ПРОЯВЛЕНИЕ ЭМПАТИИ У СТУДЕНТОВ-ПСИХОЛОГОВ КАК ВАЖНОЙ СОСТАВЛЯЮЩЕЙ ИХ БУДУЩЕЙ ПРОФЕССИИ
Анотація
Выявлено, что у студентов-психологов недостаточно развита эмпатия как важное качество в профессиональной деятельности при оказании психологической помощи клиентам. Слабую поддержку в социальной среде получают эмпатические способности личности студентов, что требует проведения специальных мероприятий, направленных на увеличение эмпатической культуры студентов-психологов.
Ключевые слова: эмпатия, уровни эмпатии, каналы эмпатии, профессиональная подготовка психолога.
Виявлено, що у студентів-психологів недостатньо розвинена емпатія як важлива якість у професійній діяльності при наданні психологічної допомоги клієнтам. Слабку підтримку в соціальному середовищі отримують емпатичні здатності особистості студентів, що вимагає проведення спеціальних заходів, спрямованих на збільшення емфатичної культури студентів-психологів.
Ключові слова: емпатія, рівні емпатії, канали емпатії, професійна підготовка психолога.
It was revealed that empathy as an important quality in professional activity providing psychological assistance to clients is not sufficiently developed in the students in psychology. Weak support in the social environment is given to the empathic abilities of the student's personality, which requires special events aimed at increasing the empathic culture of students-psychologists.
Keywords: empathy, levels of empathy, channels of empathy, vocational training of a psychologist.
Повний текст:
PDF (Русский)Посилання
Бодалев А.А. Психология общения: Избранные психологические труды. М.: Изд-во «Институт практической психологии», Воронеж НПО «МОДЭК», 2000. 256 с.
Волкова О.Г., Жванія Т.В. Емоційний інтелект у структурі емоційної готовності майбутніх психологів // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди. Психологія. 2014. №49. С. 33-41.
Михайленко О.Ю. Особистісно-рольові особливості майбутніх фахівців практичної психології // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди. Психологія. 2016. №53. С. 145-151.
Старинська Н.В. Особливості професійної ідентичності майбутнього психолога в аспекті його професіоналізації // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди. Психологія. 2014. №48. С. 233-242.
Шондина И.А. Развитие эмпатического потенциала студентов университета как приоритетного качества личности будущего профессионала // Альманах современной науки и образования. 2012. №. 3. С. 153-157.
Хомуленко Б.В. Характеристика рольових профілів психолога // Психологічні перспективи. Луцьк: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. Вип. 26, 2015. С. 296-305.
Хомуленко Б.В. Розвиток функціонально-рольової структури психолога // Проблеми сучасної психології: Збіник наукових праць Камянець-Подільського університету імені Івана Огієнка / За ред. С.Д. Максименка, Л.О. Онуфрієвої. Вип. 29. Камянець-Подільський: Аксіома, 2015.
Хомуленко Б.В. Психодіагностика рольової структури особистості психолога // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди. Психологія. Вип. 49 (1). Х.: ХНПУ, 2014. С.165-176.
REFERENCES
Bodalev A.A. Psihologija obshhenija: Izbrannye psihologicheskie trudy. M.: Izdvo «Institut prakticheskoj psihologii», Voronezh NPO «MODJeK», 2000. 256 s.
Volkova O.H., Zhvaniya T.V. Emotsiynyy intelekt u strukturi emotsiynoyi hotovnosti maybutnikh psykholohiv // Visnyk Kharkivsʹkoho natsionalʹnoho pedahohichnoho universytetu. 2014. №49. S. 33-41.
Mykhaylenko O.YU. Osobystisno-rolʹovi osoblyvosti maybutnikh fakhivtsiv praktychnoyi psykholohiyi // Visnyk Kharkivsʹkoho natsionalʹnoho pedahohichnoho univer-sytetu. 2016. №53. S. 145-151.
Starynsʹka N.V. Osoblyvosti profesiynoyi identychnosti maybutnʹoho psykho-loha v aspekti yoho profesionalizatsiyi // Visnyk Kharkivsʹkoho natsionalʹnoho pedahohichnoho universytetu. 2014. №48. S. 233-242.
Shondina I.A. Razvitie jempaticheskogo potenciala studentov univer-siteta kak prioritetnogo kachestva lichnosti budushhego professionala // Al'manah sovremennoj nauki i obrazovanija. 2012. №. 3. S. 153-157.
Homulenko B.V. Harakteristika rol'ovih profіlіv psihologa // Psiho-logіchnі perspektivi. Luc'k: Shіdnoєvropejs'kij nacіonal'nij unіversitet іmenі Lesі Ukraїnki. Vip. 26, 2015. S. 296-305.
Homulenko B.V. Rozvitok funkcіonal'no-rol'ovoї strukturi psihologa // Problemi suchasnoї psihologії: Zbіnik naukovih prac' Kamjanec'-Podіl's'kogo unіversitetu іmenі Іvana Ogієnka / Za red. S.D. Maksimenka, L.O. Onufrієvoї. Vip. 29. Kamjanec'-Podіl's'kij: Aksіoma, 2015.
Homulenko B.V. Psihodіagnostika rol'ovoї strukturi osobistostі psihologa // Vіsnik Harkіvs'kogo nacіonal'nogo pedagogіchnogo unіversitetu іmenі G.S. Skovorodi. Psihologіja. Vip. 49 (1). H.: HNPU, 2014. S.165-176.
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.888378
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.