ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

А. М. Крохмаль

Анотація


У статті визначено особливості соціальної взаємодії як частини комунікативного процесу; особливості організації туристичними менеджерами ефективного спілкування з  партнерами  актуалізовано  урахуванням  їх  соціального  віднесення;  представлено конкретні способи організації соціально спрямованого спілкування у галузі туризму, що реалізуються  у  процесі  викладання  іноземної  мови;  доведено  ефективність  для професійної  діяльності  менеджера  з  туризму  урахування  соціального  віднесення партнера зі спілкування.

Ключові  слова:  соціальна  взаємодія,  менеджер  з  туризму,  туристична  галузь, іноземна мова, готовність, професійно спрямоване навчання.

 

In  the  article  it  has  been  defined  the  features  of  social  interaction  as  a  part  of  the communication  process;  it  has  been  modified  features  of  travel  managers  communicate effectively  with  partners  taking  into  account  their  social  attribution;  it  has  been  presented definite ways of social communication aimed at tourism implemented in teaching a foreign language; it has been proven effective for professional work manager of tourism taking into account social partner assignment of communication.

 

Key  words:  social  interaction,  manager  of  tourism,  the  tourism  industry,  foreign language, readiness, professionally directed training.


Повний текст:

PDF

Посилання


Выготский Л. С. Мышление и речь // Собр. соч. : В 6 т. – М.,1982.– Т.2.

Выготский Л. С. Педагогическая психология / под ред. В.В. Давыдовной. – М. : Педагогика, 1991.

Ібрагімова К. О. Дефініція соціальні взаємодія, її види та основні теорії / К.О. Ібрагімова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – 2013. – № 40–41. – С. 19-26.

Крохмаль А. М. Професійно-пізнавальні потреби студентів технічних ВНЗ / А.М. Крохмаль // Проблеми формування ціннісних орієнтирів професійної діяльності / Проблеми сучасності : культура, мистецтво, педагогіка : зб. наук. праць. – Х. : Стиль-Іздат, 2006.

Радионова С. А. Социальное взаимодействие / С. А. Радионова // Социология. Энциклопедия / сост. А. А. Грицанов и др. – Минск : Книжный Дом, 2003. – 965 с.

Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии : В 2-х т. / С.Л. Рубинштейн. – М. : Педагогика, 1989.

Тишевська-Шапошник О. В. Соціально-комунікативні процеси в сфері туристичних послуг [Електронний ресурс] / О.В. Тишевська-Шапошник // Соціальні комунікації. – Режим доступу : http://www.ic.ac.kharkov.ua/RIO/v32/V32-2-18.pdf

Harding K. English for the Hotel and Tourist Industry / Keith Harding and Paul Henderson. – Oxford University Press, 2010.

REFERENCES

Vygotskiy L. S. Myshlenie i rech' [Thinking and speech] // Sobr. soch. : V 6 t. – M., 1982.– T. 2.

Vygotskiy L. S. Pedagogicheskaya psikhologiya [Pedagogical psychology] / pod red. V. V. Davydovnoy. – M. : Pedagogika, 1991.

Ibrahimova K. O. Definitsiya sotsial'ni vzayemodiya, yiyi vydy ta osnovni teoriyi [Definition of social interaction, its types and basic theories] / K. O. Ibrahimova // Problemy inzhenerno-pedahohichnoyi osvity. – 2013. – №40–41. – S. 19–26.

Krokhmal' A. M. Profesiyno-piznaval'ni potreby studentiv tekhnichnykh VNZ [Professional-cognitive needs of students of technical universities] / A. M. Krokhmal' // Problemy formuvannya tsinnisnykh oriyentyriv profesiynoyi diyal'nosti / Problemy suchasnosti : kul'tura, mystetstvo, pedahohika : zb. nauk. prats'. – Kh. : Styl' Izdat, 2006.

Radionova S. A. Social'noe vzaimodejstvie [Social interaction] / S. A. Radionova // Sociologija. Jenciklopedija / sost. A. A. Gricanov i dr. – Minsk : Knizhnyj Dom, 2003. – 965 s.

Rubinshteyn S. L. Osnovy obshchey psikhologii [Fundamentals of General Psychology] : V 2-kh t. / S. L. Rubinshteyn. – M. : Pedagogika, 1989.

Tyshevs'ka-Shaposhnyk O. V. Sotsial'no-komunikatyvni protsesy v sferi turystychnykh posluh [Social-communicative processes in the field of tourist services] [Elektronnyy resurs] / O. V. Tyshevs'ka-Shaposhnyk // Sotsial'ni komunikatsiyi. – Rezhym dostupu : http://www.ic.ac.kharkov.ua/RIO/v32/V32-2-18.pdf

Harding K. English for the Hotel and Tourist Industry / Keith Harding and Paul Henderson. – Oxford University Press, 2010.




DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.821295

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.