СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ У ПРОТЕСТНИХ АКЦІЯХ: ФУНКЦІОНАЛЬНІ РЕАЛІЇ ТА ПОТЕНЦІАЛ

Ю. А. Данько

Анотація


У статті розглядається використання Інтернету та соціальних мереж як майданчику для політичної мобілізації суспільства. Зокрема зазначається про політизацію аудиторії соціальних мереж, включення Інтернет технологій у організацію та проведення протестних кампаній. Інтернет стає середовищем формування протестних настроїв і інструментом управління. Наводяться приклади антиурядових виступів з використанням4 соціальних мереж у різних країнах.

Ключові слова: Інтернет, соціальні мережі, соціальні медіа, політичний протест, симулякри, протестні кампанії, революція.


Повний текст:

PDF

Посилання


Балуев Д. Г. Роль «новых СМИ» в современных политических процесах / Д.Г. Балуев, А.А. Новоселов : [Ел. уч. пособие]. –– Нижний Новгород: Нижегородский госуниверситет, 2012. –– 40 с.

Девятков А. Новые медиа и сетевая субъектность в России / А. Девятков, А. Макарычев // Вестник института Кеннана в России. –– 2012. –– Вып. 22. –– С. 7 –– 12.

Докука С. В. Практики использования онлайновых социальных сетей / С. В. Докука // Социологические исследования. –– 2014. –– №1. –– 137 –– 145.

Зверев А. Л. Роль Интернет-коммуникаций в выработке политических представлений российских граждан / А.Л. Зверев, А.В. Башков // Вестник Томского государственного университета Философия. Социология. Политология. –– 2013. ––№ 3 (23). –– С. 87 –– 99.

Клеман К. От обывателей к активистам Зарождающиеся социальные движения в современной России / К. Клеман О., Мирясова А., Демидов. –– М.: Три квадрата, 2010. –– 688 с.

Лашманкин А. Социальные сети и протестные акции против фальсификации выборов в самаре: версия наблюдателя / А. Лашманкин // Digital Icons: Studies in Russian, Eurasian and Central European New Media. –– 2012. –– 7. –– С. 205 –– 211.

Мухамеджанов Б. Г. Технологии «Арабской весны » : власть и оппозиция / Б. Г. Мухамеджанов, З. Т. Азизова. –– науч.-попул. изд. –– Алматы: ОФ “Фонд Первого Президента Республики Казахстан”, 2011. – 162 с.

Панченко Е. Митинги «за честные выборы»: протестная активность в социальных сетях / Е. Панченко // Digital Icons: Studies in Russian, Eurasian and Central European New Media. –– 2012. –– 7. –– С. 149 –– 154.

Посредников Д. В. Социальная сеть как средство политической манипуляции / Д. В. Посредников, А. А. Казмиришин // Історичні і політологічні дослідження. –– 2012. –– № 2 (50). –– С. 310 –– 319.

Соколов А. В. Интернет-аспекты протестной активности в современной России / А. В. Соколов, А. А. Фролов // Известия алтайского государственного университета. –– 2012. –– № 4 –– 2 (76). –– С. 280 –– 283.

Тараненко М. М. До питання організації масових заворушень / М. М. Тараненко // Вісник НТУУ «КПІ». Політологія. Соціологія. Право. –– 2013. –– Вип. 3 (19). –– 161 –– 167.

Ушкин С. Г. Протестные сообщества в социальных сетях: три года наблюдений / Ушкин С. Г. // Мониторинг общественного мнения. –– 2014. ––№ 6 (124). ––С. 112 –– 118.

Что такое Краудсорсинг? [Электроный ресурс]. –– Режим доступа : http://www.crowdconsulting.ru/crowdsourcing.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.