КИТАЙСЬКА ПОПУЛЯРНА МУЗИКА ЯК ЗАСІБ ТВОРЧОГО САМОВИРАЖЕННЯ МАЙБУТНІХ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Ло Юаньвень

Анотація


У статті зреалізовано ідею інтеграції між змістом вищої освіти галузі з музичного мистецтва і галузі з освіти та педагогіки. Теорія і практика творчого самовираження майбутніх музично-педагогічних працівників у закладах вищої освіти була доповнена новою інформацією та авторськими ідеями. Результати вивчення особливостей китайської  популярної музики розширили межі професійної самореалізації і творчого самовираження майбутніх музично-педагогічних працівників. Наведено результати опитування майбутніх музично-педагогічних працівників Чжензянської художньої професійної академії, факультету музики, відділення з викладання й дослідження вокальної музики, Китай, з метою виявлення ставлення китайської молоді до популярної музики. Молодь надає перевагу естрадним вокальним творам у виконанні відомих і талановитих музикантів і співаків. Мета статті полягає в розкритті особливостей китайської популярної музики та її впливу на творче самовираження майбутніх музично-педагогічних працівників у закладах вищої освіти. Наукова новизна полягає у виявленні особливостей китайської популярної музики, визначенні поняття «творче самовираження майбутніх музично-педагогічних працівників», уточненні складових творчого самовираження майбутніх музично-педагогічних працівників, проєктуванні шляхів підвищення рівня творчого самовираження майбутніх музично-педагогічних працівників у закладах вищої освіти, розробці конкретних пропозицій щодо використання у закладах вищої освіти України досвіду творчого самовираження майбутніх музично-педагогічних працівників засобами китайської популярної музики. Практичну значущість складає розробка навчальної програми з дисципліни вільного вибору «Популярна музика в Китайській Народній Республіці та Україні: порівняльний аналіз» за результатами дослідження проблеми

Ключові слова


вища освіта, Китай, естрадна музика, творчий потенціал музично-педагогічних працівників, музичні конкурси

Повний текст:

PDF

Посилання


Vasylieva, O. V., Fomin, V. V., Sokolova, A. V., Kuzmichova, V. A., Maksymenko, T. V., Vashchenko, O. V., & Kalinina, N. S. (2023). Educational and professional program "Pop and folk singing in educational institutions" for students of the first (bachelor's) level of higher education Fields of knowledge 01 Education/ Pedagogy with specialty 014 Secondary education (Musical art). H. S. Skovoroda Kharkin National Pedagogical University. http://smc.hnpu.edu.ua/files/Osv%D1%96tn%D1%96_programi/Osvitni_programu_bakalavr/2023_rik/Estradnij_i_narodnij_spiv_v_zakladakh_osviti.pdf

Pavlenko, O. (2021). Development of creative self-expression of the future music teachers by means of information technologies. Musical Art in the Educological Discourse, (6), 32–37. https://doi.org/10.28925/2518-766x.2021.65

Potapchuk, T., Sverliuk, Ya., & Sverliuk, L. (2023). Creative self-expression of music and pedagogical employees in institutions of higher education of the PRC through popular music. Spirituality of a Personality: Theory, Methodology and Practice, 1(1(105)), 132–140. https://doi.org/10.33216/2220-6310/2023-105-1-132-140

Siao, Lei. (2021). Characteristic features of self-expression during preparation future teachers of musical art. Educological discourse, 35(4), 196–209. https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.412

Participants of Wikimedia project. (2018, June 20). Music of China – Wikipedia. Wikipedia. https://uk.wikipedia.org/wiki/Музика_Китаю

Zhèjiāng yuàn yīn biǎoyǎn liúxíng yīn yù shì péi chéng [Bachelor's training program in the specialty "Music Performance" (field of pop music). Zhenjiang Art Professional Academy]. http://www.zjvaa.edu.cn/yyx/.

He, Rugui. (2022). Jī yū xīn méi kējì de dà yīn jiàoyù jiāo [Teaching of music education in colleges and universities based on new media technologies]. Shānxī dà [Journal of Shanxi University of Finance and Economics], 44(S2), 131–134.

Zhou, Yirong. (2018). Liúxíng yīn dà yīn jiàoyù [On popular music and music education in colleges]. Píng jiàoyù yuàn [Journal of Liaoping College of Education], (6), 56–57.

Yu, Xiaoyun (2020). Xīn dài bèijǐng xià liúxíng gēchàng jiāo de xīn [Innovations in teaching vocal popular singing in the context of the new era]. Hé zhī [Voice of the Yellow River], (03), 88–89.




DOI: https://doi.org/10.34142/2312-1548.2023.60.15

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.