СЛУЖБА ПІДТРИМКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ: ДОСВІД КНР

Ніу Шулін

Анотація


У 2020 році Китай став першою країною світу, яка зіткнулася з усіма викликами пандемії COVID-19, включаючи ті, що стосувалися освіти. Вони були першими, хто запропонував обмежену та дистанційну освіту як єдину освітню реальність, а також першими, хто зіткнувся з усіма позитивними та негативними наслідками згаданого процесу. Ось чому китайський досвід (як негативний, так і позитивний) варто представити та дослідити. Є ще одна особливість китайської освітньої системи, яка робить її унікальною і дозволяє країні за короткий період зробити систему дистанційної освіти конкурентною з традиційною офлайновою, навіть для початкової освіти. Це система підтримки вчителів, яка включає не лише систему підготовки вчителів (діяльність із професійного навчання), а й фінансову підтримку, використання різних інструментів онлайн-освіти, безпосередню допомогу групи фахівців під час підготовки та проведення уроків, психологічну підтримку тощо. Мета дослідження – представити позитивний освітній та організаційний досвід в галузі роботи вчителів початкової освіти, який вже використовується в Китаї. Під час написання статті такі методи, як спостереження, вивчення нормативної та наукової літератури, були використані для комплексного аналізу нової педагогічної реальності – служби підтримки вчителів.


Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Baroutsis, A., McGregor, G., Mills, M. & Riele, K. (Eds.). (2018). Teaching in Alternative and Flexible Education Settings. New York: Taylor & Francis

Fu, Wei. (2017). ICT Integration in Chinese Basic Education System: From the Teaching and Learning Perspective. Zhejiang Shuren University Review, 176, 17-22. (in Chinese)

Gordon, N. A. (2014). Flexible Pedagogies: technology-enhanced learning. Kingston upon Hull, United Kingdom: The Higher Education Academy. DOI: https://doi.org/10.13140/2.1.2052.5760

Gu, Xiaoqing, Zhu, Yuankun, & Guo, Xiaofeng. (2013). Meeting the "Digital Natives": Understanding the Acceptance of Technology in Classrooms. Educational Technology and Society, 16(1), 392-402.

Hu, Zhiwen. & McGrave I. (2011). Innovation in higher education in China: are teachers ready to integrate ICT in English language teaching? Technology, Pedagogy and Education, 20, 41-59.

Huang, R.H., Liu, D.J., Tlili, A., Yang, J.F., Wang, H.H., et al. (2020). Handbook on Facilitating Flexible Learning During Educational Disruption: The Chinese experience in Maintaining Undisrupted Learning in COVID-19 outbreak. Beijing: SLIBNU. Retrieved from: https://iite.unesco.org/wp-content/uploads/2020/03/Handbook-on- Facilitating-Flexible-Learning-in-COVID-19-Outbreak-SLIBNU_V2.0_20200324.pdf

Joan, D. R. (2013). Flexible Learning as New Learning Design in Classroom Process to Promote Quality Education. I-manager’s Journal on School Educational Technology, 9(1), 37-42. Retrieved from: https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1098325.pdf

Li H. (2019). Chinese education system: history and nowadays. Shanghai public press. (in Chinese)

Miao, Fengchung. (2007). ICT Capacity standards for teachers in China. In ICT in Teacher Education: Case Studies from the Asia-Pacific Region (pp. 53-62). Bangkok: United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO),.

Naidu, S. (2017). Openness and flexibility are the norm, but what are the challenges? Distance Education, 38, 1-4. DOI: https://doi.org/10.1080/01587919.2017.1297185

Ryan, A., & Tilbury, D. (2013). Flexible Pedagogies: new pedagogical ideas. Retrieved from: https://www.heacademy.ac.uk/sites/default/files/resources/npi_report.pdf

Trucano, M. (2012). ICT and rural education in China. EduTech: a World Bank Blog on ICT use in education. Retrieved from: https://blogs.worldbank.org/edutech/ict-and-rural- education-in-china

Wu, Di. (2014). An Introduction to ICT in Education in China. ICT in Education in Global Context: Lecture Notes in Educational Technology. Berlin, Heidelberg: Springer.

Zhang, Jianwei. (2002). Incorporating ICT into K-12 Schools: China’s Perspective in the Global Backgrounds. Tech Trends, 46(4), 49-57.

DOI: https://doi.org/10.1007/BF02763265




DOI: https://doi.org/10.34142/2312-1548.2020.54.04

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.