МОДА & ЕЛЕКТОРАЛЬНИЙ ПРОЦЕС: ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВЗАЄМОВПЛИВУ (УКРАЇНСЬКИЙ КОНТЕКСТ)

А. І. Воронкова

Анотація


Стаття присвячена розгляду основних напрямів взаємовпливу моди (як соціально-політичного феномену) та електорального процесу (як провідного процесу демократизації сучасного суспільства) за умов українських реалій. Цю взаємодію пропонується розглядати у зв’язку з обґрунтуванням циклічного характеру існування електорального процесу, тобто, через аналіз впорядкованої черговості дій та взаємодій політичних акторів, яка відбувається у певній послідовності та пов’язана зі створенням та діяльністю владних інститутів, реалізацією владних інтересів, здійсненням публічної політики. Це передбачає, з одного боку, виокремлення у динаміці електорального процесу трьох етапів: передвиборчого, виборчого та поствиборчого, а з іншого – усвідомлення постійного існування модних тенденцій на кожному з них.

Повний текст:

PDF

Посилання


Voronkova, A.I., 2018a. Politichnij proces u vitchiznyanomu politologichnomu diskursi: viznachennya napryamiv jogo podalshoyi interpretaciyi. Suchasne suspilstvo: politichni nauki, sociologichni nauki, kulturologichni nauki, 2 (16), s. 54-62.

Voronkova, A.I., 2018b. Problemne pole modi u suchasnomu ukrayinskomu politologichnomu diskursi. European Political and Law Discourse. 5 (6), r. 199-204.

Denisenko, I. D., 2017. Koncept «moda»: evristichnij potencial shodo socialno politichnih doslidzhen (na prikladi analizu suchasnih suspilnih ruhiv). Suchasne suspilstvo: politichni nauki, sociologichni nauki, kulturologichni nauki, 2 (14), s. 33–41.

Dorozhko, Ye., 2018. Elektronni peticiyi v Ukrayini. [online] (Ostannye onovlennya 25 kviten 2018) Dostupno: https://www.prostir.ua/?library=elektronni petytsiji-v-ukrajini [Data zvernennya 20 Sichen 2021].

Zernecka, O., 2009. Globalna politichna blogosfera – nova arena politichnoyi komunikaciyi. Politichnij menedzhment, 2(35), s. 13-26.

Izmesteva, E., 2013. Elektronnye peticii i politicheskoe uchastie: institucionalnye problemy i vozmozhnosti dlya demokratii. [online] (Poslednee obnovlenie 9 Avgust 2013) https://te-st.ru/2013/08/09/e-petition systems/.[Data obrasheniya 20 Yanvar 2021]

Kondratenko, N.V., 2007. Slogan u politichnij komunikaciyi: struktura i semantika. V: N.V. Kondratenko, red. Ukrayinskij politichnij diskurs. Tekstualizaciya realnosti. [online] Odesa: Chornomor'ya. Dostupno: http://linguistics.kspu.edu/webfm_send/779 [Data zvernennya 21 Sichen 2021].

Kulina, K., 2019. Politichna reklama v Interneti: pershi vidpovidi na globalnij viklik. [online] (Ostannye onovlennya 18 Berezen 2019) Dostupno: https://cedem.org.ua/analytics/politychna reklama-v-interneti/ [Data zvernennya 20 Sichen 2021].

Rotar, N., 2007. Politichna uchast gromadyan Ukrayini u sistemnih transformaciyah perehidnogo periodu: monografiya. Chernivci: Ruta.

Skalacka, O.V., 2016. Moda yak socialnij fenomen: performativno-prostorovij pidhid: monografiya. Odesa: Pechatnyj dom.

Shedrova, G.P., 2018. Bloging yak zasib politichnoyi komunikaciyi: teoretichnij ta pikladnij aspekti. Gileya. Zbirnik naukovih prac, [online] 130 (3), s. 363-366. Dostupno: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1699.




DOI: https://doi.org/10.34142/24130060.2021.22.1.02

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.