ВПРОВАДЖЕННЯ КОМП’ЮТЕРНОГО СИМУЛЯТОРА «УПРАВЛІННЯ ГОЛОВНИМ ДВИГУНОМ СУДНАЗ АВАРІЙНОГО ПОСТА» ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНЖЕНЕРІВ-СУДНОМЕХАНІКІВ В УМОВАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ

С. А. Скиданчук

Анотація


Стаття присвячена аналізу компь’ютерного симулятора з управління головним двигуном типу MAN B&W сучасного морського судна з аварійного поста, cтвореного в Сингапурській морській академії. Проаналізовано як найкраще використати ресурс цього симулятора під час вивчення майбутніми фахівцями відповідного модулю з устрою та принципу дії автоматичних систем управління головним двигуном сучасного морського судна. Розглянуто як в системі підвищення кваліфікації навчити інженерів-судномеханіків алгоритму передачі управління головним двигуном морського судна з капітанського мостика на центральний пост управління, та з центрального поста управління на аварійний пост при виникненні аварійної ситуації на судні. Показано як, завдяки симулятору, навчити майбутніх фахівців запускати, управляти та зупиняти головний двигун типу MAN B&W з аварійного поста та управляти їм в нестандартних ситуаціях.

Ключові слова: навчальний комп’ютерний симулятор, технічні дисципліни, післядипломна освіта, система підвищення кваліфікації, інженер-судномеханік.

 

The article reviews computer simulator made by Singapore Marine Academy regarding operation of the MAN B&W type main engine from emergency console of a modern ship. Here was analyzed the best way of using the resource of the simulator for studying the relevant module by future specialists in construction and acting principle of the ship’s main engine automatic control system. The procedure of changing over the main engine control from the navigation bridge to the engine control room and from the engine control room to the local console in emergency situation is described in the article from the side of using it in the marine engineering advanced education system. Here was discussed how to teach marine engineers to start, operate and stop MAN B&W type main engine from the emergency console in out-of-order cases. 

Key words: computer simulator, technical subjects, marine advanced education, marine engineer.

Повний текст:

PDF

Посилання


Ковнір, O. І. (2012). Роль компетентнісного підходу у формуванні політичної культури майбутнього офіцера морського флоту. Засоби навчальної та науково-дослідної роботи, 38, 41-48.

Коломієць, О. В. (2014). Формування готовності майбутніх механіків до професійної самореалізації у вищому технічному навчальному закладі як актуальна проблема. Засоби навчальної та науково-дослідної роботи, 43, 102-109.

Скиданчук, С. А. (2013). Meтодика навчання спеціальних дисциплін майбутніх інженерів-судномеханіків з використанням тренажерів (Дис. … канд. пед. наук). Київ : НПУ ім. М.П. Драгоманова.

Bhandarі, R., Loke, K. (2001). Startіng Aіr Systems. Sіmulator for MAN Dіesel Engіnes K/L/S50-70MC. Sіngapure Marіne Academy.

Clow, R. (2001). Further educatіon teacher’s constructіons of professіonalіsm. Journal of Vocatіonal Educatіon & Traіnіng, 53(3), 12-19. Unіted Kіngdom, Oxford Brookes Unіversіty.

Skydanchuk S. (2013). Special Subjects Teaching Methods in Marine Engineers’ Vocational Education System. International Journal on Marine Navigation and Safety of Sea Transportation, 7(3), 337-340. Poland. Gdynia Maritime University.

REFERENCES

Kovnіr, O. I. (2012). Rol kompetentnіsnoho pіdkhodu u formuvannі polіtychnoi kultury maibutnoho ofіtsera morskoho flotu. Zasoby navchalnoi ta naukovo-doslіdnoi roboty [The role of a competent approach in shaping the political culture of the future officer of the navy. Means of educational and research work], 38, 41-48. [in Ukrainian]

Kolomіiets, O. V. (2014). Formuvannia hotovnostі maibutnіkh mekhanіkіv do profesіinoi samorealіzatsіi u vyshchomu tekhnіchnomu navchalnomu zakladі yak aktualna problema. Zasoby navchalnoi ta naukovo-doslіdnoi roboty [Formation of readiness of future mechanics for professional self-realization in a higher technical educational institution as an actual problem. Means of educational and research work], 43, 102-109. [in Ukrainian]

Skydanchuk, S. A. (2013). Metodyka navchannia spetsіalnykh dystsyplіn maibutnіkh іnzhenerіv-sudnomekhanіkіv z vykorystanniam trenazherіv (Dys. … kand. ped. nauk) [Methodology of training special disciplines of future engineers-ship engineers using simulators (Thesis for a Degree Candidate of Pedagogical Sciences). Kyiv : NPU іm. M. P. Drahomanova. [in Ukrainian]

Bhandarі, R., Loke, K. (2001). Startіng Aіr Systems. Sіmulator for MAN Dіesel Engіnes K/L/S50-70MC. Sіngapure Marіne Academy.

Clow, R. (2001). Further educatіon teacher’s constructіons of professіonalіsm. Journal of Vocatіonal Educatіon & Traіnіng, 53(3), 12-19. Unіted Kіngdom, Oxford Brookes Unіversіty.

Skydanchuk S. (2013). Special Subjects Teaching Methods in Marine Engineers’ Vocational Education System. International Journal on Marine Navigation and Safety of Sea Transportation, 7(3), 337-340. Poland. Gdynia Maritime University.




DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.1319811

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.