РОЗВИТОК ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАГІСТРАНТІВ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ

М. В. Стрельніков

Анотація


Метою статті є дослідження структури підприємницької компетентності магістрантів управління  та  адміністрування;  виявлення  дидактичних  принципів  практико-орієнтованої технології  розвитку  підприємницької  компетентності  магістрантів  управління  та адміністрування із застосуванням «сендвіч-курсів». Автор  на  основі  аналізу  наукових  досліджень  виділив  найбільш  характерні  ознаки підприємництва,  які  розкривають  його  сутність  і  зробив  загальне  визначення  підприємця; дослідив основні компоненти в структурі підприємництва: особистісний, організаторський, комерційний, інноваційний, комунікаційний. Були апробовані «сендвіч-курси» на основі дидактичних принципів: «навчаюся, а не навчають»,  «контекстне  навчання»,  «навчання  поза  аудиторією»,  «командний  підхід», «залучення до міжнародного досвіду». Результатом застосування «сендвіч-курсів» є виявлення потреби у впровадженні змін у  підготовку  магістрантів  управління  та  адміністрування:  кардинальної  переробки навчальних  планів,  планів  проходження  виробничої  практики;  встановлення  контактів  з базами  практик  для  забезпечення  місцями  проходження  стажування  всіх  студентів; підвищення кваліфікації викладачів на виробництві.

Ключові слова: підприємництво, підприємницька компетентність, структура, принцип, сендвіч-курси.

 

The purpose of the article is studying the structure of entrepreneurial competence of masters in  management  and  administration;  identification  the  didactic  principles  of  practice-oriented technology  for  the  development  the  entrepreneurial  competence  of  master's  in  management  and administration using “sandwich courses“ . On  the  analysis  basis  of  scientific  research  the  author  highlighted  the  most  characteristic signs  of  entrepreneurship,  revealing  its  essence,  and  made  a  general  entrepreneur  definition; investigated  the  main  components  in  the  structure  of  entrepreneurship:  personal,  organizational, commercial, innovative, communication. Sandwich courses were tested on the basis of didactic principles:  “learning, not teaching “, “context  learning “,  “out-of-class  learningˮ,  “team  approachˮ,  “attraction  to  international experience “. The result of the use the “sandwich coursesˮ is to identify the need for introducing changes in the graduate students training: the cardinal processing of curricula, plans for conducting business practices;  establishing  contacts  with  the bases  of practice  for ensuring  the  places  of all  students’ internship; training teachers in production.

Keywords:  entrepreneurship,  entrepreneurial  competence,  structure,  principle,  sandwich courses.


Повний текст:

PDF

Посилання


Пометун О. Дискусія українських педагогів навколо питань запровадження компетентнісного підходу в українській освіті / О. Пометун // Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи / [під заг. ред. О.В. Овчарук]. – К. : «К.І.С.», 2004. – С. 66–72.

Стрельніков В. Ю. Модель професійної компетентності викладача вищої школи / В. Ю. Стрельніков // Наукові записки ПОІППО: Моделі ключових та професійних компетентностей педагогічного працівника. – Вип. 2. – Полтава : ПОІППО, 2012. –С. 25–33.

REFERENCES

Pometun O. Dyskusiya ukrayinskykh pedahohiv navkolo pytan zaprovadzhennya kompetentnisnoho pidkhodu v ukrayinskiy osviti [Discussion of Ukrainian teachers around the introduction of a competent approach in Ukrainian education] / O. Pometun // Kompetentnisnyy pidkhid u suchasniy osviti : svitovyy dosvid ta ukrayinski perspektyvy / [pid zah. red. O. V. Ovcharuk]. – К. : „К.І.С.”, 2004. – S. 66–72

Strelnikov V. Yu. Model profesiynoyi kompetentnosti vykladacha vyshchoyi shkoly [Model professional competence of a high school teacher] / V. Yu. Strelnikov // Naukovi zapysky POIPPO: Modeli klyuchovykh ta profesiynykh kompetentnostey pedahohichnoho pratsivnyka. – Vyp. 2. – Poltava : POIPPO, 2012. – S. 25–33




DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.821311

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.