ЗАСТОСУВАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАТИКИ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Варецька, О. В. (2015). Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи у системі післядипломної педагогічної освіти. Кругозір. https://umo.edu.ua/images/content/depozitar/monografii/Монографія_Варецька_верстка_76.pdf
Докторович, М. О. (2007). Формування соціальної компетентності старшого підлітка з неповної сім'ї [Автореф. дис. канд. пед. наук, Інститут проблем виховання НАПН України]. НБУВ. http://www.irbis-nbuv.gov.ua/aref/20081124055651
Канішевська, Л. В., & Шахрай, В. М. (2022). Особливості виховання в школі і сім’ї в умовах цифровізації. Перспективи та інновації науки: (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), (4(9)), 144–155. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-4(9)-144-155
Лободинська, О. М., & Гриджук, О. Є. (2020). Формування соціальних навичок студентів: Проблеми й перспективи. Scientific Bulletin of UNFU, 30(3), 116–121. https://doi.org/10.36930/40300320
Луговий, В. І. (2009). Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні. Педагогіка і психологія. Вісник АПН України, (2(63)), 13–25.
Малініна, Л. М. (2021). Нова українська школа: формування соціальної компетентності учнів початкової школи. Грамота. https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/navchalno-metodychny-posibnyky/dlya-pedpraytsivnykiv/Lolita_Malinina_2_Kompet_sait.pdf
Пікельна, В. С. (Ред.). (2012). Проектна діяльність у технологічній освіті. СПД Залозний В. В. http://surl.li/nyvjex
Савченко, Л. О., Волкова, Н. В., & Кулінка, Ю. С. (2012). Ігри та ігрові технології на уроках трудового навчання. КПІ ДВНЗ "КНУ". https://doi.org/10.31812/123456789/4254
Сударик, О. С. (2021). Сутність поняття "ігрові технології" та їх класифікація. У Формування сучасної науки: Методика та практика: (с. 91–94). ГО "Європейська наукова платформа". http://eprints.zu.edu.ua/33341/1/Сударик%20О.С._тези.pdf
Утьосов, Я. А., & Утьосова, О. І. (2021). Спеціальна методика дослідження основних показників сформованості соціальної компетентності підлітків з інтелектуальними порушеннями. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія, (41), 107–114. https://sj.udu.edu.ua/index.php/kpsp/article/view/1215/995
Щербань, П. (2014). Застосування ігрових технологій в освіті: історія і перспективи. Витоки педагогічної майстерності, (13), 286–291. http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/2938/1/Shcherban.pdf
Hour of Code. (2024). Зареєструйте свою Годину коду! https://hourofcode.com/ua
Iglesias Gallego, D., León-del-Barco, B., Mendo-Lázaro, S., Leyton-Román, M., & González-Bernal, J.J. (2020). Modeling physical activity, mental health, and prosocial behavior in school-aged children: A gender perspective. Sustainability, 12, 4646. https://doi.org/10.3390/su12114646
Jones, D. E., Greenberg, M., & Crowley, M. (2015). Early social-emotional functioning and public health: The relationship between kindergarten social competence and future wellness. American Journal of Public Health, 105(11), 2283–2290. https://doi.org/10.2105/AJPH.2015.302630
Junge, C., Valkenburg, P. M., Deković, M., & Branje, S. (2020). The building blocks of social competence: Contributions of the consortium of individual development. Developmental Cognitive Neuroscience, 45, Article 100861. https://doi.org/10.1016/j.dcn.2020.100861
Lans, T., Blok, V., & Gulikers, J. (2015). Show me your network and I’ll tell you who you are: Social competence and social capital of early-stage entrepreneurs. Entrepreneurship & Regional Development, 27(7–8), 458–473. https://doi.org/10.1080/08985626.2015.1070537
LEGO Mindstorms. (2024). Invent a Robot. https://www.lego.com/uk-ua/themes/mindstorms?age-gate=grown_up
Minecraft Education. (2024). Get Minecraft for your classroom. https://education.minecraft.net/en-us
Olefirenko, N., & Dobrunov, O. (2024). Experience in using role games for the development of social competence of school pupils. Open Educational E-Environment of Modern University, (16), 120–133. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2024.169
Robot Turtles. (2024). The board game that teaches programming. http://www.robotturtles.com
Scratch. (2024). Create stories, games, and animations. Share with others around the world. https://scratch.mit.edu/
DOI: https://doi.org/10.34142/2312-1548.2024.63.03
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.