: «Карапуз», 2005.-160 с.
Іонова О.М. Вальдорфська педагогіка: теоретико-методологічні аспекти. – Харків: «Бізнес Інформ», 1997.- 300 с.
Іонова О. М. Евритмія і малювання форм у вальдорфськійшколі // Рідна школа. - 1999. - №11. - с. 54.
Іонова О.М. Зміст вальдорфської освіти // Рідна школа.-1999.-№7-8.-С. 37-40.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.