ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТІСНОЇ ЗРІЛОСТІ СТУДЕНТІВ

Г. І. Меднікова

Анотація


У статті представлений основний зміст програми психолого-педагогічного супроводу становлення особистісної зрілості студентів й емпіричної перевірки її ефективності. Основною метою програми психолого-педагогічного супроводу є створення сприятливих умов для оптимізації системної детермінації становлення особистісної зрілості студентів. Перевірка ефективності запропонованої програми засвідчила її ефективність.

Ключові слова: особистісна зрілість, студенти, психолого-педагогічний супровід, індивідуально-кооперативне навчання, корекційно-розвивальна програма.

 

 В статье представлено основное содержание программы психологопедагогического сопровождения становления личностной зрелости студентов и эмпирической проверки ее эффективности. Основной целью программы психолого-педагогического сопровождения является создание благоприятных условий для оптимизации системной детерминации становления личностной зрелости студентов. Проверка эффективности предложенной программы удостоверила ее эффективность.

Ключевые слова: личностная зрелость, студенты, психолого-педагогическое сопровождение, индивидуально-кооперативное обучение, коррекционно-развивающая программа.

 

The article presents the basic content of the psychological and pedagogical followup of the students` personal maturity formation program and empirical testing of its effectiveness. The main psychological and pedagogical follow-up program objective is creation of favorable conditions for optimization of system determination of the students` personal maturity formation. Testing of the offered program has proved its effectiveness.

Keywords: personal maturity, students, psychological and pedagogical follow-up, individually-cooperative education, correctional development program.


Повний текст:

PDF

Посилання


Василенко Л. Психолого-педагогічні умови активізації особистісно-професійного саморозвитку майбутнього педагога / Леся Василенко, Ігор Василенко // Освіта регіону. Політологія. Психологія. Комунікації. — 2011. — № 2. — С. 407-411.

Євдокимова Н.О. Психологічний супровід інституціоналізованої підготовки правознавців до майбутньої професійної діяльності / Н.О. Євдокимова, І.І. Лановенко // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О. Сухомлинського. Сер.: Психологічні науки. — 2012. — Т. 2, Вип. 9. — С. 95-99.

Козаков В.А. Самостоятельная работа студентов и ее информационно-методическое обеспечение / В.А. Козаков. — К., 1990. — 246 с.

Леонтьев Д.А. Психология смысла: природа, строение и динамика смысловой реальности / Д.А. Леонтьев. — М.: Смысл, 2007. — 511 с.

Меднікова Г.І. Становлення особистісної зрілості студентів / Г.І. Меднікова. — Х.: Вид-во «Диса плюс», 2015. — 288 с.

Моргунова Н.С. Психологічні чинники організації самостійної роботи в навчальній діяльності студентів : дис. … кандидата психол. наук: 19.00.07 / Моргунова Надія Сергіївна. — Х., 2010. — 178 с.

Панок В.Г. Практична психологія. Теоретико-психологічні засади розвитку / В.Г. Панок. — Чернівці: Технодрук, 2010. — 486 с.

Поденко А.В. Розвиток організаторських здібностей особистості в підлітковому віці: дис... кандидата психол. наук : 19.00.07 / Поденко Антон Володимирович. — Х., 2007. — 180 с.

Савчин М.В. Психологічний супровід розвитку особистості студента з обмеженими можливостями / М.В. Савчин // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. — 2012. — Вип. 1. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_1_41.

Система соціального і психолого-педагогічного супроводу дітей пільгових категорій: навчально-методичний посібник / О.І. Василькова, І.В. Родигіна, М.І. Гринчук та ін. — Донецьк: ДонІППО. «Витоки», 2006 — 206 с.

Чепелєва Н.В. Читання як чинник інтелектуального розвитку особистості / Н.В. Чепелєва, Л.П. Яковенко // Актуальні проблеми психології : збірник / Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. — К.: Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009. — Т. 8, Вип. 6: Психологічна теорія і технологія навчання. — С. 299-308.




DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.60183

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.