АПРОБАЦІЯ ОПИТУВАЛЬНИКА «СОЦІО-ЕМОЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ»
Анотація
Актуальність проблеми обумовлена нестачею опитувальників для вимірювання рівня розвитку соціо-емоційної компетентності: вітчизняні розробки відсутні, а діагностичні інструментарії зарубіжних авторів регламентовані за віком досліджуваних, а також потребують адаптації.
Мета – провести психометричну перевірку авторського опитувальника «Соціо-емоційна компетентність»
Вибірка і методи дослідження. До адаптації методики залучені 309 респондентів (здобувачі освіти різних закладів вищої освіти, профілів навчання і курсів) рівномірно представлені за статтю віком від 18 до 35 років. Для виявлення одномоментної надійності пунктів опитувальни ка застосовано альфа-Кронбаха, для перевірки тест-ретестової надійності та дискримінативної й конвергентної валідності – кореляційний аналіз за коофіцієнтом Пірсона, також проведений інтеркореляційний аналіз.
Результати дослідження. У результаті психометричної перевірки опитувальника «Соціо-емоційна компетентність» емпірично доведені його достатні показники надійності і валідності.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Шашенкова, А., Шукалова, О. (2022). Інтегративна модель соціо-емоційної компетентності. Knowledge, Education, Law, Management, 2 (46), 158-165.
Ahmad, S., Peterson, E., Waldie, K., Morton, S. (2019). Development of an Index of Socio-Emotional Competence for Preschool Children in the Growing Up in New Zealand Study. Assessment, Testing and Applied Measurement, 4.
Coelho, V., Sousa, V., Marchante, M. (2015). Development and Validation of the Social and Emotional Competencies Evaluation Questionnaire. Journal of Educational and Developmental Psychology, 5 (1), 139-147.
EdCampUkraine. Соціально-емоційне та етичне навчання. Retrieved from https://www.edcamp.ua/seelukraine/
Faupel, A. (2003). Communities. Slough: National Foundation for Educational Research.
Lions Clubs International. District 134 Ukraine. Retrieved from http://www.lions.org.ua/
Meyer, Ch., Hagmann-von Arx, P., Grob, A. (2009). Die Intelligence and Development Scale Sozial-Emotionale Kompetenz (IDS-SEK): Psychometrische Eigenschaften eines Tests zur Erfassung sozial-emotionaler Fähigkeiten. Diagnostica, 55 (4), 234-244.
Snyder, M. (1974). Self-monitoring of expressive behavior. Journal of Personality and Social Psychology, 30 (4), 526-537.
Zhou, M., Ee, J. (2012). Development and Validation of the Social Emotional Competence Questionnaire (SECQ). The international journal of emotional education, 4 (2), 27-42.
DOI: https://doi.org/10.34142/23129387.2023.68.25
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.